DO JADRYSA

121. Data: 2009-01-18 01:09:56

Temat: Re: DO JADRYSA
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

/PS/

> przylezą fani "wolnego seksu". Lubię ich jako ludzi, ale
> niezbyt rozumiem.

Spoko. Pomogę :D

--
Pozdrawiam - Aicha

122. Data: 2009-01-18 01:18:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Że pożywienie wpływa na zapach spermy.

A o zapachu kobiecej wydzieliny nie wspomniał? Ciągle tylko ta sperma
i sperma :>

--
Pozdrawiam - Aicha

123. Data: 2009-01-18 01:29:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Wiem, co tracę: fryzjerki (no tak, baby!) zawsze boleśnie drapią
> przy myciu włosow i ciagną przy rozczesywaniu, jakby chciały je
> wyrwać.

Mnie nie. To moment pełnego relaksu i bezkarnego szaleństwa zmysłów :)

> Mój TŻ robi (mi) to zupełnie inaczej...
> :-)

Mam bardzo bezecne skojarzenia z trymerem w roli głównej....

--
Pozdrawiam - Aicha

124. Data: 2009-01-18 03:09:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości > michal pisze:

> Miłość macierzyńska to zupełnie inna kategoria miłości. To miłość
> absolutna. Nie da się jej porównać do miłości do partnera. (Chyba że się
> jest XL, wtedy może być inaczej ;) ). Jeżeli ktoś potrafi tak
> bezinteresownie i absolutnie kochać partnera, jak kocha się swoje
> dziecko, to jestem pełna podziwu. Ja nie potrafię. Być może w ten sposób
> kochałabym obecnie moją matkę, gdyby żyła.

Zastrzegłem, że to inna kategoria.
Lecz ja się przekonałem, że miłość może być decyzją. Ty jednak dobrze
określiłaś swój stan słowami "nie potrafię". Ja się tego nauczyłem, też
nie potrafiłem.

michał

125. Data: 2009-01-18 03:11:47

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 22:37, medea <e...@p...fm> wrote:

> Tak, synciu? ;>

> Ha! Czyli jednak nie każda! No, to możemy zacieśniać dalej. ;)

> Jesteś czarujący. ;)
>
> Tak, czy inaczej - są cechy, które z pewnością jakoś szczególnie sobie
> cenisz u kobiety. Ta, która będzie łączyć w sobie najwięcej z nich, i w
> dodatku da je Tobie poznać, będzie tą wyjątkową i jedyną. Czyż nie tak?
> W takim razie, w jakąś musisz na początek "uwierzyć".
>
> Ewa

He..he, wierzący w obiecanki - cacanki? :-)))
Jak mucha na lepie...

126. Data: 2009-01-18 03:15:24

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 22:55, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w
wiadomościnews:gktjh3$p1c$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

> A w dupie mam ten caly punkt G!
> --
>                 Bluzgacz

Profesjonalny iłosnik tylnego wejścia...

127. Data: 2009-01-18 03:19:09

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 23:11, b...@g...com wrote:

> Efedryna z kofeiną? Chcesz, żeby zszedł na serducho?
>
> Pozdrawiam - Aicha

E tam, jak cienias to niech schodzi, przynajmniej nie spłodzi
następnych cieniasów.
Ja to jeszcze mocnym winem zapijam...

128. Data: 2009-01-18 03:26:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Być może, chociaż łatwo mi w to wątpić, kiedy zaczynam wyobrażać sobie,
> że miałabym odczuwać ekscytację przy mężu którejkolwiek z koleżanek lub
> przy sąsiedzie z naprzeciwka, chociaż są normalnymi facetami, nawet nie
> pasztetami. ;)

Czymś się zawsze lubimy kierować. Zalecałbym jakieś rozsądne,
przyszłościowe motywy! ;D
Chyba, że czyimś motywem jest odebrać męża koleżance, bo jest normalnym
facetem. Poza tym trzeba chyba potencjalnego partnera także przekonać do
siebie. A cholera wie, jakie on ma poglądy na ten temat. Może mieć silne
przekonanie, podobnie jak Ty, że jest w stanie dobrać sobie upatrzony
model zbliżony do ideału i jeśli zaiskrzy, to jest to znak na tak. :)

> Poza tym coś niedawno mówiłeś, że związki międzyludzkie powinny się
> odbywać poza szufladą "rozrywki umysłowe". Rozumiem, że związki
> partnerskie tym bardziej.

Podtrzymuję to, przecież staramy się związkami nazywać długoterminowe
partnerstwa. One ważą na naszym życiu.
Dlaczego zrozumiałaś mnie, że mówię o jakiejś zabawie?

> Oczywiście, że tak. Nie w każdym jednak uda się odkryć coś, co nas
> zafascynuje na tyle, żeby odczuwać sens dzielenia z tym kimś życia.

Tak. Nazwałem to juz kiedyś czymś w rodzaju kalkulacji ekonomicznej.
Oceniamy po całości: Warto zrobić wysiłek, czy nie warto.

> Oczywiście. Weryfikować możemy tyle razy, ile się da. ;) Niech mi tylko
> nikt nie mówi, jak Flyer, że on z każdą może 'kontrakt' podpisać. :/

Każdy odpowiada za siebie. Ja to uczucie rozumiem. Miałem podobne epizody,
kiedy całe moje serce otwierało się ku osobie, która zechciała mnie
przytulić, kiedy właśnie tego bardzo mi brakowało. :)

michał

129. Data: 2009-01-18 03:27:05

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 00:24, b...@g...com wrote:

> OK. Bo zrozumiałam, że masz damski punkt w poważaniu :)
> Mnie natomist interesuje, czy kobiecy wytrysk można osiągnąć
> stymulacją punktu G czy są też inne sposoby...
>
> Pozdrawiam - Aicha

Są, tak jak pisałem - stymulacja wszystkich punktów - "puchar pije się
do dna".

130. Data: 2009-01-18 03:28:33

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 00:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jedyny sposób znajduje się w głowie, nie w stymulacji jakichkolwiek
> punktów.

Palcem w nosie?!

SASIEDZI...
O BLUZGACZACH...
AKTUALNE WSPOMINKI
szukam dobrego psychoterapeuty w Krakowie
HA!!!