Dania niesmażone - szukam przepisów

71. Data: 2016-10-24 01:26:33

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 01:16:22 +0200, Animka napisał(a):

> Jest młodsza ode mnie o 16 lat. Zawsze była mi najbliższa w tej ciut
> dalszej rodzinie, ale jak ktos wsadził jej męża bidoka bez pracy do
> kampusu Wyższej Szkoły Unii Europejskiej to od razu wybudowali sobie
> willę z 5 pokojami i 2 łazienkami, chwalili się, że są blisko Tuska.

Skąd ja to znam...
:-(

> Cieszylam się tak jak oni, ale charaktery im się zmieniły na stronnicze
> i wredne. Parszywie wredne.

Skąd ja to znam...
:-(

> Mysleli, że uda im się wysiudac swojego ojca
> z jego własnego mieszkania do mieszkania po mojej matce. Nic z tego,
> pilnowałam tej sprawy i powiedziałam, że chyba po moim trupie. Mają
> jeszcze 3 pokojowe mieszkanie, które mój głupi braciszek na nich
> przepisał (bo myślał, że się wtryni do mieszkania mojej matki jak ona
> umrze). Ech! Rozpisałam się, a to temat rzeka. Serce mi się rozrywa i
> staram się o tym nie myśleć, ale mi się to nie udaje.

Ludziom (nawet bliskim) się z chciwości robią różne straszne rzeczy z
głową... Trzeba się więc starać ustalić swoją skalę priorytetów, tzn
pamietać, że najwazniejsze jest ZDROWIE. Odkąd to sama zrozumiałam, wiele
spraw już mi nie spędza snu z powiek...

72. Data: 2016-10-24 02:22:20

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 października 2016 11:11:12 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Akurat wątkodawczyni nie należy do początkujących, w tej grupie funkcjonuje
> już całe lata. Skąd więc tak infantylny wątek? - mam na ten temat swoje
> zdanie, które brzmi: chęć absorbowania sobą grupy z powodu późnego
> macierzyństwa, widocznie świat nie padł na kolana.
>
> Chcecie, to się w to bawcie 3-)
>
> --
> XL

I tu widac wyraznie jak tzw. "czytanie ze zrozumieniem" szwankuje zdecydowanie...

@

73. Data: 2016-10-24 02:32:13

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-24 o 01:26, Ikselka pisze:

> [...]
> głową... Trzeba się więc starać ustalić swoją skalę priorytetów, tzn
> pamietać, że najwazniejsze jest ZDROWIE. Odkąd to sama zrozumiałam, wiele
Tak, oczywiście. Mamusia umarła i spotkania "rodzinne" już się skończyly.
W tym mieszkaniu mieszka moja córka z synkiem, moim ukochanym wnusiem.
Już ją się tam zameldowało jak miała 16 lat i umarł mój ojciec. Po iluś
tam latach na samym początku zrobiła gruntowny remont łazienki i kuchni.
Jest super.

--
animka

74. Data: 2016-10-24 08:18:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 02:22, s...@g...com pisze:

> I tu widac wyraznie jak tzw. "czytanie ze zrozumieniem" szwankuje zdecydowanie...

I widać wyraźnie, jaki jest twardy elektorat PiSu - nie czyta ze
zrozumieniem, nie rozumie sytuacji, a nienawiść zakłóca mu myślenie.

Ewa

75. Data: 2016-10-24 08:18:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.10.2016 o 16:43, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-23 11:11, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Aniemówiłam!!

Brak słów.

Ewa

76. Data: 2016-10-24 08:20:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 01:26, Ikselka pisze:

> Trzeba się więc starać ustalić swoją skalę priorytetów, tzn
> pamietać, że najwazniejsze jest ZDROWIE. Odkąd to sama zrozumiałam, wiele
> spraw już mi nie spędza snu z powiek...

Przestań nienawidzić. Hejt źle wpływa na zdrowie, zwłaszcza hejtującego,
zwłaszcza psychiczne.

Ewa

77. Data: 2016-10-24 08:37:03

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 października 2016 23:53:35 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> szczęśliwą rodzinę i prowadzi normalne życie.
>
> Takie zachowania jak jej obserwuję właśnie u osób, które odniesione
> niepowodzenia w jakiejś dziedzinie życia odreagowują na własnym kraju i
> współobywatelach, "racjonalizując" sobie w ten sposób WŁASNE (tak, Qrko,
> krzyczę) życiowe klęski.
> Tylko Ty i Ewa używacie tu "argumentuf" w postaci "polska grupa". Nie
> sądzę, aby wam to tutaj przysporzyło zwolenników, wbrew temu, czego się
> spodziewacie. Sprawdźcie, może chętnie Was przyjmą grupy z innych krajów -
> niemiecka, ukraińska, rosyjska. Wolny wybór! Świat stoi otworem! :-/

To co opisujesz, czyli wrodzone malkontenctwo, nie ma zadnego zwiazku z tematem.
Niestety, glownie Ty, swoimi wszechwiedzacymi i niejednokrotnie obrazliwymi
komentarzami, zrazasz nowych ludzi do tej grupy. Na stalych bywalcach juz wrazenia
nie robisz, nauczyli sie tolerowac Twoje wypowiedzi jako mniejsze zuo :)))))
Mniejsze w tym sensie, ze podskakujaca pchla nie powinna przeszkodzic lubic psa :)

@

78. Data: 2016-10-24 14:45:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 08:18:10 +0200, FEniks napisał(a):

> I widać wyraźnie, jaki jest twardy elektorat PiSu - nie czyta ze
> zrozumieniem, nie rozumie sytuacji, a nienawiść zakłóca mu myślenie.

Skąd tu nagle ta polityka? - richtig z miłości do ludzi :->

79. Data: 2016-10-24 14:46:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 08:20:08 +0200, FEniks napisał(a):

> Przestań nienawidzić. Hejt źle wpływa na zdrowie, zwłaszcza hejtującego,
> zwłaszcza psychiczne.

Kochaj mnie.

80. Data: 2016-10-24 14:47:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Oct 2016 23:37:03 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
> Mniejsze w tym sensie, ze podskakujaca pchla nie powinna przeszkodzic lubic psa :)

Skąd tyle nienawiści w Tobie? I hejtu?

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe