Dać tylko księdzu dzieci

11. Data: 2015-01-01 21:38:05

Temat: Re: Dać tylko księdzu dzieci
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> To dobrze, że wiedziałeś- kto. I bardzo dobrze, że się obroniłeś. Prawnie
> oczywiście niczego nie udowodnisz. Być może paradoksalne- ale to, co
> możesz zrobić temu człowiekowi dla Ciebie najlepszego- to_mu_wybaczyć. A
> propos- wiesz chociaż, dlaczego to robił?

No wiesz, jak ktoś jest fundamentalistą to ma określone zdanie o
psychikach/mistykach i zajmuje się ich rozpieprzaniem nawet jak nic złego
nie robią jemu i jego kolegom. A co najgorsze, im bardziej się fortepianisz,
im silniejsze tarcze budujesz (i to przeciwko osobom trzecim!) tym bardziej
jesteś narażony na ataki takich gostków, to się nazywa w ich języku
"burzenie twierdz i obalanie mocarzy". Nieważne przed kim się bronisz,
ważne, że ogradzasz astral, dla nich budowanie refugium to większa zbrodnia
niż agresja/atakowanie kogoś. Zawsze pomogą oblegającym przeciwko obleganym.
Dla mnie to jest chore, obłędne.

--
????
???

12. Data: 2015-01-01 21:41:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:m84b7e$a7a$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> zbrodnia
> niż agresja/atakowanie kogoś. Zawsze pomogą oblegającym przeciwko

A jakiego rodzaju fundamentalizm? Wahabita, zielonoświątkowiec czy
kabalista?

--

Chiron

13. Data: 2015-01-01 21:47:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> A jakiego rodzaju fundamentalizm? Wahabita, zielonoświątkowiec czy
> kabalista?

Ten drugi z pewną znajomością tego trzeciego. Przy tym... antyjudaista.

--
????
???

14. Data: 2015-01-01 21:50:37

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Tak się kończą widzenia w innych szatana;

Jeśli ktoś jeszcze wierzy, że religia nie robi ludziom wody z mózgu, ma na to
najlepszy dowód. Eder Guzman-Rodriguez, 28-letnii mężczyzna z Virginii, doszedł do
wniosku, że jego córka, która ledwo skończyła dwa lata, została opętana przez diabła.
Fakt, małe dzieci bywają nieznośne, ale to raczej ich własna natura, w którą diabeł
nie ma powodu się mieszać. Pan Rodriguez wiedział lepiej i w listopadzie 2011 roku
przystąpił do odczyniania uroku. Najpierw zadbał o to, by nikt nie przeszkodził mu w
egzorcyzmach. Bił więc i dusił żonę, matkę Jocelyn, tak długo, aż kobieta straciła
przytomność. Potem zabrał się za córkę, którą potraktował taką samą kuracją.
Oczywiście 2-letnia dziewczynka nie była w stanie przetrwać takich zabiegów. Straciła
przytomność i życie. Eder Guzman-Rodriguez został skazany na ponad 20 lat więzienia,
ale co najgorsze, jego pobita żona jest święcie przekonana o słuszności działań męża.

Siedemnastolatka w depresji. To ci nowość! Tym bardziej jeśli jej dziadek zmarł
zaledwie tydzień wcześniej. To jednak, co wszyscy normalni ludzie uznaliby za
naturalną reakcję, nie okazało się naturalne dla rodziny Charity Miranda-Martin z
Nowego Jorku. Jej mama i siostry doszły do wniosku, że zły nastrój dziewczyny to z
pewnością sprawka demonów, którym zaaplikowały 7,5-godzinną kurację wypędzającą. Coś,
czego nawet diabeł nie byłby w stanie zdzierżyć. Zwłaszcza kiedy poduszkę (mającą
posłużyć do uduszenia demona) zastąpiła plastikowa torba. Nie wiadomo, czy matce
udało się udusić demona, na pewno jednak zdołała udusić własną córkę.
Po wszystkim pani Miranda-Martin razem córkami wysłuchała jednej z piosenek Franka
Sinatry, poczytała Biblię i położyła się spać. Do więzienia ostatecznie nie trafiła.
Sąd uznał ją za kompletnie pomyloną i zamknął w szpitalu psychiatrycznym. Na zdrowie.

