Depo medrol

1. Data: 2006-07-06 13:00:26

Temat: Depo medrol
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos moze mi wyjasnic
jakie zastosowanie w lecznictwie
ma Depo medrol(?)

Pozdrawiam

Liliana

2. Data: 2006-07-06 15:08:41

Temat: Re: Depo medrol
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na temat zastosowania sterydów w lecznictwie można by napisać książkę.
Napisz o co chodzi i po co Ci ta informacja, wtedy zapewne ktoś
przybliży Ci odpowiedni fragment tej książki. Nie sądzę, żeby ktoś się
zdobył na pisanie ogólnych elaboratów.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-07-06 19:37:29

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Piotrze
Reumatolog zalecil depomedrol w zastrzykach - na bole kosci.
Chcialabym wiedziec czy jest to srodek
leczniczy,czy przeciwbolowy.

Liliana

4. Data: 2006-07-06 19:56:52

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sterydy mają bardzo silne działanie przeciwzapalne. Większość bólów jest
przynajmniej częściowo spowodowana reakcją zapalną, stąd sterydy bywają
stosowane jako środki wspomagające w leczeniu bólu. Jest to często
sprawa dość kontrowersyjna, ale bez szczegółowych informacji na temat
konkretnego przypadku niewiele można powiedzieć.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2006-07-06 21:41:57

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:19067-44AD6679-356@storefull-3237.bay.webtv.net tako rzecze

> Reumatolog zalecil depomedrol w zastrzykach - na bole kosci.

Raczej stawów. To sprawdzona, stosowana od lat metoda. Przynosi ulgę i
zmniejsza stan zapalny. Pewne ryzyko jest przy częstych iniekcjach,
zwłaszcza w małe stawy (nadgarstki, kciuk) bo sterydy "rozpuszczają"
drobne struktury (nie jestem lekarzem, jest to opinia potoczna wśród
reumatyków).
BTW jeśli nazwy RZS lub ZZSK mówią ci coś, to tu masz stronkę
http://free.of.pl/z/zzsk/protest.php znajdziesz tam też link do forum
reumatyków

--
"Czy wierzę, że Kaczyński jest prezydentem? Ja nie chcę w tej chwili
mówić o swojej wierze. To będzie sprawdzane. Ja sądzę, że to

Dodatkowy kreg przejsciwoy
Kawa na odchudzanie? Razem z dieta
anizokoria i zawroty glowy....
Liposukcja - odsysanie tłuszczu .....