Darwin się mylił.

41. Data: 2017-01-08 19:56:44

Temat: Re: Darwin się mylił.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 18:34, LeoTar Gnostyk pisze:
> Zagrozenie wyginięciem działało inspirująco na ginące gatunki by w
> jakiejś formie (nowej) przetrwać.

Bredzisz.
Ty bladego pojęcia nie masz co to jest ewolucja.

Bakteria do drugiej bakterii: Łaaaa! Rusz dupę, pierdnij jakimś białkiem
bo inaczej wyginiemy! Łaaaa!
Zainspirowałaś mnie do przetrwania... Sruuu!!!

Jesteś niedouczonym prostakiem pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2017-01-08 20:06:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 19:56:41 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> bo inaczej wyginiemy! Łaaaa!
> Zainspirowałaś mnie do przetrwania... Sruuu!!!
>
> Jesteś niedouczonym prostakiem pedofilu.

Że się wtrącę, Piotrze.

Akurat bakterie wykształciły sobie bardzo sprawny genetyczny system sygnałów
pn. koniugacji, więc zły przykład podałeś.

Mamy bardzo słabe pojęcie o systemach sygnałów, jakimi posługują się nawet
zwierzęta wyższe czyli np. papugi, ssaki naczelne, delfiny.

Oczywiście rozumowanie na poziomie instynktu to jest niższy poziom
intelektualny od ludzkiej świadomości, ale nie zerowy, co pokazuje nam fenomen
"setnej małpy". Jakoś te zwierzęta potrafią komunikować strategię przetrwania
w inny sposób niż genetyczny i nauka konwencjonalna to z trudem zaczyna
przyznawać, że też posiadają zaczątki kultury.

43. Data: 2017-01-08 20:41:45

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 19:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nie, odwrotnie. Dziecka z własnymi rodzicami! Ile razy muszę ci to
> powtarzać ty tępy dupku.

Tak długo, aż do ciebie dotrze, że to to samo.
Bez różnicy, czy rodzic zgwałci dziecko przymuszając siłą fizyczną, czy
manipulując i piorąc dziecku mózg.

Już ci pedofilu raz tłumaczyłem dlaczego dzieci nazywamy dziećmi. I
znowu nie dotarło do twojego pustego łba.

> Mam szósty zmysł, wszystkowidzące oko ty głupi palancie.

Chory psychicznie pedofil.
To bardzo groźna mieszanka.

> Gówno wiesz o dzieciach sponiewieranych i zgwałconych psychicznie przez
> matki.

Gówno wiesz co ja wiem.

> Widzisz i rozumiesz tylko tyle ile ci napiszą w gazecie albo

Nie. Istnieją prace naukowe na ten temat. _Udokumentowane_.

> Jesteś dla mnie śmieciem-gównojadem.

Nie wątpię pedofilu.

> Zobaczymy, kto ma rację, ty dupku.

Takie pedofilskie kreatury jak ty rodziły się, rodzą się i będą się
rodzić. To pewne.
Równie pewne jest to, że normalni rodzice nadal będą bronić własne
dzieci przed takimi jak ty.

> To nie gwałt fizyczny lecz spełnienie dziecięcego pragnienia,

Wbij sobie do łba: to typowe tłumaczenie każdego pedofila. Nie jesteś
oryginalny.

[ciach urojenia pedofila]

> Jesteś tępy jak but. Co ja gadam - jesteś tępy jak drewniany chodak.

Całe szczęście, że nie jestem pedofilem.

A tego pedofilu nigdy się nie dowiesz.

[ciach dalszy ciąg urojeń pedofila]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2017-01-08 20:47:19

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 20:06, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Że się wtrącę, Piotrze.
>
> Akurat bakterie wykształciły sobie bardzo sprawny genetyczny system sygnałów

Wzięły i sobie wykształciły. Zainspirowane były... no weź przestań.

> pn. koniugacji, więc zły przykład podałeś.

To była ironia.

> Mamy bardzo słabe pojęcie o systemach sygnałów,

Bez związku z powyższym.

