Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

Data: 2004-02-26 17:20:43
Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl>

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c1l840$jvb$1@inews.gazeta.pl...

> CHACIUR JESTEM Z TOBA!!!!! czy ja cos innego mowie?

Jurek a czy ja kiedykolwiek miałem do Ciebie pretensje,
z powodu Twojej diety? Wiem, że interesuje Cię w jakich warunkach
spędzą swoje życie zwierzęta które zjesz. Jesteś przekonany o tym
że nie możesz im darować życia, bo ważniejsze jest Twoje zdrowie.
I to jest wszystko w porządku. Jedyny problem jaki mamy do przedyskutowania
to właśnie to czy dieta ograniczająca cierpienie ma szanse powodzenia
i jak daleko możemy się posunąć. Ja nie znajduje argumentów naukowych
przeciwko diecie wege, na psw wszystko już dawno zostało przedyskutowane,
nowe sensowne zarzuty praktycznie się już nie pojawiają.
Czyli to jest część dotycząca wykonania.

Co do ideałów to właśnie z tym jest problem,
bo są ludzie, którzy próbują je odwrócić
(nie ma nic złego w zadawaniu cierpienia, dążenie do
minimalizacji cierpienia to słabość, siła stanowi prawo).
I właśnie do tego nie można dopuścić.

> i jest zasilana przez uklad krwionosny w niezbedne skladniki do "dzialania"
> mitochondrii, czy DrJK mowi cos innego?

mówi że w ATP

> upływem tego czasu.
>
> mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze 10s to niewiele, a wiec caly system
> "zasilajacy" musi byc sprawny i miec czym zasilac mitochondrie

oczywiście, glukoza jest b. ważna, obniżenie jej poziomu
grozi niedożywieniem mózgu

> on tego nie powiedzial! przeczytaj czesc strony z ktorej wyciales cytaty.
> Tam nie ma niczego takiego!

Ty to inaczej widzisz ja inaczej, ja tam widzę: JK pisze
iż ATP u optymalnych jest dostarczane z pokarmu,
i że jest dostarczane do mózgu dzięki pracującym mięśniom.

pozdrawiam Chaciur