Depakine Chrono a migrena

1. Data: 2004-11-25 07:29:41

Temat: Depakine Chrono a migrena
Od: "jot" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stosuje ktos a moze ma doswiadczenia dot. profilaktyki migreny za pomoca
Depakine???
Bede wdzieczny za wszelkie info...

Jot

2. Data: 2004-11-25 12:05:04

Temat: Re: Depakine Chrono a migrena
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Nov 2004 08:29:41 +0100, jot wrote:

> stosuje ktos a moze ma doswiadczenia dot. profilaktyki migreny za pomoca
> Depakine???

Ale osochozi? O to czy działa? U niektórych działa, u innych nie. Dopóki
nie sprawdzisz (we współpracy z lekarzem rzecz jasna), nie będziesz
wiedzieć.
O to, czy bezpieczne? Wiele ludzi przyjmuje kwas walproinowy latami z
powodu padaczki i jakoś sobie radzi. Część odstawia. Jednym z częściej
obserwowanych powodów odstawienia jest o dziwo nie wpływ na wątrobę, a
wypadanie włosów, zwłaszcza u kobiet.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-11-25 13:37:18

Od: "jot" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale osochozi? O to czy działa? U niektórych działa, u innych nie. Dopóki
> nie sprawdzisz (we współpracy z lekarzem rzecz jasna), nie będziesz
> wiedzieć.
ja stosuje to 1/2 roku,niewielka poprawa jest...chce dowiedziec sie,czy sa
tu osoby,majace w temacie doswiadczenie...
oraz jakie ujemne skutki jeszcze to wywoluje czy moze wywołać...
w jakim zestawieniu-z jakim lekiem- stosuje sie zwykle,aby lagodzic czy tez
wykluczyc napady migreny!!!
O to mi chodzi..czy dobrze trafiłęm tzn. na wlaściwa grupe???

JoT

4. Data: 2004-11-25 14:18:18

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jot wrote:

> ja stosuje to 1/2 roku,niewielka poprawa jest...chce dowiedziec sie,czy sa
> tu osoby,majace w temacie doswiadczenie...

ja brałam na migrenę podstawną ponad rok, może półtorej. W moim
przypadku poprawa była (kiedyś 4krotnie byłam hospitalizowana z powodu
migreny), po żadnym innym leku takowej nie doświadczyłam ;).
Wynegocjowałam odstawienie z moją neurolożką ze względu na chęć zajścia
w ciążę. Od tamtego czasu do tego nie wróciłam, bo i tak w okresie ciąży
i karmienia piersią trzeba sobie jakoś inaczej radzić :).

> oraz jakie ujemne skutki jeszcze to wywoluje czy moze wywołać...
> w jakim zestawieniu-z jakim lekiem- stosuje sie zwykle,aby lagodzic czy tez
> wykluczyc napady migreny!!!

Ja miałam jeszcze okersowo włączony Tegretol, ale byłam specyficzny
przypadek ;). A tak oprócz tych stałych leków doraźnie inne na
złagodzenie objawów, jak się nasilały.

--
Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04
"Gdy rodzi się dziecko, Twój świat się kończy,

5. Data: 2004-11-25 14:34:10

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Nov 2004 14:37:18 +0100, jot wrote:

> ja stosuje to 1/2 roku,niewielka poprawa jest...chce dowiedziec sie,czy sa
> tu osoby,majace w temacie doswiadczenie...

Trudno mi powiedzieć czy mam doświadczenie - nie znam z własnej praktyki
wielu chorych na takim leczeniu akurat. Natomiast to, ze depakine bywa
skutecznym lekiem w prewencji napadów migreny udowodniono.

> oraz jakie ujemne skutki jeszcze to wywoluje czy moze wywołać...

Trzeba ulotkę przeczytać. Tam sa wymienioe wszystkie, ktore może
wywołać.

> w jakim zestawieniu-z jakim lekiem- stosuje sie zwykle,aby lagodzic czy tez
> wykluczyc napady migreny!!!

Zwykle leczenie napadu jest takie samo, jak u pacjentów, u których nie
stosuje się leczenia profilaktycznego. A depakine ma za zadanie
zmniejszyć ich częstość.

> O to mi chodzi..czy dobrze trafiłęm tzn. na wlaściwa grupe???

O tyle o ile:) To raczej temat do omówienia z Twoim neurologiem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2004-11-25 16:37:41

Od: "jot" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc...dzieki za odzew...

> [...]
> w ciążę. Od tamtego czasu do tego nie wróciłam, bo i tak w okresie ciąży
> i karmienia piersią trzeba sobie jakoś inaczej radzić :).

ja po odstawieniu odczulem to momentalnie-ostry atak,dluzej trwajacy etc.
Oprocz konsultacji z neurologiem, chce poznac opinie tych,co sa w temacie...
kazde info na wage złota!!!

> Ja miałam jeszcze okersowo włączony Tegretol, ale byłam specyficzny
> przypadek ;). A tak oprócz tych stałych leków doraźnie inne na
> złagodzenie objawów, jak się nasilały.

pozdro...
jot

7. Data: 2004-11-29 23:05:59

Od: "Valkiria" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam jestem własnie w trakcie leczenia tym preparatem ale zbyt krótko to
trwa abym mogła jakies wyciągnać wnioski czy spostrzeżenia. napewno bóle nie
uległy dotychczas jakiemuś nasileniu lub osłabieniu.

8. Data: 2004-12-01 13:49:52

Od: "skalnik" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> uległy dotychczas jakiemuś nasileniu lub osłabieniu.

jaki rodzaj migreny leczysz???

sk

9. Data: 2004-12-01 19:58:32

Od: "Valkiria" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-12-01 20:01:22

Od: "Valkiria" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam niestey lekarz nie jest w stanie precyzyjnie tego ustalic., gdyż moja
migrena nie jest typową migrena. napewno nie posiada aury itp. zastosowanie
tego leku poprostu miało mi pomóc w zmniejszeniu ilości ataków ale czy to w
zasadzie pomoże jeszce nie wiem. jak narazie nie widze pozytywnych
rezultatów.
Użytkownik "skalnik" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie
>
> jaki rodzaj migreny leczysz???
>
> sk

Wirus HIV
czy zwykla osoba moze zrobic kurs na ratownika
Lęk
OB
glukometr na nadgarstek