depilacja

1. Data: 2003-04-22 20:49:29

Temat: depilacja
Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy używacie depilatorów - maszynek? Przznam się, że po kilku próbach,
zaciskaniu zębów z bólu i obserwacji tych wszystkich niedokładności wróciłam
do kremu.
Ale ponoć są na świecie kobiety zadowolone z depilatorów elektrycznych. Jak
się to osiąga?

Renya

1. Data: 2003-04-22 20:51:30

Temat: Re: depilacja
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Apr 2003 22:49:29 +0200, "Renya" <renya @ poczta.fm> wrote:

>Ale ponoć są na świecie kobiety zadowolone z depilatorów elektrycznych. Jak
>się to osiąga?

Potrzebna do tego jest troche wieksza niz srednia krajowa odpornosc na
bol ;-)

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-04-22 21:03:05

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <renya @ poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
wróciłam
> do kremu.
> Ale ponoć są na świecie kobiety zadowolone z depilatorów elektrycznych.

To masochizm. te które to robią czerpią przyjemność z bólu :))

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-22 21:07:37

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> napisał w
wiadomości news:b84am7$155$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To masochizm. te które to robią czerpią przyjemność z bólu :))
>
> Pozdrawiam Asia

No, ale przynajmniej maja efekt gladkiej, nieowlosionej skory :P.

Iza

1. Data: 2003-04-22 21:30:01

Temat: Odp: depilacja
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jestem zadowolona z depilatora:-))) Początkowo bolało, ale teraz
praktycznie nie czuję już bólu. I nieważne jakiej długości są włoski.
Po prostu sobie siedzę i depiluję nóżki :-) Taki relaks:-)) A nóżki są
tak gładkie... I to przez kilka dni:-) I o wiele mniej włosów
odrasta... I jak nawet włoski są trochę dłuższe, to nie są tak
widoczne, bo jest ich mniej.
Ale depiluję tylko nogi do kolan. Do depilacji rąk oraz okolic bikini
nikt by mnie nie zmusił:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-22 23:15:54

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wróciłam
> do kremu.
> Ale ponoć są na świecie kobiety zadowolone z depilatorów elektrycznych.

Kwestia przyzwyczajenia:-) I odporności na ból. Najgorzej było z depilacją
pach ale po kilkukrotnym użyciu depilatora elektrycznego już tak bardzo nie
boli.
Ja odkąd zaczęłam w ogóle usuwać włoski to zawsze je wyrywałam - najpierw
pracowicie pęsetką a potem maszynką - maszynkę do golenia zawsze kojarzyłam
z męskim zarostem i nie przyszło mi po prostu do głowy żeby jej używać:-) A
depilatorów chemicznych chyba nawet wtedy nie było... albo nie były bardzo
rozpowszechnione:-)
Chyba warto było - po kilku latach depilacja nóg, rąk i pach zajmuje mi do
10 minut :-)
DominikaNM

1. Data: 2003-04-23 05:47:33

Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renya <renya @ poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b849r3$r40$...@t...icpnet.pl...
> [...]
wróciłam
> do kremu.
> Ale ponoć są na świecie kobiety zadowolone z depilatorów elektrycznych.

Ja używam depilatora elektrycznego do wszystkich włosków i jestem baaaaardzo
zadowolona. Nikt już nie zmusiłby mnie do użycia maszynki. Depilacja to dla
mnie relaks i nie odczuwam bólu. To chyba zależy od skóry.
Pozdrawiam i polecam depilatory.
Mariola

1. Data: 2003-04-23 06:23:33

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wróciłam
> do kremu.
> Ale ponoć są na świecie kobiety zadowolone z depilatorów elektrycznych.

Ja uzywam od jakis 3-4 depilatora elektrycznego do nóg i czasem do bikini.
Szczególnie w tym drugim przypadku ważna jest systematyczność, jeśli
zapuszczę się trochę to zaczyna bardziej boleć (normalnie jest to do
wytrzymania), najlepiej golić po kapieli kiedy skóra jest nawilżona i
miękka.
Depilacja nóg nie boli mnie wcale, na początku bolało ale dało sie przeżyć,
teraz nie boli. Gole się tak co 1-2 tygodnie (po 2 tygodniach to juz jest
dośc sporo nowych włosków, ale nie rosną nigdy wszystkie na raz tylko część
z nich - nie mam wieć owłosionych łydek, tylko gdzieniegdzie rozsiane
włoski)

Asia

1. Data: 2003-04-23 06:48:05

Temat: Re: Odp: depilacja
Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola, m...@w...pl, Wed, 23 Apr 2003 07:47:33 +0200,
grupa pl.rec.uroda, napisał/a:

> [...]
> zadowolona. Nikt już nie zmusiłby mnie do użycia maszynki. Depilacja to dla
> mnie relaks i nie odczuwam bólu. To chyba zależy od skóry.

Niestety, dla mnie był to ból nie do zniesienia.
Uznałam, że są inne metody i z nich korzystam.
Jeszcze kompletnie mi nie odbiło chyba, żeby się katować aż tak :)

E.

--
Rzuć szczęściarza do wody,
a wypłynie z rybą w zębach (J.Tuwim)

1. Data: 2003-04-23 07:30:16

Od: "Neti" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
baaaaardzo
> zadowolona.
>A czy masz specjalny depilator z nakładkami do bikini i pach??
Aneta

włoski na łapkach
pudry Sephora
SZOK!!!