Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

Data: 2004-02-20 09:06:47
Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

Użytkownik "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> napisał w
Lepiej moze pomyslec o biznesie ktory ma
> chyba szanse niebawem dobrze w Polsce sie rozwinac, np.o klinice
medycyny
> alternatywnej do leczenia sluszczen watroby lub wyjatkowo wysokich frakcji
> cholesterolowych?.

Skad Ty bierzesz takie wiadomosci?
Ja jestem od 2 lat na DO i moj lekarz po obejzeniu wyników badan mojej krwi
( w tym cholesterol), nie wiedzac oczywiscie ze jestem na DO, powiedział
wyniki wysmienite, tak trzymać. Czyzby ten lekarz nie znal sie na
interpretacji wyników analiz.
Bylo to tak:
cholesterol cal. 205,0 mg/dl
cholesterol LDL 134,6 mg/dl
trojglicerydy 40,0 mg/dl
cholesterol HDL 62,4 mg/dl
magnez 1,94 mg/dl
potas 5,1 mEg/dl

Zaznaczam że od dwoch lat jadam srednio dziennie 5 zółtek z jaj i ok 1/2
kostki masla , do tego smietana itp niezdrowe, pelne cholesterolu rzeczy.