Pozdrawiam
Piotr

45. Data: 2017-01-08 21:41:55

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Gdzi ta świadomość mieszka?
Jakie są sposoby przekazywania wiedzy wynikającej ze świadomości?
W jaki sposób ta świadomość kształtuje materie?
Czy widoczne są skutki takich zależności?

46. Data: 2017-01-09 00:45:58

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:

> Ewolucja to dzieło przypadku, lub zbioru przypadków

Niby po chj naturze dwie płcie, wystarczyła by jedna,
albo nic, zero null.

To jest twoim zdaniem przypadek?
https://youtu.be/OjPcT1uUZiE

Ochujałeś?

47. Data: 2017-01-09 04:55:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 9 stycznia 2017 00:45:59 UTC+1 użytkownik v...@g...com
napisał:

> Niby po chj naturze dwie płcie, wystarczyła by jedna,
> albo nic, zero null.
>
> To jest twoim zdaniem przypadek?
> https://youtu.be/OjPcT1uUZiE
>
> Ochujałeś?

Że się wtrącę.

Ewolucja nie jest przypadkiem, ale systemem - "wolnym rynkiem" genów.
Sporo zwierząt niższych czyli bezkręgowców nie będących stawonogami i mięczakami
(choć i niektóre mięczaki tu też pasują) to obojnaki, czyli właśnie istoty
o jednej płci, produkujące dwa rodzaje gamet. Wraz ze wzrostem specjalizacji
jakiegoś taksonu zwierząt, uwaga, uwaga! specjalizują się również funkcje
płciowe męska i żeńska co do konkretnych osobników samców i samic w gatunku.
U kręgowców jeszcze ryby z rzadka potrafią zmieniać płeć. Czworonogi już nie.

48. Data: 2017-01-09 06:55:41

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W ewolucji nic nie jest po coś. Czyli nie powstaje na skutek jakiegoś założenia.
Raczej jest w wyniku przystosowania się do określonej specyfiki.
Ryby, które żyją w w wodzie gdzie nie ma światła nie maja oczu.
Właściwie maja ale są one w fazie zaniku.
U prostych organizmów płeć nie jest w ogóle zdefiniowana.
Rozmnażają się one przez podział komórki.
Następnie wraz z rozwojem różnych gatunków płeć moze występować zamiennie.
Czyli albo jestem ona albo on w zależności od zapotrzebowania.
Czasem do rozmnażania płeć nie jest w ogóle potrzebna.
Czyli osobnik żeński potrafi rozmnażać się bez czynnika męskiego.
Można wnioskować ze płeć jest forma gwarantująca jakieś korzyści dla danego gatunku.
I z tej przyczyny występuje u wyżej zorganizowanych w rozwoju form życia.

Co się stało z edukacja w Polsce że kiedyś podstawowe zagadnienia ewolucyjne
przerabiane były
w ramach programu nauczania przeznaczonego dla uczniów szkoły podstawowej?

49. Data: 2017-01-09 07:12:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 9 stycznia 2017 06:55:43 UTC+1 użytkownik k...@g...pl
napisał:

> W ewolucji nic nie jest po coś. Czyli nie powstaje na skutek jakiegoś
> założenia.

Że wejdę między wódkę a zakąskę:

Nie tak do końca. Jak już powstaje może i przypadkiem płciowość, to przypadek jest
tylko do momentu jej powstania. Jak już te czynniki przypadkowe ją wyselekcjonują
tak, że staje się standardem, to nawet bez założenia istnienia
wyższej świadomości płciowość zaczyna decydować o celu ewolucji, wyznaczać kierunki.
Ewolucja jest procesem informatycznym sprzężonym z bodźcami
materialnymi, a nie czysto materialnym.

50. Data: 2017-01-09 07:53:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> decydować o celu ewolucji, wyznaczać kierunki. Ewolucja jest procesem
> informatycznym sprzężonym z bodźcami materialnymi, a nie czysto

90/100 Jakubie !

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/