Decyzja mojego męża.......

51. Data: 2007-12-27 01:45:09

Temat: Re: Decyzja mojego męża.......
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 02:34, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Ukradłaś mi epilog !!!!! :) Przez ciebie będę musiał z ikselką całą noc
> gadać :P

A rybke masz? ;) Z rybka szybciej czas...plynie ;)

--
Fra

52. Data: 2007-12-27 01:49:04

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał:

> Ze wszystkim co napisales praktycznie sie zgadzam, oprocz jednego...
> Moze zle Cie zrozumialam, nie wiem, jesli tak, to mnie sprostuj.
> Piszesz, ze 'nikt by nie wygral'. A czy w zwiazku dwojga ludzi (bez
> wzgledu na to, czy sa razem, czy beda razem, czy tez sie rozstaja)
> chodzi o to, by ktos wygrywal??

Ja to zrozumiałam tak, że chodzi o to, aby oboje wygrywali. Ale może
Flaj się wytłumaczy ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

53. Data: 2007-12-27 01:49:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" napisał w wiadomości

> No to mnie zaskoczylas ikselko z tym starzem malzenstwa...
> Pomysl o tym, ze masz szczescie, ze nie dotycza Cie problemy innych. Moj
> starz malzenstwa 17 lat i przechodzilam nie jedno zalamanie. Co prawda
> nigdy
> nie dotyczylo to seksu, ...ale mysle, ze gdyby byla taka opcja, to
> zrobiabym
> wszystko zeby to poprawic, bo moj mezczyzna jest tego wart!
> ;o)

Gosiu nie gniewaj się! Trudno, wyjdę na kabotyna, ale dwóch "starzy" w
jednym akapicie nie wytrzymałem!
Stażstażstażstażstaż! Małżeński... :)

michał

54. Data: 2007-12-27 01:54:44

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kurczę, chyba
> sprawdzę - a co! Miesiąc bez seksu! A potem seks na talony! Wreszcie
> poznam
> prawdę o moim zakłamanym mężu! Może ja też jestem tylko gumową lalą :->

O fak. Jestem 'tylko' masą materii która do życia potrzebuje tlenu. Fak,
chyba wezmę rozbrat z tlenem, jeśli nie mogę się bez niego obejść, trudno !
:)

hahaha

Wiosenna ikselko - serio masz 25 lat stażu małżeńskiego ?? (albo ja
niedokładnie wyczytałem w tym wątku) Nie może być :)

pozdrawiam
Marcin

55. Data: 2007-12-27 01:55:18

Od: "Gosia" <G...@B...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gosiu nie gniewaj się! Trudno, wyjdę na kabotyna, ale dwóch "starzy" w
> jednym akapicie nie wytrzymałem!
> Stażstażstażstażstaż! Małżeński... :)

Nie gniewam sie absolutnie i dzieki za ta uwage, naprawde to doceniam...
Jedynym moim usprawiedliwieniem, chociaz nie lubie tego robic, ale zdradze
sie z tym na grupie, ze od nastu lat posluguje sie innym jezykiem niz polski
i widze, ze naprawde mozna wyjsc z wprawy.
Jeszcze raz przepraszam za bledy ortograficzne...

56. Data: 2007-12-27 01:56:00

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 02:49, "Aicha" <b...@t...pl> wrote:

> Ja to zrozumiałam tak, że chodzi o to, aby oboje wygrywali. Ale może
> Flaj się wytłumaczy ;)

Tez mi sie wydaje, ze moze zle zrozumialam, bo cos mi wygrywanie
jednej ze stron do Fly'a nie pasuje...

--
Fra

57. Data: 2007-12-27 02:33:31

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tu masz napewno racje, tylko, ze ja patrze glebiej na problem
> i widze wolajacego o pomoc faceta (meza Magdy) ktory zagubil sie
> w tym zyciu sam i potrzebuje uwagi ze strony innych...bo....byc moze
> wcale nie chodzi o seks w ogole, a zupelnie cos innego, tylko ze on
> nie potrafi sam tego ubrac w slowa...Byc moze....tego nie mozemy byc
> pewni....

Przecież stoi czarno na białym "bliskości i zainteresowania". Nie
wiem, czemu ikselka tam seksseksseks i sztuczną pochwę jeno
zobaczyła...

--
Pozdrawiam - Aicha (ale ja to mam męski mózg i na pewno go
usprawiedliwiam;))

58. Data: 2007-12-27 06:57:45

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <fkv0f7$mki$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Ja to zrozumiałam tak, że chodzi o to, aby oboje wygrywali. Ale może
> Flaj się wytłumaczy ;)

No nie wiem, Hekate mnie skrzyczy, że znów się tłumaczę. ;> Ale
zaryzykuję wytłumaczenie. Raz, że postawa Ikselki skojarzyła mi się z
walką/konfliktem, więc dostosowałem wytłumaczenie do *jej* postawy - z
nią rozmawiałem akurat. Dwa, że niezależnie od Waszego, bo grono
zakrzykujących zrobiło się całkiem duże ;) , rozumienia słów
"zwyciężyć", istnieje coś takiego jak teoria konfliktów i negocjacji, a
tam własnie tak definiuje się konflikty -
http://www.synteza.pl/negocjacje.html.

Tak więc całkiem dobrze zrozumieliści, że tłumaczyłem Ikselce, że przy
jej postawie nikt nie wygra - ani nie wygra poczucia bezpieczeństwa, ani
nie wygra dobrej samooceny - nie może wygrać, skoro już je straciła
[straciła].

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

59. Data: 2007-12-27 07:00:29

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> Pozdrawiam - Aicha (ale ja to mam męski mózg i na pewno go
> usprawiedliwiam;))

Kokietka.

60. Data: 2007-12-27 07:01:59

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> Pozdrawiam - Aicha (dysząca żądzą;))

Do czego? Męża, kochanka, sponsora, bo 3in1 to tylko w telewizji...

Re: Chiron promuje Międzyduchowość ;)
"Dupek" - definicja terminu...
Chiron promuje Międzyduchowość! ;)
Świadoma wola jest złudzeniem? - Skąd się...
Re: lecytyna z punktu widzenia medycyny