Udane rozjasnianie! (chwale sie)

1. Data: 2003-02-08 06:30:36

Temat: Udane rozjasnianie! (chwale sie)
Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Rozjasnilam sobie wczoraj moje ciemne odrosty rozjasniaczem Joanny do
pasemek. Wczesniej kupilam Wellaton, ale jednak go nie uzylam, balam sie ze
mi nie chwyci tak jak wczesniej nie chywycila mi odrostów Paletta.
Farbowanie udalo sie! mam naprawde jasniutki bląd. Teraz mam pytanie, czy
moglabym teraz na rozjasnione uprzednio wlosy uzyc jakiejs farby? czy tylko
szamponetke? pytam, bo ostatnio za mna chodzi jakis popiel albo jakis
odcien jasnego blondu. Myslalam o jakiejs lepszej i delikatniejszej farbie,
np. Belle Color albo Naeta, bo boje sie ze takie wielokrotne farbowanie moze
zaszkodzic. Zreszta slyszalam ze na rozjasnanym wlosach zadna farba sie nie
utrzymuje, czy to prawda? owszem, mialam kiedys zrobiony u fryzjera popiel
Welli i trzymal sie krotko, ale chyba nie ma na to reguly?

Pozdarawiam
Ania

www.anutka.prv.pl

______________
_____________

1. Data: 2003-02-08 13:07:30

Temat: Re: Udane rozjasnianie! (chwale sie)
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> utrzymuje, czy to prawda? owszem, mialam kiedys zrobiony u fryzjera popiel
> Welli i trzymal sie krotko, ale chyba nie ma na to reguly?

Według mnie możesz spokojnie farbować rozjaśniane włoski, ale uwaga :)
zrobiłam dokłądnie to co ty tzn: najpierw rozjaśniłam rude włosy (a
właściwie pare pasemek) joanną,
a potem pokryłam to belle color i śladu po pasemkach nie ma :)
jeszcze nie miałam takiej farby jak ta: pokryła i zrównała wszystko, że po
rozjaśnianych włosach ślad zaginął
a same włosy są ślicznie mocno rude, żadnych oznak chorowania po takiej
dawce chemii :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-08 14:08:09

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozjaśnianych włosach ślad zaginął
> a same włosy są ślicznie mocno rude, żadnych oznak chorowania po takiej

Hmm..a jaki kolor tego Belle color uzylas? jakis ciemny? ja raczej mysle o
janym blondzie albo popielu aby znikl efekt zoltawych (gdzieniegdzie)
wlosow.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-02-08 14:33:41

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm..a jaki kolor tego Belle color uzylas? jakis ciemny? ja raczej mysle o
> janym blondzie albo popielu aby znikl efekt zoltawych (gdzieniegdzie)
> [...]

To była intensywna czerwień, na pudełku pani nie miała bardzo ciemnych
włosów, nawet czerwone za bardzo nie były.
Były rude :)
i nadal jestem pod wrażeniem belle color, wcześniej farbowałam się nateą i
nie kryła tak równomiernie, a teraz nawet nie mam śladu między odrostami
mysiego koloru a pozostałą rudością :)
Myślę więc że powinno ci wyjść ładnie

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-08 14:45:54

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie kryła tak równomiernie, a teraz nawet nie mam śladu między odrostami

Dziekuje za rade,

Ja kiedys farbowalam rozjasnane wlosy Wellą popielem i niestety mi sie nie
utzymalo dluzej niz kilka dni ;-( sprobuje znalesc jakis kolor w odcieniach
blondu Belle Color, ktory nie bedzie za ciemny ani za jasny, taki w sam raz
;-) o efektach poinformuje.
Narazie dam wloskom nieco odetchnąc ;-)

Buziaczki!
Ania