Re: Depilator

Data: 2003-04-23 17:21:08
Temat: Re: Depilator
Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl>

> Tak się Wam przysłuchuje i mam coraz większą ochotę kupić depilator.
> Mogłybyście mi doradzić jaki powinnam kupić?
> Proszę o radę bo ja w tym temacie jestem kompletnie zielona. Pozdrawiam.
> Agata :)

Witam,
ja uzywam depilatora Philipsa Satinelle z masujaca szczoteczka.mam juz go 5
lat i jestem zadowolona z tego rodzaju depilacji.Bol owszem jest,ale do
wytrzymania.Poza tym mam uczulenie na pianki/kremy do depilacji a po
tradycyjnym goleniu maszynka pojawiaja sie takie brzydkie czerwone kropki
(slady po wloskach i wg mnie neizbyt to wyglada).Czasem pozwalam sobie na
"luksus: i funduje sobie depilacje woskiem u kosmetyczki ale z barku czasu i
pieniedzy czesciej sama sie depiluje ww depilatorem.Dotyczy to nozek
(calych) pachwin, pach i rak:)

Pozdr.
Kasia