Roczna dziewczynka i opętanie? W chorych umysłach niektórych religijnych rodziców
wszystko może się zdarzyć. W chorych umysłach nowych partnerów dzieci bywa jeszcze
gorzej. Amora Bain Carson miała trzynaście miesięcy, kiedy nowy chłopak jej mamy
uznał, że dziewczynka z całą pewnością jest opętana. Rzecz działa się w Ameryce w
2008 roku, więc o Obamacare nikt jeszcze nie słyszał. Blaine Keith Milam i mama Amory
próbowali zebrać pieniądze na pomoc prawdziwego egzorcysty, ale jakoś im nie szło, w
związku z czym postanowili wziąć sprawy w swoje ręce. I - jak się później okazało -
nie tylko ręce.
Egzorcyzm według Blaine'a Milama okazał się wyjątkowo brutalny, śmiertelny, a na
dodatek uwzględniał takie - konieczne zapewne - elementy jak choćby seksualne
wykorzystanie rocznej Amory. Mama bestialsko zabitej dziewczynki resztę życia spędzi
w więzieniu, Blaine Milam oczekuje na wykonanie wyroku śmierci. I to dopiero będzie
egzorcyzm.

Być może istnieją różne sposoby leczenia autyzmu - to kwestia, którą należałoby
pozostawić niezależnym (od firm farmaceutycznych) lekarzom i naukowcom. Jedno jest
jednak pewne - egzorcyzm wcale na autyzm nie pomaga. Boleśnie przekonał się o tym
Terrance Cottrel Junior z Milwaukee. Ponieważ, przyprowadzony do kościoła,
niemiłosiernie przeszkadzał babciom w modlitwie, z godnym podziwu chrześcijańskim
miłosierdziem uznały one, że dziecko wcale nie ma autyzmu, tylko diabła w sobie.
Szczegóły "leczenia" nie są znane - może to i lepiej. Tak czy inaczej Terrance
dołączył do grona dzieci uśmierconych egzorcyzmami.

15. Data: 2015-01-01 21:51:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-01 20:15, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:m843ak$270$4@node2.news.atman.pl...

> Hallo, to ja. Proszę nie siać propagandy. Pobaw się np pismem
> automatycznym. Gdy to "coś", co pisze i rysuje Twoją ręką zacznie Ci
> pisać różne straszne rzeczy, bluzgać Ci, władać Tobą, mieszać w Twoim
> życiu- i szukając wyjścia z sytuacji najpierw znajdziesz innych- którym
> zły zawładnął ich życiem, to pojmiesz może, jaka jest skala. I wbrew
> temu, co tu twierdzisz- egzorcyzmy bywają skuteczne.
> [...]
26

Witek, chłopiec z kartkami nie na mięso.
Ciekawy przykład nawrócenia, nieprawdaż?

16. Data: 2015-01-01 21:56:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
26

> Witek, chłopiec z kartkami nie na mięso.
> Ciekawy przykład nawrócenia, nieprawdaż?

Nie znasz całej jego historii. To nie do końca było nawrócenie,
lecz...spirala rozwoju duchowego. Pisze też o tym- jak wolisz oglądać, to
znajdziesz sporo na yt- np tu:
https://www.youtube.com/watch?v=goirnYUWcPE

--

Chiron

17. Data: 2015-01-01 22:37:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-01 21:56, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Spirala rozwoju... tak...
BTW skąd wiesz, co ja wiem...

18. Data: 2015-01-01 23:27:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-01-01 21:56, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
26

> Spirala rozwoju... tak...
> BTW skąd wiesz, co ja wiem...

Skoro napisałaś, że to ciekawy przyklad nawrócenia (o czym było w podanym
przeze mnie linku)- założyłem, że nie znasz jego dalszych losów. To się
nazywa dedukcja, Watsonie:-)

--

Chiron

19. Data: 2015-01-02 00:00:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-01 23:27, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Skoro napisałaś, że to ciekawy przyklad nawrócenia (o czym było w
> podanym przeze mnie linku)- założyłem, że nie znasz jego dalszych losów.

Muszę Cię rozczarować w takim razie. Historię życia Wicia znam nie z
Twoich wrzutek.

> To się nazywa dedukcja, Watsonie:-)

Łał jakie trudne słowa.
U nas to jest analogia.

20. Data: 2015-01-02 00:06:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

26

> Muszę Cię rozczarować w takim razie. Historię życia Wicia znam nie z
> Twoich wrzutek.

> Łał jakie trudne słowa.
> U nas to jest analogia.

No tom zaskoczony. Byłaś u niego może?

--

Chiron

Płody palce lizać
Kto nie śpiewa kolędy to dokonuje ataku na kościół
Ksiądz po " kopercie"
Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!