Re: DE-MO-KRA-CJA po unijnemu.

Subject: Re: DE-MO-KRA-CJA po unijnemu.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Mon, 10 Dec 2018 15:39:40 +0100

W dniu 2018-12-10 o 13:24, Silvio Balconetti pisze:

> Polecam wiadomosci z Waszyngtonu nt. wyborow. Juz chyba 4 gosci z
> najblizszego otoczenia Trumpa siedzi, a on sam nie ma juz nikogo kolo
> siebie z dawnej ekipy - albo ludzie odeszli albo ich wyrzucil. Bedzie
> ciekawie od stycznia jak zbiora sie Kongres i Izba Reprezentantow w
> odnowionych skladach.

Dopóki ktoś nie przedstawi mechanizmów oddziałowywania putinowskiej
propagandy na amerykańskiego wyborcę, to komunikaty Waszyngtonu nie są
warte nic - czysta antyruska propaganda.

Co do Trumpa to sprawa jest prosta. To biznesmen a nie zawodowy polityk
ze swoim sztabem ludzi zaufanych, tak że  zamieszanie wśród nich to
rzecz nieunikniona.