DO

11. Data: 2003-10-13 07:20:01

Temat: Re: DO
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Madzik napisał:

> No gratulacje! A na kiedy termin? Ja niestety od razu zaczęłam tyć, a termin
> dopiero na MAJ 2004.

Tez majowy.

> Właśnie rozważam jak się odżywiać, żeby za bardzo nie przytyć, a
> jednocześnie urozmaicać jedzenie. Staram się ograniczać słodycze, do których
> i tak mnie nie ciągnie po raz pierwszy w życiu. :))

Ja jestem na DO, waga stoi w miejscu.Slodyczy nie jem w ogole..Ale
niedawno w nocy o 3 zachcialo mi sie...zjadlam Bounty, boze jak mi bylo
zle po nim, slodko i niedobrze.Wiecej zadnych zachciewajek.
Jesli ciebie do slodyczy nie ciagnei, to ich zwyczajnie nie jedz.

Rowniez pozdraiwam Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

12. Data: 2003-10-14 13:48:36

Od: Mike <m...@s...net-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend justyna wrote:
> Witam
> tak czytam przepisy i różne strony na temat DO i strasznie jestem
> sceptyczna, naprawdę chudniecie na diecie optymalnej?
Ja osobiście nie miałem z tym doświadczeń, a to zapewne dlatego, że
przechodząc na DO już miałem odpowiednią wagę. Oczywiście po kilku
m-cach stosowania zauważam, że spaliło się sporo tłuszczu podskórnego i
jest o wiele lepiej wyeksponowana rzeźba mięśni.

> czy pieczecie sobie
> sami chleb biszkoptowy i placki serowe? czy można je czymś zastąpić?
A to już tylko i wyłącznie Twoja inwencja. Jedyne, czego musisz
przestrzegać to ilości poszczególnych składników. A jak "wyrobisz
normę"- to już Twoja sprawa. Można jeść np. chleb Wasa, od biedy możesz
jeść zwykły... ale po co? Można uzupełniać cukry w dużo zdrowszy i
bardziej wartościowy dla organizmu sposób. Poza tym- jeśli na śniadanie
zjesz porządną jajecznicę/"żółtkownicę" to wtedy masz duże szanse na to,
że ochota na chleb odejdzie. Ja się bardzo szybko odzwyczaiłem :-) Ani
razu nie jadłem chleba biszkoptowego czy placków serowych.

--
Mike
-> Jeżeli wysyłasz do mnie list, usuń -nospam z adresu.

13. Data: 2003-10-14 21:13:46

Od: "Zenon Bambuski" <b...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> sceptyczna, naprawdę chudniecie na diecie optymalnej? czy pieczecie sobie
> sami chleb biszkoptowy i placki serowe? czy można je czymś zastąpić?

Oj, chudnie się i nie trzeba jeść chleba biszk. i placków ale trzeba jeśc
tłusto ( mniam ,mniam). Czuję się doskonale po dwóch tygodniach ŻO, o czym
piszę w pamiętniku partzanta, a teraz czekam jeszcze na "powstanie" (pow-
stanie)

14. Data: 2003-10-14 21:15:25

Od: "Zenon Bambuski" <b...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2003-10-14 21:15:52

Od: "Zenon Bambuski" <b...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2003-10-14 21:15:53

Od: "Zenon Bambuski" <b...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2003-10-14 21:17:59

Od: "Zenon Bambuski" <b...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za ten spam ale cos sie knoci z pocztą.

poczatek MM! :)
i co głupki ?
Na czym polega dieta MM?
Na czym polega dieta MM?