Re: depilacja

From: "DominikaNM" <d...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: depilacja
Date: Wed, 23 Apr 2003 01:15:54 +0200

Użytkownik "Renya" <renya @ poczta.fm> napisał w wiadomości
news:b849r3$r40$1@topaz.icpnet.pl...
> Czy używacie depilatorów - maszynek? Przznam się, że po kilku próbach,
> zaciskaniu zębów z bólu i obserwacji tych wszystkich niedokładności
wróciłam
> do kremu.
> Ale ponoć są na świecie kobiety zadowolone z depilatorów elektrycznych.
Jak
> się to osiąga?

Kwestia przyzwyczajenia:-) I odporności na ból. Najgorzej było z depilacją
pach ale po kilkukrotnym użyciu depilatora elektrycznego już tak bardzo nie
boli.
Ja odkąd zaczęłam w ogóle usuwać włoski to zawsze je wyrywałam - najpierw
pracowicie pęsetką a potem maszynką - maszynkę do golenia zawsze kojarzyłam
z męskim zarostem i nie przyszło mi po prostu do głowy żeby jej używać:-) A
depilatorów chemicznych chyba nawet wtedy nie było... albo nie były bardzo
rozpowszechnione:-)
Chyba warto było - po kilku latach depilacja nóg, rąk i pach zajmuje mi do
10 minut :-)
DominikaNM