[DO] nowa grupa

31. Data: 2003-08-08 19:50:57

Temat: Re: [DO] nowa grupa
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

I bardzo dobrze, tez tak mysle.
maf

32. Data: 2003-08-08 20:03:30

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dieta, sposób żywienia się człowieka uwzględniający dobór jakościowy i
> ilościowy pokarmów, zróżnicowanie i sposób ich przyrządzania. Właściwa
dieta
> powinna dostarczać optymalną, dostosowaną do indywidualnych potrzeb danego
> człowieka ilość i jakość niezbędnych składników przemiany materii i
energii.
> Ustalenie właściwych diet dokonuje się w oparciu o zasady dietetyki,
> ogólnych zaleceń żywieniowych w dostosowaniu do indywidualnych potrzeb -
> wieku, trybu życia, pracy, stanu zdrowia, itp.

> [...]
Nie chcialbym sie przekomarzac, ale niektore prawdy staly sie nieaktualne,
tak jak to zwykle sie dzieje.
I dlatego ta grupa jest dziwna, bo kazdy moze uwazac to co jest dla niego
dobre, i o tym napisac.
Inaczej jest na pl.soc.prawo.podatki, sa ustawy, i w zasadzie nie powinno
byc watpliwosci, a jednak sa, chociaz rozbieznosci sa mniejsze/o
interpretacje US/
Pozdrawiam
maf

33. Data: 2003-08-08 20:10:13

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bh0rbl$1bo$1@inews.gazeta.pl...

> Tzn. jakich?

Oooo Marcin... nie zaczynaj... dieta warzywkowo-roślinna jest mocno po
drodze z wegetarianizmem i jest traktowana jako dieta na witrynach w sposób
wyjątkowy, nie ma forum innych diet - tylko wegetarianizm ma ten zaszczyt
Np. http://www1.gazeta.pl/forum/0,0.html (?)

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=katalog&p=pl.soc.&
kat=Społeczeństwo
a tu wegetarianizm jako filozofia, a grupa p.m.dieta jest przeznaczona dla
WSZYSTKICH diet: słowem - koryto i niech się kotłują... niech się wszyscy
razem kłócą co lepsze. Wegetarianizm jawi się "ponad tym"... (?)

http://forum.wp.pl/forum.html?forum=T69105
W katalogu nawet innych diet nie ma. Ten zaszczyt mają tylko wegetarianie...
(?)

Dlaczego na witrynach jesteście traktowani tak wyjątkowo?

Widocznie wegetarianizm to zupełnie coś innego, niż jakieś tam pospolite
jedzenie,
w dodatku mięsa (zwanego zresztą przez was padliną) - co w tym kontekście
myślicie o mięsojadach - nietrudno się domyślić...

Tak czy inaczej - w inecie jesteście poza resztą "pospólstwa" forów i grup
tematycznych.
Hm... pewnie nikt do tej pory tego nie zauważył... ;)

Krystyna [DO] od 06.1998 r.

34. Data: 2003-08-08 20:16:56

Od: "ewa" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> schreef in bericht

> i jest to dowód na to ,ze diety ketogeniczne są skuteczne w odchudzaniu
> ale żeby wyciągać wnioski ,ze są to diety zdrowe w dłuższym okresie czasu
> lekkie nadużycie

Z czystej ciekawosci: czy znasz jakies badania, z ktorch by wynikalo ze sa
szkodliwe? Interesuje mnie to, bo od tygodnia stosuje Atkinsa . Troche z
rezerwa i niedowierzaniem, bo zawsze wpajano mi ze tluszcz, szczegolnie
zwierzecy jest nie zdrowy. Ale wszystko co do tej pory przeczytalam i
znalazlam w sieci na temat tej diety, to badania, ktore potwierdzaja, ze ta
dieta jes zdrowa (spadek zlego cholesterolu, wzrost dobrego, wyrownanie
poziomu cukru we krwi etc.) Poza tym brzmi to wszystko bardzo logicznie.
Nawet Narodowy Instytut Zdrowia w USA przeznaczyl 12 milionow dolarow na
przeprowadzenie badan nad dieta Atkinsa, bo jak wynika ze statystyk
ograniczenie spozycia tluszczu nie wplynelo na odchudzenie spoleczenstwa, a
wrecz przeciwnie. Spozycie tluszczow w Stanach spadlo o 30%, a ludzie coraz
grubsi. Coraz wiecej lekarzy, ktorzy krytykowali Atkinsa przez 30 lat,
przyznaje, ze moze jednak mial racje. Do tej pory nie natknelam sie na
badania, ktore zajmowalyby sie badaniem tluszczu na organizm, gdzie
wyeliminowane by byly weglowadany. Jezeli takie istnieja to chetnie sie z
nimi zapoznam.

