Re: [DO] komunikat

Data: 2004-11-10 18:46:36
Temat: Re: [DO] komunikat
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmt9dv$9ui$1@news.onet.pl...

> moze
>

> Jeszcze raz powtórzę, przed DO było 155, po DO było 135, teraz jest 160
> z lekką tendencją spadkową...

to jak wg ciebie mozna wytłumaczyc to,ze po powrocie do złych nawyków
zywieniowych nawet po 6 latach na złej diecie ciśnienie nie skoczyło ci???

> weglowodany
>

> A jak tu sobie odmówić zawiesistego, aromatycznego, dobrze
> przyprawioinego sosu i maczania w nim ciemnego pieczywa, jeszcze jak
> dodać do tego ciepły, gęsty, żółty ser... mmmmmm.... dietetycy
> wszystkich krajów, niech was obrzydzenie nie bierze, nie rwać włosów z
> głów ...

napisze to tak: mozna jeść smacznie i zdrowo jednoczesnie.mam nadzieje ,że
wszyscy sie ze mna zgodza mimo ,ze pojecia zdrowo i smacznie są pojęciami
wzglednymi, szczególnie na tej grupie :))

> stosunkowo
>

> Duża pajda chleba posmarowana masłem z dodatkiem dużej ilości czarnego
> pieprzu. Na to gruba warstwa pasty z gotowanego grochu przecieranego z
> marchwią i fasolą, z plastrami cebuli i kawałem pieczonego mięsa (to tak
> XIII wiek gdzieś ;-)

w 13 wieku to rzeczywiscie jadano te pokarmy, jednak istniały podziały
społeczne,które miały przełozenie na podziały dietetyczne.Jesli sadzisz ,że
sredniowieczny chłop pozwalał sobie na mieso czesciej niz kilka razy do roku
to jestes w błedzie to samo tyczy sie spozywania warzyw przez XIII w .
warstwy uprzywilejowane

> No i smażony ser!

nie widze w smazonym serze nic złego, tak jak w innych produktach ,które
podałeś.cały szpas polega tylko na odpowiednim doborze,kompozycji i
wyeliminowaniu niektorych "niejadalnych" produktów.
PS znam conajmniej 2 sposoby na zgubienie przez ciebie ok 50 kg w ciągu
roku i niebycie głodnym ani razu wciagu trwania kuracji