Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc

1. Data: 2006-09-07 22:13:56

Temat: Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jestem bardzo prawdopodobnie chory na depresje stan sie pogarsza z dnia na
dzien jest coraz bardziej fatalnie..
chcialbym sie zapytac jak udac sie do lekarza zeby leczenie nie kosztowalo
fortune? trzeba miec jakies skierowanie ? jesli tak to od kogo?
jesli trzeba prywatnie to poleccie prosze dobrego psychologia/psychiatre w
wawie (srodmiescie, ochota, wola) lub okolicach.

nie wiem czy wytrzymam kolejny tydzien glupie mysli chodza mi po glowie..
kazdy dzien jest nudny, jestem ciagle nieszczesliwy chociaz teoretycznie nie
mam powodu do takiego zachowania.. to tak w skrocie..
pomozcie prosze..

2. Data: 2006-09-07 22:30:29

Temat: Re: Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli trzeba prywatnie to poleccie prosze dobrego psychologia/psychiatre w
> wawie (srodmiescie, ochota, wola) lub okolicach.

Pierwsza lepsza przychodnia z poradnią zdrowia psychicznego. Bez
skierowania.
Wpisz w google "poradnia zdrowia psychicznego" w pierwszym linku masz
adresy.
Pozdrawiam i nie daj się.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

3. Data: 2006-09-07 22:56:51

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Sep 2006 00:13:56 +0200, Tomek napisał(a):

> chcialbym sie zapytac jak udac sie do lekarza zeby leczenie nie kosztowalo
> fortune?

Niestety, leki nie są tanie. Aczkolwiek nie poddawaj się... Pytaj swojego
lekarza gdzie masz kupić leki taniej. Czasem niektóre apteki sprzedają
konkretne leki za dosłownie ułamek ich ceny. Tak było swojego czasu np. z
Rispoleptem, którego cena w aptece na dw. Wschodnim była niższa o jakieś
95% w stosunku do cen z innych aptek (takie jednorazowe promo przez pare
dni).

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2006-09-08 04:08:39

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby gdzieś robili Ci problem to powiedz, że bardzo poważnie myślisz o
samobójstwie.
Pozdrawiam. Marta

5. Data: 2006-09-08 05:56:42

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Sep 2006 06:08:39 +0200, Ferne Oleane napisał(a):

> Gdyby gdzieś robili Ci problem to powiedz, że bardzo poważnie myślisz o
> samobójstwie.

Nie słuchaj takich debilnych rad i nie mów tak nigdy, jesli naprawde tak
nie jest.

--
best regards,
scream (at)w.pl

6. Data: 2006-09-08 07:50:36

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kazdy dzien jest nudny, jestem ciagle nieszczesliwy chociaz teoretycznie
> nie mam powodu do takiego zachowania.. to tak w skrocie..
Dość dawno czytałem taką książkę: "PsychoNutrition by Calront Federcks PhD"
o wpływie żywienia na psychikę. Książka jest gruba ale da się streścić w
jednym zdaniu. Jeżeli są "psychkłopoty" to węglowodany trzeba ograniczyć do
50 gramów na dobę. Obecnie jest to modne. Dla zdrowych dorosłych zalecają do
130. A ile węglowodanów jadłeś do tej pory?
Pozdrowienia

7. Data: 2006-09-08 14:47:05

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do
> 130. A ile węglowodanów jadłeś do tej pory?

Nie nazywaj tego kwestią mody. Moda może być na odzież, rowery, nawet
samochody, ale nie nad zdrowiem. W książce "Życie bez pieczywa" dr Lutz
zaleca jedzenie do 72 g węglowodanów.
Sam nie je pieczywa od 50 lat, a ma obecnie 94 i ma się świetnie.
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-09-08 16:42:09

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sporo jem, wieksze ilosci rzadziej.. nadwagi nie mam i pomimo to wszystko
chudne..
nie ukrywam ze czasami jem po to zeby poprawic sobie samopoczucie.

9. Data: 2006-09-08 18:11:37

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sporo jem, wieksze ilosci rzadziej.. nadwagi nie mam i pomimo to wszystko
> chudne..
> nie ukrywam ze czasami jem po to zeby poprawic sobie samopoczucie.

Postaraj się odpowiedzieć na moje pytanie (o ilość węglowodanów w Twojej
diecie). Aby Ci to ułatwić popatrz na bardzo uproszczone informacje o kcal
(kilokalorie):

Potrzeba Ci dziennie około 2500 kcal
Kilogram bardzo chudego mięsa to 600 kcal
Kilogram tłuszczu to 9000
Kg chleba to 2500
Kg jarzyn i owoców to 400

W postaci węglowodanów wolno Ci (jeżeli zechcesz spróbować) zjadać dziennie
około300 kcal. Widać że dla chleba nie ma miejsca. Jeżeli jesteś chudy to
musisz jeść więcej niż 2500 kcal. Kilogramów mięsa (chudego) też nie
będziesz jadł. Masz do wyboru (jako główne źródło kalorii) tylko tłuszcz i
alkohol. Kg czystego alkoholu to 7000 kcal.

Sz.

10. Data: 2006-09-08 21:29:32

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

Dla polepszenia samopoczucia idzie się do kina, teatru lub na basen,
siłownię, lodowisko, biega się, jeździ na rowerze...itd., itp..

Wcinaj mięso które lubisz, podroby sery, śmietanę, jarzyny. Unikaj słodyczy,
soków, owoce jedz tylko jagodowe. Ze słodyczy jedz czasem czekoladę z
orzechami. Wcinaj orzechy jak lubisz, ile chcesz...
Nigdy nie chudnie się od jedzenia mniejszej ilości kalorii, tylko od
zmniejszenia jedzenia węglowodanów, szczególnie słodyczy, owoców, chleba,
ciasta, kaszy, ryżu...
Nie patrz wówczas na kalorie!!!
Pozdrawiam Jurek M.

Gdzie w Waw wkładki ortopedyczne