DUZY BRZUCH

1. Data: 2003-03-07 18:26:18

Temat: DUZY BRZUCH
Od: "ari" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem jak kazdy chyba .... 177 cm wzrostu, waze 80-90 kg ( to zalezy
gdzie przebywam ... wioska czy miasto... na wsi z reguly mniej ) ... jedyn
arzecza, ktora mnie denerwuje, to duzy brzuch ..... wszystko w normie....
twarz normalna, nogi, rece..... ale brzuch wypchany jakby napompowany
powietrzem.. wyglada a la afrykanskie dziecko ........... znacie moze jakas
diete, ktora pozwolilaby mi zrzucic to "cos" ...... robienie tzw brzuszkow
nie daje zamierzonych efektow..... brzuch mnie tylko boli ... a efekty
zerowe

2. Data: 2003-03-07 19:28:53

Temat: Re: DUZY BRZUCH
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Fri, 07 Mar 2003 18:26:18 GMT, gdy "ari"
<b...@p...fm> napisał:

> [...]
>powietrzem.. wyglada a la afrykanskie dziecko ........... znacie moze jakas
>diete, ktora pozwolilaby mi zrzucic to "cos" ......

Diety takiej nie znam (chetnie poznam :) ale czy jednak nie powinienes
schudnac do 71-75kg? Dla 80kg i 177cm BMI masz na granicy nadwagi (25).

Jestem w sytuacji podobnej (182cm), zszedłem dotąd z 89 do 81kg, BMI na
granicy, brzuszek nadal jest ;) Ale - jak chyba napisane jest w FAQ, lub
ktos pisal na grupie - brzuch sie traci na koncu (nie zycia, a diety) i
trzymam sie celu, ktorym jest 74-75kg za kilka miesięcy.

pzdr
Vr.

3. Data: 2003-03-07 20:44:04

Od: Proto <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ari napisał:
> [...]
> diete, ktora pozwolilaby mi zrzucic to "cos" ...... robienie tzw brzuszkow
> nie daje zamierzonych efektow..... brzuch mnie tylko boli ... a efekty

Brzuszki to robi sie wtedy , gdy sobie chcesz miesnie ladnie wyrzezbic,
ale nie na taki brzuch ..

Mam dokladnie tyle samo wzrostu, pol roku temu wazylem 78 kg, czyli
podobnie , brzuszek oczywiscie tez byl.

W tej chwili waze 69-70 kg . Zrobilem to dosc prosto, bez wiekszych
wyrzeczen :

1. zainwestowalem w buty (do biegania) i zaczelem biegac
ok 30-60 km/tydzien.
2. Ograniczylem dodatkowe weglowodany o wysokim IG
(slodycze itp)
3. Ograniczylem ilosc wypijanego piwa
4. Zwiekszylem ilosc wody , warzyw i owocow , bialka roslinnego
(straczkowe) i ryb.

Efekt : o wiele lepsze samopoczucie , zero brzucha i coraz lepsza
forma biegowa ;-)

Serdecznie polecam te metode :-)

pozdrawiam,

Proto

4. Data: 2003-03-08 09:29:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ari" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> diete, ktora pozwolilaby mi zrzucic to "cos" ...... robienie tzw brzuszkow
> nie daje zamierzonych efektow..... brzuch mnie tylko boli ... a efekty

Tak, jest taka dieta na której pierwszym objawem jest właśnie znikanie
napompowango, wzdętego brzucha. Z czasem znika też i zgromadzony w nim
tłuszcz, ale jak każda dieta - dieta optymalna wymaga też charakteru.
Możesz np. tu zobaczyć efekt:
http://ikoiko.republika.pl/jozef/jozef.html

Pozdrawiam
Krystyna

5. Data: 2003-03-08 09:47:19

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b4cd70$lei$1@news.onet.pl...
> [...]
> napompowango, wzdętego brzucha. Z czasem znika też i zgromadzony w nim
> tłuszcz, ale jak każda dieta - dieta optymalna wymaga też charakteru.

Nowa strategia misjonarki optymalnej. Nie wspominac ani słowem o diecie
optymalnej ale zaciekawić i sprowokować do samodzielnego "odkrycia" cudu.
:-)
Strona domowa www.janwer.com [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

6. Data: 2003-03-08 10:38:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]

> Nowa strategia misjonarki optymalnej. Nie wspominac ani słowem o diecie
> optymalnej ale zaciekawić i sprowokować do samodzielnego "odkrycia" cudu.

??? Nie rozumiem, mam tu zrobić wykład o diecie? Kogo interesuje, to sobie
sam poczyta. Przecież nie każdego taka dieta interesuje.
Odpowiedziałam jedynie na konkretne pytanie. Znowu Ci przeszkadzam?
Coś Ci wyraźnie szkodzi... Czy ja przeszkadzam Ci w Twoich wypowiedziach na
grupie? Skończ z tym czepianiem się mnie i generowaniem kolejnej
niepotrzebnej pyskówki na grupie, dobrze?

Krystyna

7. Data: 2003-03-08 11:00:12

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b4ch8f$1a9$1@news.onet.pl...

> [...]
> sam poczyta. Przecież nie każdego taka dieta interesuje.
> Odpowiedziałam jedynie na konkretne pytanie. Znowu Ci przeszkadzam?

Ależ skąd!

> Coś Ci wyraźnie szkodzi... Czy ja przeszkadzam Ci w Twoich wypowiedziach
na
> grupie? Skończ z tym czepianiem się mnie i generowaniem kolejnej
> niepotrzebnej pyskówki na grupie, dobrze?

Jakiej pyskówki? O co chodzi????

Zwrócenie uwagi na stosowanie pewnej socjotechniki nie oznacza rozpoczęcia
pyskówki.
Krysiu pewnie zjadasz za dużo węglowodanów, które optymalnym bardzo szkodzą
i czynią ich nadpobudliwymi. :-)

8. Data: 2003-03-09 10:24:51

Temat: Odp: DUZY BRZUCH
Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i czynią ich nadpobudliwymi. :-)
>
>Daj jej spokój, nie bądź złośliwy... I nie mów, że to nie było złośliwe. Ja
tam nie myślę o optymalizacji swojego żołądka, ale znowu się skończy
kilkunastoma postami o niczym poza emocjami. Jak na każdej grupie... Po
co... pozdrówka

9. Data: 2003-03-09 10:53:54

Od: "joanna z." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widocznie Janowi też brakuje relaksu... Może to Ty powinieneś sobie jakąś
kobietkę sprawić, bo chyba jestes bardziej upierdliwy ode mnie i mógłbys się
wyżyć gdzieś poza grupą ;)
Asia

10. Data: 2003-03-09 10:57:59

Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes bardziej upierdliwy ode mnie Asia

> A NIE MÓWIŁEM JANIE? Ludzie, jest niedziela... jak fajnie, dajcie żyć
addy

Mleko skondensowane MM
cos o Cambridge
obiad