Pozdrawiam, Ewa

35. Data: 2003-08-08 20:24:19

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości
> Bo plocman to byl blad. A drugim bledem jest dostep do plocmana przez www.
> Juz zadbalem o to, aby optymalni przeszli na pl.misc.dieta , niech zadba o
> to jeszcze tomek Archiwum plocmana zawsze mozna przeczytac, ze swojego
> dysku.
> Nie bedziemy 'siedziec w stodole'
> maf

Nooooo.... dzięęęęęki Maf !!! : ) Duża buźka! ; *
Nareszcie widzę, że nie jestem sama, (no, prawie sama)... ;)))))

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

36. Data: 2003-08-08 20:39:39

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
> badania, ktore zajmowalyby sie badaniem tluszczu na organizm, gdzie
> wyeliminowane by byly weglowadany. Jezeli takie istnieja to chetnie sie z

Przeczytaj Życie bez pieczywa Lutza i Allana , nie są to co prawda wielkie
badania diety w której ograniczono do minimum węglowodany ale 30 letnie
obserwacje i wnioski Lekarza który leczył ludzi przez 30 lat włąśnie
ograniczając węglowodany do max 72 g na dobe i wszystko to ładnie i zgrabnie
opisał , Lutz nie jest Polakiem więc pewnie łatwiej będzie mu uwierzyć niż
Kwaśniewskiemu ;))))

Slawek

37. Data: 2003-08-08 21:42:58

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* w wiadomości news:bh103d$beb$1@news.onet.pl pisze:

[ciach]

> Tak czy inaczej - w inecie jesteście poza resztą "pospólstwa" forów i
> grup tematycznych.
> Hm... pewnie nikt do tej pory tego nie zauważył... ;)

Teoria spiskowa, tak? Bosz. Zalozenie forum dyskusyjnego to zadna filozofia,
uwierz mi. Przeciez Wy tez macie forum na www.optymalni.pl,
www.optymalni.com, i pewnie na calej masie innych serwisow. Co mi do tego? A
ze jestesmy na jednym czy dwoch ogolnopolskich serwisach? Mnie to prawde
mowiac zimnym kalafiorem, jak to sie przyjelo okreslac, bo nie korzystam.
Najwyrazniej popyt jest wiekszy na kalafiory niz slonine. Co do grupy w
hierarchii pl.* to przyjmij do wiadomosci, ze nikt nam jej w prezencie nie
dal. Trzeba bylo ruszyc tylek (nie moj, mnie tu jeszcze w 1997 nie bylo) i
cos zrobic, zamiast zalic sie naokolo, ze filatelisci maja, rowerzysci maja,
a wegetarianie nie. No ale widocznie Wy macie inaczej, skoro nawet nie
potraficie obronic swoich racji; latwiej jest poutyskiwac na innych. Jeszcze
jedno: wciaz nie odpowiedzialas na moje pytanie. Z jakich to "wiadomych
wzgledow" "wiele firm" w internecie promuje wegetarianizm? I ktore
konkretnie?

38. Data: 2003-08-08 21:59:22

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najwyrazniej popyt jest wiekszy na kalafiory niz slonine.
Bo kalafiory sa sprzedawane na sztuki, i sztuka wazaca ponad kilogram
kosztuje 1zl 39gr
a kilo sloniny 2zl 50gr:)
Tak a propo, spotkalem sie juz w Polsce z restauracjami, w ktorych bufet
surowkowy/warzywny jest gratis. Wczesniej slyszalem o tym, ze tak jest w
krajach atrakcyjnych turystycznie. Moglbym wysnuc wniosek, skad wzieli sie
wegetarianie:)
maf

39. Data: 2003-08-10 09:27:37

Od: "Szepan" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Juz zadbalem o to, aby optymalni przeszli na pl.misc.dieta , niech zadba o
> to jeszcze tomek Archiwum plocmana zawsze mozna przeczytac, ze swojego

Rozumiem że od teraz Optymalni spotykaja sie jedynie na grupie pl.misc.dieta

40. Data: 2003-08-10 10:28:30

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szepan" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MarekF" <m...@a...alpha.pl> napisał
>
> Rozumiem że od teraz Optymalni spotykaja sie jedynie na grupie
pl.misc.dieta

Niestety - jedynie...
jedni się być może ucieszą, a inni zmartwią... samo życie.

[DO] OT - plocman
owoce i blonnik?
p.m.d.o
Dlaczego już nie chudnę?