Re: DZISIAJ...

1. Data: 2008-12-17 06:53:11

Temat: Re: DZISIAJ...
Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

news:gia6vh$qqe$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> ... gotuję flaczki na rosole z pręgi - flaki krojone 2kg, pręga 2kg,
> warzywa
> i przyprawy.
> Dwa szybkowary...

Żałosne

2. Data: 2008-12-17 07:10:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jim-bim-ber" <s...@d...to> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> Żałosne

Nic żałosnego. dwa szybkowary bo rosół z pręgi gotuje się w dużym
szybkowarze, flaki w mniejszym, gdy będa miękkie odcedzę i wrzucę do rosołu,
wtedy dalsze gotowanie doprawianie i takie tam.
Oczywiście równie smakowicie można przyrządzić flaki pieczone.

Załośnie i biednie wyglądaja ci, którzy nie lubią polskich potraw i
kupują (snoby) ośmiornice i inne robale np. krewetki, żeby nie było jadam,
ale wolę tradycyjne potrawy europejskie, głównie środkowo - europejskie,
słowiańskie, germańskie, węgierskie i rumuńskie.

3. Data: 2008-12-17 07:13:13

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale wolę tradycyjne potrawy europejskie, głównie środkowo - europejskie,
> słowiańskie, germańskie, węgierskie i rumuńskie.

Ty + Rumunia No to to już do mnie przemawia :)

4. Data: 2008-12-17 10:02:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> ale wolę tradycyjne potrawy europejskie, głównie środkowo - europejskie,
> słowiańskie, germańskie, węgierskie i rumuńskie.

Wyszły super! Na tyle na ile mogły wyjść z kupnego sklepowego
półproduktu wybielonego w wodzie wapiennej. Zanim zabito gospodarskie
ubojnie jechałem moim traktorkiem z Meska typu RJS1 z michami na przyczepie,
kupowałem 4 całe bebechy, nawet z zawartością, po czym cala rodzina brała
się do czyszczenia, mycia i parzenia, bez wapna, więc flaczki były super
pachnące flaczkami. Gotowałem tych flaczków 50 litrów i wekowałem - było
jedzenia na spory kawał czasu...
Te kupowane nawet się nie umywają do tamtych.

5. Data: 2008-12-17 10:09:08

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedzenia na spory kawał czasu...
> Te kupowane nawet się nie umywają do tamtych.

Ide rzygnąć

6. Data: 2008-12-17 11:25:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2008 08:10:40 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> ale wolę tradycyjne potrawy europejskie, głównie środkowo - europejskie,
> słowiańskie, germańskie, węgierskie i rumuńskie.

U mnie w Święta tylko polska kuchnia, pod rygorem strajku rodzinki. Howgh.
:-)

7. Data: 2008-12-17 12:59:29

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Howgh.

Zalosna proba pokazania tego, ze stara 50letnia rura podczas menopauzy jest
wyluzowana.
--
Bluzgacz

8. Data: 2008-12-17 17:36:29

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <H...@S...ORG> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> Użytkownik "jim-bim-ber" <s...@d...to> napisał w wiadomości

> Mialem to samo odczucie.
> Ten facet jest koprofagiem hehehe!
pansraka nie zostanie jednak przyjenty do apd, jeść sztolec to sobie on
morze, ale óbeków i shizoli NIEPSZYJMÓJEMY

--
Moderację Usenetu prowadzi:
N A D M O C O S I L N Y VV Y K U R W I S T A N A P E D E C J I
alt.pl.dupa/alt.pl.zbluzgaj

WEJDŹ <> PRZECZYTAJ <> VVYPIERDALAJ
BOELS E. BUBB
! ÓÓÓ !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

9. Data: 2008-12-18 09:15:14

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aargh" <a...@a...ass> napisał w wiadomości

> No dobra jeszcze posiedze ale slyszalem ze jego matka oddaje sie za krazek
> izolacji z podrzednego marketu.
> A fuj !
>
> Nara
A ta izolacja że się spytam to po kiego jej potrzebna ?

Dobry sklep z kawą i herbatą
OBIADO - KOLACJA
DRUGIE SNIADANKO
Dziwny smak frytek z piekarnika