DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??

21. Data: 2004-02-03 08:23:32

Temat: Re: DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bvnkee$5m8$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

> Ja wiem, czy zastanawiające? Wg teorii ewolucyjnej, mężczyźni wolą panie
> młode i piękne, a kobiety panów inteligentnych i.... nadzianych:-) Że
niby
> przy takim połączeniu ewentualne potomstwo miałoby największe szanse się
> urodzić, utrzymać przy życiu i jeszcze mieć dobre geny:-p

no to wiem ;))) zresztą to to chyba kazdy nadziany facet tez wie :))

Slawek

22. Data: 2004-02-03 08:24:26

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to wiem ;))) zresztą to to chyba kazdy nadziany facet tez wie :))

hehe
w takim razie co Ci dalo do myślenia, skoro to wiesz?

pzd. Wiedzma

23. Data: 2004-02-03 08:33:22

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> w takim razie co Ci dalo do myślenia, skoro to wiesz?

"Ale nie jestem grozna:-) Pozdrowienia dla zony:-)"

;))))))

Slawek

24. Data: 2004-02-03 08:33:25

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ale nie jestem grozna:-) Pozdrowienia dla zony:-)"

aaaaaaa

pzd. Wiedzma:-)

25. Data: 2004-02-03 08:39:47

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaaaaaa
>
> pzd. Wiedzma:-)

eeeeeche ;))

Slawek

26. Data: 2004-02-03 14:04:30

Od: " OT." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..

> niby
> >

> no to wiem ;))) zresztą to to chyba kazdy nadziany facet tez wie :))

> Slawek

Kazdy nadziany facet przewaznie jednak nie wie, ze inteligencje jego
potomstwo dziedziczy po zonie (tylko i wylacznie po lini zenskiej nastepuje
przekaz);-))

Kiedys kobiety wybieraly brutalnych , chamowatych mezczyzn typu
neandertalczyk-) dzisiaj w krajach cywilizowanych trudno takim mezczyznom
zapewnic utrzmanie rodziny;-)

hmm:-))

anna

27. Data: 2004-02-03 14:04:49

Od: " OT." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..

28. Data: 2004-02-03 14:04:56

Od: " OT." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..

30. Data: 2004-02-03 14:05:13

Od: " OT." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..

29. Data: 2004-02-03 14:05:13

Od: " OT." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..

> [...]

Kiedys kobiety wybieraly brutalnych , chamowatych mezczyzn typu
neandertalczyk-) dzisiaj w krajach cywilizowanych trudno takim mezczyznom

IG alkoholi
IG i maks wegli
moj sposob na utrate wagi..
"tłusta dieta to podstawa"