Depilator

1. Data: 2002-12-19 16:42:01

Temat: Depilator
Od: "Bogusław" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić na prezent, na co zwracać uwagę?

--
Ewa

1. Data: 2002-12-19 21:29:09

Temat: Re: Depilator
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Dec 2002 17:42:01 +0100, "Bogusław" <c...@w...pl> wrote:

>Chcę kupić na prezent, na co zwracać uwagę?

Czy czasem obdarowana nie ma skłonności do pękających naczynek
krwionośnych (u mnie depilator poszedł z tego powodu w odstawkę).

:-))
Eulalka

1. Data: 2002-12-19 21:36:35

Od: "Agnieszka" <W...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja sobie sama kupilam depilator i po pierwszej probie oddalam siostrze, ktora (po
pierwszej probie) oddala go dalej. :-( Ale kupilam sobie, i chwale po dzis dzien,
damska maszynke elektryczna Philipsa! Naprawde nie ma nic lepszego.
Pozdrawiam.
Agnieszka

1. Data: 2002-12-20 06:41:10

Od: "Piotr Worobiej" <P...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Dokładnie jak przedmówczyni. Upewnij się, czy Twoja Pani na pewno nie ma nic
przeciwko takiemu prezentowi. Ja kiedyś tez kupiłem depilator jako prezent i
gdzieś tam teraz leży nieużywany :-(( Co więcej kupiłem go w wyniku wyraźnej
sugestii mojej kobiety.

Piotr Worobiej

1. Data: 2002-12-20 18:52:39

Od: Botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-12-19 22:29, Użytkownik Eulalka napisał:

> Czy czasem obdarowana nie ma skłonności do pękających naczynek
> krwionośnych (u mnie depilator poszedł z tego powodu w odstawkę).
>
> :-))
> Eulalka

był podobny wątek na pl.rec.uroda
Pogooglaj.

--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2002-12-20 23:13:07

Od: "Karol Kaktolski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <W...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
po dzis dzien, damska maszynke elektryczna Philipsa! Naprawde nie ma nic

Pierwsza próba (sądzę, że u każdego) jest KOSZMAREM, natomiast każda
kolejna jest coraz lepsza! Skóra się przyzwyczaja b. szybko!!! Trzeba było
sprawdzić! Używam depilatora od 5-6 lat i nie wyobrażam sobie inaczej.
Podczas depilacji można swobodnie rozmawiać, śmiać się albo myśleć o
"niebieskich migdałach" :-) Przeciwskazaniem do depilacji są: pękające
naczynka i skłonność do wrastania włosków - z tym nie da się nic zrobić.
Mam depilator Brauna (bo ponoć solidniejszy od Philipsa- informacja z
niezależnego punktu naprawczego) z dwoma prędkościami, teraz wybrałabym z
trzema- byłoby szybciej :-) Do depilatora Brauna można dokupić wymienną
głowicę- golarkę, b. to praktyczne- polecam.

pozdr
Karolka

Mata na materac, czy warto?
Jak dziala wymiennik jonowy?