Depresja - pomocy!!!

41. Data: 2000-11-09 10:03:04

Temat: Re: Depresja - pomocy!!!
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <t...@t...com.pl> wrote in message
news:8udp27$obi$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8udnqh$t43$...@h...uw.edu.pl...

mleko 0,5% czy 3,2?
rzadko płatki czy to śniadanie jako całość?

> później do pracy biorę dwie
> bułki ( z wędlinką)
Polędwica?, szynka ? Smarowane masłem? jak grubo? ile tej wędlinki?

> jak wracam około 17,30 jakis obiad ( zupa, lub mięsko z ziemniaczkami,
albo
> nalesniki albo racuchy - różnie)
jakie mięso? ile go?

> No i tak około godz 20 jakaś kanapka choć nie zawsze
> I co ?

Precyzyjnie wypowiedzieć się nie mogę bo nie mam szczegółów.
Czy coś między posiłkami? owoce? słodycze?

Ale jak widać jest tu sporo węglowodanów, odrobina białka a tłuszczu zero,
tzn. prawie.
Marzniesz w dłonie, stopy, prawda?
Czekam na odpowiedź ze szczegółami, o które pytam..
Na razie tylko tyle.
Pozdrawiam.
Uszy do góry.
Jacek

42. Data: 2000-11-09 10:22:31

Od: "Agnieszka S." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę, nie staram się? :-(

Tak mi się tylko wydaje.

> Nie, nie i nie! Płacz sobie sama bo:
> 1. prędzej przestaniesz
> 2. nie "zarazisz" innych

To chyba jest bezsensu.

> Nie? Kto by pomyślał ...

Ironia?

> Na nie-nóż!!!

Wiem, ja nie chcętego zrobić.

> Uhm, oki. To może potrafisz wymyślec coś co mogło by Ci sprawić przyjemność?

Urlop, wyspać się, sama nie wiem.

> Na piwie! (winie, koli, kawie, herbacie, co wolisz ) Bo na piwo się chodzi z
> kumplami. Pogadać, lekko się wstawić.
> Na słońcu! - juz poganie wiedzieli o jego mocy.

Ale ja nie mam już znajomych.

Agnieszka

43. Data: 2000-11-09 10:32:06

Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaj nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej :)?!
Agnieszka - ja wiem ajk to jest ale tez wiem że są chwile kiedy jest mi
lepiej staram sie wtedy zapamiętac jakie to sytuacje i do nich często wracać
myslami bądź w praktyce.
Wczoraj przchodził front atmosferyczny a w górach wial halny każdy podatany
miał hiper doła
Mnie dzisiaj troche lepiaj może to skutek tabletki persenu /
A może skutek SMSa od męża że teskni i kocha ?
A może zakupu niewygodnych kozakó w?
joanna

Użytkownik Agnieszka S. <a...@c...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...com.pl...

44. Data: 2000-11-09 10:35:53

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marzniesz w dłonie, stopy, prawda?

I co Tygrysiczko?
Marzną?

Znam przyjemniejsze rozwiązanie niż objadanie się łojem.

rgr

45. Data: 2000-11-09 10:39:48

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka S." <a...@c...com.pl> wrote in message

> Tak mi się tylko wydaje.

Chm, to może przestanę się starać, żebyś odczuła różnicę ...

> To chyba jest bezsensu.

Zaczynam się starać, uwaga:

Sama jesteś bez sensu.

> Ironia?

A niby co?

> Wiem, ja nie chcętego zrobić.

> Urlop, wyspać się, sama nie wiem.

To się dowiedz.

> Ale ja nie mam już znajomych.

To poznaj nowych.

rgr

Ps To mam się starać czy nie?

46. Data: 2000-11-09 10:45:03

Od: "Agnieszka S." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchaj nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej :)?!

A mnie sie wydaje ze jestem już na dnie. Ze niżej się nie da upaść.

> Agnieszka - ja wiem ajk to jest ale tez wiem że są chwile kiedy jest mi
> lepiej staram sie wtedy zapamiętac jakie to sytuacje i do nich często wracać
> myslami bądź w praktyce.

Mam czekać aż taki przyjdzie? Jak długo?

> Wczoraj przchodził front atmosferyczny a w górach wial halny każdy podatany
> miał hiper doła

Mogę wszystko zwalić na wiatr?

> Mnie dzisiaj troche lepiaj może to skutek tabletki persenu /
> A może skutek SMSa od męża że teskni i kocha ?
> A może zakupu niewygodnych kozakó w?

Zazdroszczę.

Agnieszka

47. Data: 2000-11-09 10:52:03

Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik roger <r...@e...put.poznan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8udrhq$323$...@r...torun.pdi.net...
> dwie
> albo
>
> Ja mam odwrotnie ...
> Rano skibeczka jedna
> Obiadek taki sobie
> Ale za to wieczorem - bułeczki, jogurty, ciasteczko, czasem piffo
>
> No i brzussio pięknie obrodził.
> Coś z tym będzie trzeba zrobić.
>
> Hej - a moze dieta optymalna umozliwia odchudzanie ?!
Jaj sobie robisz :)))!
Joanna

48. Data: 2000-11-09 10:57:49

Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8udsht$24m$...@h...uw.edu.pl...

.

> mleko 0,5% czy 3,2? -2%
> rzadko płatki czy to śniadanie jako całość?na rano ? tak

> Polędwica?, szynka ? Smarowane masłem?masło - dużo lubie ( ale wstyd) jak
grubo? ile tej wędlinki?- jej no 2 plasterki a ile można położyć na bułkę
Ach często z serem dużo sera kocham ser

> albo
> jakie mięso?wieprzowina, wołowina , drób -róznie ile go? hm, ja
wiem?wczoraj np. 1,5 klopsa>
pifko albo winko domowej roboty
Lubię choć rzadko orzeszki

49. Data: 2000-11-09 11:12:02

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie sie wydaje ze jestem już na dnie. Ze niżej się nie da upaść.

Normalka w depresji ...

> Mam czekać aż taki przyjdzie? Jak długo?

Nie czekać. Działać. Az po grób.

> Mogę wszystko zwalić na wiatr?

Nie możesz - na mnie nie zadziałał.

> Zazdroszczę.

Po co? Słuchaj, ucz się, naśladuj.

rgr

50. Data: 2000-11-09 11:13:17

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik roger <r...@e...put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:8udrhq$323$...@r...torun.pdi.net...

> Jaj sobie robisz :)))!

Nie, dlaczego?
Skoro pomaga na Parkinsona to w tak drobnej sprawie tez powinna pomóc.

rgr

> Joanna

NACZYNIAKI U NIEMOWLAKA
stres i jedzenie