Darek to zna się nie tylko na kuchni

1. Data: 2004-05-06 14:17:44

Temat: Darek to zna się nie tylko na kuchni
Od: "xenon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net>
Newsgroups: pl.soc.edukacja.szkola
Sent: Thursday, May 06, 2004 2:44 AM
Subject: Re: szok

1. Data: 2004-05-06 23:34:29

Temat: Re: Darek to zna się nie tylko na kuchni
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 May 2004 16:17:44 +0200, "xenon" <x...@o...pl> wrote:

> [...]

A ty nie znasz sie na obsludze czytnika news czy na netykiecie?

Grupy chyba ci sie pomerdaly - chcesz cos do watku dodac to zapraszam
na grupe po temu stosowna...

--
Darek

1. Data: 2004-05-07 00:58:55

Od: "iKe" <i...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xenon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

hahaha, dobre :P

1. Data: 2004-05-07 07:37:01

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

iKe napisał/a:

> hahaha, dobre :P

Ludzie, tnijcie posty! Czy musiałeś/musiałaś zacytować dwa poprzednie posty
w całości, żeby dopisać "hahaha, dobre :P" ?? Modemowcom to na pewno
ułatwiło ściąganie Twojego posta, pomyśl czasem o nich, jak zaczynasz coś
pisać

Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-05-07 07:53:46

Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w całości, żeby dopisać "hahaha, dobre :P" ?? Modemowcom to na pewno
> ułatwiło ściąganie Twojego posta, pomyśl czasem o nich, jak zaczynasz coś

Nie mówiąc o karmieniu trolli.
Tomek

1. Data: 2004-05-07 10:28:38

Od: "iKe" <i...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie moge jak wy sie o wszystko rzucacie, przyda sie od czasu do czasu
jakis funny post :D

A nie juz: czemu nie tniesz postow :/ , nie karmic trola :/ , ehhh

Eh, a tak pozatym to modemowcy nie musza sciagac wszystkich postow, tylko
moga sobie wybierac, chociazby po naglowkach.

powodzenia

1. Data: 2004-05-07 10:38:10

Od: "nika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iKe" <i...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Eh, a tak pozatym to modemowcy nie musza sciagac wszystkich postow, tylko
> moga sobie wybierac, chociazby po naglowkach.

Popieram Cię w tym co zostało tu napisane. Ale Ci ludzie nie mają tu nic do
powiedzenia, więc się aktywizują regulaminowo. Hasło "Chrońmy modemowców" to
jest takie samo jak "Chrońmy dinozaury"
nika

1. Data: 2004-05-07 15:42:20

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

nika napisał/a:

> Ale Ci ludzie nie mają tu nic do
> powiedzenia, więc się aktywizują regulaminowo. Hasło "Chrońmy modemowców" to
> jest takie samo jak "Chrońmy dinozaury"

Znaczy teraz mamy nowe hasło "dyskryminujmy modemowców"?

Koko-sanka

1. Data: 2004-05-07 15:43:48

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

iKe napisał/a:

> Ja nie moge jak wy sie o wszystko rzucacie, przyda sie od czasu do czasu
> jakis funny post :D

"Funny" posta możesz napisać tnąc przed nim te wszystkie poprzednie posty
które cytujesz, bo zanim się przebrnie przez te cytaty do tego "funny"
posta to usnąć można

Koko-sanka

1. Data: 2004-05-07 16:05:04

Temat: [OT]Re: Darek to zna się nie tylko na kuchni
Od: "nika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w
wiadomości > Znaczy teraz mamy nowe hasło "dyskryminujmy modemowców"?

> Koko-sanka
> --
Ależ skąd! Dinozaury same wyginęły.
nika