DE-MO-KRA-CJA po unijnemu.

31. Data: 2018-12-10 13:33:48

Temat: Re: DE-MO-KRA-CJA po unijnemu.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.12.18 um 17:46 schrieb Trybun:
> W dniu 2018-12-09 o 12:32, XL pisze:
>> Naprawdę chcecie TEGO dla Polski?
>>
>> https://kryminalka.pl/francja-uzyla-przeciw-obywatel
om-zakazanej-broni-nikt-w-europie-jej-nie-stosuje-wi
deo/

/e15/q65/48379543_232000924362136_804970994619698380
8_n.jpg?_nc_cat=101&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent
-frt3-2.xx&oh=a61321a9568af96c03b9cd23c648a8ca&oe=5C
967B7E

/e15/q65/48367095_119243502434726_919278500634951680
_n.jpg?_nc_cat=104&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent-
frt3-2.xx&oh=5923c84110088a2dbb468685a6ddcf40&oe=5C9
56F2D

>  Pytanie jak się Polacy w końcu obudzą z letargu, to jakich środków
> użyje nasza władza. W Francji podobno iskrą zapłonową była paru
> procentowa podwyżka cen paliw. Tymczasem nasza władza śpi spokojnie mimo
> tego że w mojej ulubionej piekarni chleb ostatnio w górę o 70%

A jak jest z pradem? Bo u nas po staremu, tzn. mamy nawet mniejszy
rachunek (duda zarowek nie mamy od lat, ale od dwoch lat mamy kuchnie
indukcyjna) czyli 54 miesiecznie (bylo 56).

--
saluto
Silvio Balconetti

32. Data: 2018-12-10 15:39:40

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-10 o 13:24, Silvio Balconetti pisze:

> Polecam wiadomosci z Waszyngtonu nt. wyborow. Juz chyba 4 gosci z
> najblizszego otoczenia Trumpa siedzi, a on sam nie ma juz nikogo kolo
> siebie z dawnej ekipy - albo ludzie odeszli albo ich wyrzucil. Bedzie
> ciekawie od stycznia jak zbiora sie Kongres i Izba Reprezentantow w
> odnowionych skladach.

Dopóki ktoś nie przedstawi mechanizmów oddziałowywania putinowskiej
propagandy na amerykańskiego wyborcę, to komunikaty Waszyngtonu nie są
warte nic - czysta antyruska propaganda.

Co do Trumpa to sprawa jest prosta. To biznesmen a nie zawodowy polityk
ze swoim sztabem ludzi zaufanych, tak że  zamieszanie wśród nich to
rzecz nieunikniona.

33. Data: 2018-12-10 15:40:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-10 o 13:33, Silvio Balconetti pisze:

> A jak jest z pradem? Bo u nas po staremu, tzn. mamy nawet mniejszy
> rachunek (duda zarowek nie mamy od lat, ale od dwoch lat mamy kuchnie
> indukcyjna) czyli 54 miesiecznie (bylo 56).

Na razie stara sztuczka kolesi - prognozowane duże podwyżki i sondowanie
tym nastrojów, koniec końców wprowadzają podwyżki dużo niższe od
prognozowanych i "lud" i tak jest zadowolony, bo przecie mogli zabić a
tylko poobcinali kulasy. Tak że jak na razie tylko prognozują podwyżki
cen prądu.

Przepraszam, a to "u was" tzn - gdzie?

34. Data: 2018-12-10 17:47:09

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.12.18 um 15:40 schrieb Trybun:

> [...]
> prognozowanych i "lud" i tak jest zadowolony, bo przecie mogli zabić a
> tylko poobcinali kulasy. Tak że jak na razie tylko prognozują podwyżki

Benzyna w "mojej" stacji jest po 1.489 (x4,3=6,40zl), a byla przed dwoma
tygodniami po 1,649 (podobnie w Szwajcarii). Ktos gdzies sugerowal, ze
to z Berlina przyszedl prikaz, zeby obnizac ceny, bo ludzie sie wkurza i
bedzie jak we Francji. No coz, rozne sa dewiacje. :-)

Rewolucje wybuchaja nie wtedy kiedy jest zle lub bardzo zle, lecz kiedy
sie poprawia, ale za malo, za wolno, i nie tak jak bysmy chcieli (np.
sasiadom). Nieudane rewolucje nazywa sie rewoltami lub powstaniami.

