Depresja

1. Data: 2002-04-03 14:47:18

Temat: Depresja
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna jakiegoś terapeute który leczy z dobrym skutkiem fobie, leki,
depresje?
Najchetniej z okolic Trojmiasta.
Moja córka lat 30, ma przypadłość określoną przez diagnostyków jako
agorafobia.
Od czasu do czasu ma napady lękowe, napady astmy, podszepty samobójcze,
Boi się przebywać sama w mieszkaniu itp.
Ogólnie rzecz biorąc ma duże problemy z samodzielnym funkcjonowaniem a jest
osobą samotną.

2. Data: 2002-04-04 08:30:10

Temat: Re: Depresja
Od: "Sza-Man" <w...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl
> [...]
> Boi się przebywać sama w mieszkaniu itp.
> Ogólnie rzecz biorąc ma duże problemy z samodzielnym funkcjonowaniem a

Polecam Dom Medycyny Naturalnej
Lublin Al.Warszawska 51
tel. 81 - 740 51 05
1-3 zabiegi powinny
całkowicie usunąć w/w dolegliwości

3. Data: 2002-04-04 11:52:49

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Sza-Man" <w...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości
> jest
>
> Polecam Dom Medycyny Naturalnej
> Lublin Al.Warszawska 51
> tel. 81 - 740 51 05
> 1-3 zabiegi powinny
> całkowicie usunąć w/w dolegliwości

Jezeli pytajacy pisal na liste pl.SCI.medycyna, to oczekiwal odpowiedzi od
kogos zwiazanego z NAUKA, nie od szamana 'medycyny' naturalnej.
Jesli chory ma mysli samobojcze, to jest to wskazaniem do leczenia przez
psychiatre, nie szamana.
Oczywiscie nie mozna nikomu odmowic wizyty w Lublinie (drugi koniec Polski),
ale na pewno nie zamiast wizyty u psychiatry, zreszta takiej porady
oczekiwal pytajacy.
Miejcie, szamani, troche wyczucia taktu i nie uprawiajcie tu marketingu, na
litosc...

m.

4. Data: 2002-04-04 12:21:14

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Forgoth" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czasami efekt placebo jest skuteczniejszy od lekow...

Owszem, czasem efekt placebo jest skuteczny. Niektorzy pisza, ze nawet w 30%
przypadkow, a najskuteczniejsze sa tabletki koloru rozowego.
Klopot w tym, ze mysli/tendencji 'S' 'raczej' nie powinno sie leczyc
placebo, homeopatia, nakladaniem rak, vilcacora czy dieta optymalna.
Oczywiscie mozna, ale skutki moga byc oplakane. Ta osoba ma raczej powazny
problem, nie wiemy, czy byla ostatnio badana przez psychiatre, nie wiemy
dokladnie co jej rozpoznano - a taki obraz jaki rysuje sie w poscie
pytajacego - moze niepokoic i sugerowac nawet koniecznosc hospitalizacji.

m.

5. Data: 2002-04-04 13:02:44

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-04-05 05:13:45

Od: "2mat" <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Boi się przebywać sama w mieszkaniu itp.
> Ogólnie rzecz biorąc ma duże problemy z samodzielnym funkcjonowaniem a

Proszę spróbować od lokalnej Poradni Zdrowia Psychicznego.
Do psychiatry nie potrzbne jest skierowanie, można skorzystać z jego usług w
ramach POZ w dowolnej poradni, byleby miała umowę z Pana/i kasą chorych.

Zaburzenia nerwicowe i depresję leczą psychiatrzy. Nie radze eksperymentować
z jakimiś "naturalnymi" metodami.
--
---
Pozdrowiania

7. Data: 2002-04-05 06:55:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Apr 2002, Forgoth wrote:

> Czasami efekt placebo jest skuteczniejszy od lekow...

w depresji ze stanami lekowymi i urojeniami przesladowczymi?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

OKAZJA! Little Black Dress juz od zlotowki! >sorry za spam<
Preparaty witaminowe i lecytyna
jak przezyc gastroskopie
Łuszczyca - nowości.
bol bioder, kosci