Re: Dalej w temacie - czyli, nie na temat:

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dalej w temacie - czyli, nie na temat:
Date: Wed, 27 Jan 2010 16:34:42 +0100
<5...@3...googlegroups.com>
<hjp76n$omc$1@inews.gazeta.pl>
<6...@u...googlegroups.com>
<hjp8ca$sea$1@inews.gazeta.pl>
<a...@k...googlegroups.com>
<hjpkg9$bon$1@inews.gazeta.pl>
<3...@c...googlegroups.com>

"de Renal" <f...@g...com>
news:380512aa-b635-49d5-b62b-7bc3188ce93f@c4g2000yqa
.googlegroups.com...

> W chinach też masz demokrację ludową, ale to jest mydlenie oczu,
> bo tak naprawdę to dyktatura proletariatu i jest uciskiem, czyli
> zaprzeczeniem praw jednostki do wolności, która jest jedną z cech
> demokracji.

Przywołując przykład obiektywnych Chin masz najlepszy dowód,
że systemy totalitarne obojętnie czy mają nazwę deomokracja ludowa,
faszyzm czy jakąkolwiek inną - trzymają się dotąd dopuki mają zaplecze
ekonomiczne, a restrykcje nie są zaprzeczeniem praw jednostki do
wolności lecz ograniczeniem wolności: wolno jeść, spać i srać. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)