35. Data: 2018-12-10 18:17:58

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> To mówisz, że to Putin sfabrykował Makaronowi to zdjątko?
> https://www.google.pl/amp/s/www.telegraph.co.uk/news
/2018/06/24/critics-mock-emmanuel-macron-unpresident
ial-posing-risque-dance/amp/

>The photo was taken by Brigitte Macron's chief of staff and released
onto social media, where it quickly went viral.<

Dwojka z FN:

-- Marine Le Pen (@MLP_officiel) 22 June 2018<
> A tous ceux qui voient en @EmmanuelMacron un nouveau de Gaulle.
pic.twitter.com/M9X5XhSqhF
-- Julien Aubert (@JulienAubert84) 22 June 2018<

Moze nie za pozno na nauke jezykow? ;-)

https://tinyurl.com/y74qx9mn

36. Data: 2018-12-10 18:29:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 17:27, pinokio pisze:

> Francja narodowa będzie Francją francuską w odróżnieniu od Francji
> Macrona uzaleznionej od Niemiec. Ogólnie prawie wszystkie kraje Europy
> powinny być narodowe, z wyjątkiem Niemiec, gdzie ruch narodowy mógłby
> iść w złym kierunku.

Aha... czyli ruch narodowców w Niemczech jest niekorzystny, a ruchy
narodowców w innych państwach są korzystne?
Bo Niemcy różnią się od innych państw bruzdami na głowie?

Masz bałagan w głowie, to wszystko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2018-12-10 18:31:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 17:20, pinokio pisze:

> Państwa narodowe są korzystne dla obywateli.

Tylko w twojej głowie.

W rzeczywistości, im bardziej państwo jest narodowe (wyznaniowe,
monoetniczne itd.), tym mniej korzystne dla obywateli i dla państwa.

Przykłady znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2018-12-10 18:51:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> A jak jest z pradem? Bo u nas po staremu, tzn. mamy nawet mniejszy
> rachunek (duda zarowek nie mamy od lat, ale od dwoch lat mamy kuchnie
> indukcyjna) czyli 54 miesiecznie (bylo 56).

Podwyżki były dla firm (w sensie odbiorców instytucji, w uproszczeniu,
żeby nie rozmydlać tematu.)
Wiedzą, że dla odbiorców indywidualnych podwyżki są nieuniknione i już
rząd ogłosił plany, że w przypadku podwyżek dla klientów indywidualnych
ewentualną różnicę pokryją z budżetu.
Ma to być "przezroczyste" dla klienta. Operator energetyczny wystawia
fakturę z podwyżką, na fakturze ma być ile dokłada "rząd" i blankiet do
wpłaty dla klienta na pozostałą kwotę, która ma być taka sama jak przed
podwyżką.
Przeciętny pislamski wyznawca i tak nie ogarnia, że rząd niczego nie
dokłada, tylko przekłada pieniądze obywatela z kieszeni do kieszeni i że
to obywatel płaci, ale inną drogą.
Tak jest z "500+", że to niby rząd daje, więc pewnie uda się im ludzi
zrobić w konia też z prądem.

Pozdrawiam
Piotr

39. Data: 2018-12-12 10:54:27

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-10 o 17:47, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> kiedy sie poprawia, ale za malo, za wolno, i nie tak jak bysmy chcieli
> (np. sasiadom). Nieudane rewolucje nazywa sie rewoltami lub powstaniami.

Wiesz, jakoś nie wierzę w suwerenność krajów w których przebywają obce
wojska. Tak więc czysto niemieckie prikazy dla kogokolwiek to mit.

Szkoda tylko że te w sumie szumnie nazywane Rewolucją ruchy ludów zawsze
i tak kończą się tylko kompromisem, czyli jak w bajce - zamienił stryjek
siekierkę na kijek. Lenin miał skończyć z kapitalizmem, w rzeczywistości
wykreował tylko czerwona burżuazję.

40. Data: 2018-12-12 11:22:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> Lenin miał skończyć z kapitalizmem, w > > rzeczywistości
> wykreował tylko czerwona burżuazję.

O to chodziło przecież od początku.
Opisał to Orwell w ,,Folwarku zwierzęcym".

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

synapsom