DO XL

1. Data: 2007-04-23 07:37:58

Temat: DO XL
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE WIEM, CZY DOTARŁO

Dziękuję za życznia, a więc za pamięć o mnie.

Jesteś XL!!! ;-)

2. Data: 2007-04-23 09:07:17

Temat: Re: DO XL
Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Dziękuję za życznia, a więc za pamięć o mnie.

O Tobie - to już zawsze :-)
I jeszcze raz życzenia - tym razem oficjalnie: z okazji Imienin życzę Ci
spełnienia marzeń i samych słonecznych dni, takich jak ten, co się
niedawno zaczął tu, w najbliższych okolicach Kielc.
Aha, i jeszcze życzę Ci wielu niebieskookich, pięknych Księżniczek i
Książąt!
:-)

> Jesteś XL!!! ;-)

Dzięki, nie da się ukryć ;-)

--

XL wiosenna :-)

3. Data: 2007-04-23 09:18:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> [...]
> niedawno zaczął tu, w najbliższych okolicach Kielc.
> Aha, i jeszcze życzę Ci wielu niebieskookich, pięknych Księżniczek i

Wiosno, Wiosno, Wiosno, ach gdzie Ty?!

4. Data: 2007-04-23 09:38:57

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> Wiosno, Wiosno, Wiosno, ach gdzie Ty?!

A, pomidory hamerykańskie (te wielgaśne pomarańczowe i czerwone) i cynie
właśnie pikuję :-)
--

XL wiosenna :-)

5. Data: 2007-04-23 09:47:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, pomidory hamerykańskie (te wielgaśne pomarańczowe i czerwone) i cynie
> właśnie pikuję :-)

Przy pomocy myszy?

Nie masz doniczek torfowych? Nie trzeba pikować...

6. Data: 2007-04-23 09:56:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

Ci

> Przy pomocy myszy?
>
> Nie masz doniczek torfowych? Nie trzeba pikować...

http://www.agrowist.pl/?p=productsList&iCategory=64&
sName=doniczki-torfowe

7. Data: 2007-04-23 10:03:49

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Przy pomocy myszy?

... i klawiszy :-)))))))
Robię sobie przerwy na zaglądanie tutaj - dopiero od 2 godzin mam znowu
Neo, więc sam rozumiesz - uzależnienie od dwóch rzeczy jednocześnie...
Właśnie mi podłoże uniwersalne z rąk leci na klawiaturę ;-)

> Nie masz doniczek torfowych? Nie trzeba pikować...

Mam paletki wielokomórkowe. Teraz właściwie przesadzam roślinki do
doniczek 10X10 cm - pójdą do szklarenki, a potem pod folię.
Te pomidory - to fantastyczne odmiany - masa owocu ponad 70 dag! I
papryki różne, też hamerykańskie - zapomniałam napisać. Hej, ale będzie
gotowanie! A pomidory to ja w sezonie łyżką jem, jak melony. Nie ma nic
lepszego :-)

--

XL wiosenna :-)

8. Data: 2007-04-23 10:13:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> papryki różne, też hamerykańskie - zapomniałam napisać. Hej, ale będzie
> gotowanie! A pomidory to ja w sezonie łyżką jem, jak melony. Nie ma nic

Wiem, melon...

9. Data: 2007-04-23 11:57:56

Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIE WIEM, CZY DOTARŁO
>
> Dziękuję za życznia, a więc za pamięć o mnie.
>
> Jesteś XL!!! ;-)

Slavi?
Ty mi się wydajesz jednak M.

kasia

10. Data: 2007-04-23 12:33:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> Slavi?
> Ty mi się wydajesz jednak M.
>
> kasia

Zapewniam Ciebie słowem honoru, że jestem XXXL... ;-P)))

INFO
i jest milo ???
Jakie fronty do szafek
rum -jaki?