Re: Darmowe próbki

1. Data: 2003-02-08 17:25:43

Temat: Re: Darmowe próbki
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Użytkownik " wrote:

> Witam
> czy znacie jakieś strony www, gdzie mozna zamówić bezpłatne próbki
> kosmetyków np. kremów, żeby nie kupować w ciemno?

Tak, ale ciezko cos Ci polecic, bo nie wiem jaki produkt jakiej firmy chcesz
wypróbowac, bo nosisz sie z jego kupnem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-10 10:47:41

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ale ciezko cos Ci polecic, bo nie wiem jaki produkt jakiej firmy chcesz
> wypróbowac, bo nosisz sie z jego kupnem.
>
> --
> Lia     GG 1516512 ICQ 166035154
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
> http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
howuser&userid=3338656

NIe mam jakiejś sprecyzowanej marki, po prostu chce kupic dobry krem do
mieszanej skóry a bez wypróbowania go wcześniej nie da rady bo juz kilka razy
sie pomyliłam i można powiedzieć, że" wyrzyciłam pieniądze w błoto".
Pozdrawiam
nicolla

1. Data: 2003-02-10 11:24:49

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Użytkownik " wrote:

> [...]
> do mieszanej skóry a bez wypróbowania go wcześniej nie da rady bo juz
> kilka razy sie pomyliłam i można powiedzieć, że" wyrzyciłam pieniądze

No to moze Biobalans Ziaji, bardzo tutaj polecanej.

Wejdź na ich stronke: www.ziaja.com.pl,
tam sobei znajdziesz e-mail, z tego co pisza dziewczyny oni akurat próbki
przysyłają.

Poza tym znajdź w archiwum wątki o próbkach, to znajdziesz tego sporo.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Udane rozjasnianie! (chwale sie)