Re: Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc

Data: 2006-09-11 07:30:10
Temat: Re: Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl>

Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ee1u5e$srs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> jadlem salami przez kilka lat (zwykle) i po badaniu na wysokosc
> cholesterolu musialem przestac..
> teraz staram sie jesc pokarmy bez nadmiernych ilosci tluszczu, zdrowo
> przyrzadzane...czasami mowie ze oddaje sie pokusie i obzeram jak dzikus
> slodyczami, swiadomy tego ze to cholernie niezdrowo..
> tak czy siak jestem chyba juz na etapie jak to nazwaly strony internetowe
> o depresji "cisza przed burza" w ostatnim tygodniu sprawy ktore mnie
> strasznie irytowaly, denerwowaly, nie pozwalaly myslec o czyms innym,
> teraz stracily znaczenie, nie wiem co sie dzieje ze mna,

Na temat zalecanego poziomu cholesterolu toczą się spory. Natomiast co do
miżdżycy to spory zakończno w latach 60-tych. Miażdżycę powodują węglowodany
a nie tłuszcze. Zauważ że potwierdzasz to co ja wcześniej napisałem. "...że
jeżeli ktoś lubi (lub mu się zdaje że lubi) chude mięso i chudy ser to w
posiłku będzie
za mało kalorii i będzie głodny. W efekcie rzuci się na słodycze i żadna
silna wola go nie powstrzyma".
Przejdź zatem (lub wróć) do witaminy B3 (bekon, boczek i baleron) jako
podstawy żywienia. Nie dawaj wiary kolorowym tygodnikom. Ostatnio jeden z
nich doniósł że uczeni amerykańscy odkryli że przyczyną większości chorób są
węglowodany. A redakcja dopisała że należy jeść więcej owoców i warzyw.
Jeżeli jesteś świadom że cukry są "cholernie niezdrowe" to trzeba z nich
zrezygnować, ale trzeba coś na ich miejsce aby nie było niedoboru kalorii.
Kolejny cytat: "Masz do wyboru (jako główne źródło kalorii) tylko tłuszcz i
alkohol."
Zauważyłem u góry błąd - salami ma 25% .
Zamiast się martwić zacznij to co obiecałeś.
Powodzenia!
Szczepan