(DO)Pytanie do optymalnych

1. Data: 2003-08-10 19:03:30

Temat: (DO)Pytanie do optymalnych
Od: "Magda " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko.Jestem na diecie 3 tydzień.Spożywam w przybliżeniu: B-40g T-250 W-
50g. Dlaczego proporcja wychodzi mi 1:6,25:1,25. Dlaczego tych węglowodanów
wychodzi w bilansie 1,25 przecież 50g to odpowiednia ilość.Dietetyk optymalny
(z wirtualnej Arkadii)kazał mi nawet zwiększyć węglowodany o 5-10g.Tylko ta
proporcja wychodzi trochę nie taka jak powinna być.Prosiłabym o odpowiedź.
"Świeża optymalna"

2. Data: 2003-08-10 19:16:25

Temat: Odp: (DO)Pytanie do optymalnych
Od: "grazynka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <r...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bh64u2$kmc$...@i...gazeta.pl...
> [...]
ta
> proporcja wychodzi trochę nie taka jak powinna być.Prosiłabym o odpowiedź.

a dlaczego tak dużo tłuszczu?? powinno być 3 razy tyle co białka (średnio) a
więc 120 gram. reszta gra :) powodzenia! grazyna

3. Data: 2003-08-10 19:16:41

Temat: Re: (DO)Pytanie do optymalnych
Od: "Georges Lysiak" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 50g. Dlaczego proporcja wychodzi mi 1:6,25:1,25. Dlaczego tych węglowodanów
> wychodzi w bilansie 1,25 przecież 50g to odpowiednia ilość.

przede wszystkim musisz podac wage i wzrost, wazna tez jest aktywnosc
(praca , sport etc), na pierwszy rzut oka za duzo T , cukier 0,8g na kg wagi.

4. Data: 2003-08-10 19:25:49

Temat: Re: Odp: (DO)Pytanie do optymalnych
Od: "Magda " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grazynka <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> więc 120 gram. reszta gra :) powodzenia! grazyna
>
> Dziękuję za odpowiedź Grażynko.Dietetyk optymalny napisał mi że tłuszczu
jemy do woli i nie musimy go liczyć.Jestem syta dopiero jak zjem go tak
dużo,z czasem będę potrzebować go mniej.Tym bardziej że jestem dość
wycieńczona po chorobie.
Pozdrawiam serdecznie

5. Data: 2003-08-10 19:36:56

Od: "Magda " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Georges Lysiak <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
wagi.
> Mam 167cm wzrostu,ważę 43kg.Teraz mam wakacje,więc tryb życia
bezstresowy,raczej siedzący.Choruję na silną nerwicę lękową.Męczy mnie
depresja.

6. Data: 2003-08-10 19:37:25

Od: "Magda " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam 167cm wzrostu,ważę 43kg.Teraz mam wakacje,więc tryb życia
bezstresowy,raczej siedzący.Choruję na silną nerwicę lękową.Męczy mnie
depresja.Mam 25 lat

7. Data: 2003-08-10 20:37:45

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Przepraszam, czy możesz ciąć zbędne cytaty?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

8. Data: 2003-08-10 22:00:43

Od: "Georges " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 250
> węglowodanów

> wagi.
> bezstresowy,raczej siedzący.Choruję na silną nerwicę lękową.Męczy mnie
> depresja.Mam 25 lat

przy tej wadze i aktywnosci to W za duzo, przyjmuje sie ze do 1 g/kg wagi
nie ma zagrozenia, ale na poczatku trzymaj sie 0,8/kg, u Ciebie bedzie to ok
35-40g W dziennie. W poczatkowym okresie najlatwiejszym "wskaznikiem" braku
W, to skurcze w lydkach rano (nie biore pod uwage badan laboratoryjnych).
Przy problemach typu "nerwice" potrzeba sporo cierpliwosci, poprawa jest dosc
powolna - to na podstawie kontaktow z osobami ktore przeszly na DO a mialy
tego typu problemy.
Pozdrawiam
Jurek

9. Data: 2003-08-11 05:54:18

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
5-10g.Tylko ta
> proporcja wychodzi trochę nie taka jak powinna być.Prosiłabym o

Ja bym raczej zapytał czemu tyle tłuszczu?
Klasyczna proporcja to 1:2,5:0,8
A węgli powinno być około 1g, na kilogram przypisanej wagi ciała
Oczywiście wszystko jest dobierane indywidualnie, ale tyle tłuszczu? IMO
coś tu nie gra

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

10. Data: 2003-08-11 11:36:29

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan <m...@w...pl> napisał(a):

> T-250 W-50g. Dlaczego proporcja wychodzi mi 1:6,25:1,25. Dlaczego tych
> węglowodanów
Proporcje liczy sie do ilosci bialka, wiec wlasnie tak wyjdzie przy 40g B i
250g T.

> Ja bym raczej zapytał czemu tyle tłuszczu?
> Klasyczna proporcja to 1:2,5:0,8
> ale tyle tłuszczu? IMO
> coś tu nie gra
Rzeczywiscie tluszczu ciutke za duzo, ale to chyba niewielki grzech.
Ja jestem na DO od 3 miesiecy wiec niewiele, ale mnie dziwi dlaczego nie
zalecono wiekszej ilosci bialka na ,,okres przebudowy organizmu" . Dla
doroslej osoby to 2-3 miesiace, a dopiero potem zmniejszenie bialka o polowe.

[ORZECHY BRAZYLIJSKIE] Propozycja nowych zasad oznaczania postow na pl.misc.dieta
[DO] Witamina A
[DO] [MM] [VEGE] Awokado
Re: Gdzie szukac
(MM) co obniża?