Dentysta w gabinecie czy w klinice

1. Data: 2004-04-13 21:25:19

Temat: Dentysta w gabinecie czy w klinice
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@b...maupa.suchecki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest. U dentysty prywatnie w gabinecie jakimś takim kosztuje plomba
80 pln.

A w klinice ze 150, na przykład w znanej takiej w Warszawie naUrsynowie na
Dereniowej

Pytanie mam.

Gdzie lepiej leczyć ząbki? Czy cena w klinice idzie wraz z jakością
materiałów?

Pozdrawiam i życzę szczerzenia ząbków radosnego :-)

Seco

2. Data: 2004-04-14 19:12:47

Temat: Re: Dentysta w gabinecie czy w klinice
Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@b...maupa.suchecki.pl>
napisał w wiadomości news:c5hlsh$4ps$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> materiałów?
>
> Pozdrawiam i życzę szczerzenia ząbków radosnego :-)

z dentystami to jest tak, ze warto miec jednego dentyste, najlepiej gdyby Ci
go ktos polecil.
Bo ja mialem leczone zeby ok 2 lata temu - mam znajoma bardzo dobra
dentystke ktora wysmienicie wyleczyla moje zeby, ale przez pewien wypadek
musialem sie raz udac na przeglad i leczenie do dentystki , ktorej wczesniej
nie znalem a polecila mi ja ciocia. Przeszedlem u niej istny koszmar.....

tak wiec mozna spokojnie udac sie do pryatnego gabinetu, jesli oczywiscie
pogadasz wczesniej z jakims pacjentem tego gabinetu. Co do klinik -
doswiadczenia nie mam. Wiem jedynie ze dentysci w panstwowych szpitalach
tak spieprzyli zeby moim rodzicom ze do tej pory rodzice ich wyklinaja.

PozdrawiamJAKUB

3. Data: 2004-04-14 19:14:52

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Gdzie lepiej leczyć ząbki? Czy cena w klinice idzie wraz z jakością
> materiałów?

prywatni maja te ceche, ze nie spiesza sie do wystawiania rachunkow ;-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

Testy u dermatologa
Masaz wibracyjny
Roztępy
Jaskra
usunąłem kleszcza..ale swędzi. co robic? ? ?