Depresja zimowa?

11. Data: 2001-12-31 21:19:41

Temat: Re: Depresja zimowa?
Od: "Karolina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna *Opty* napisał(a) w wiadomości: ...

>Proszę bardzo! Właśnie dieta optymalna jest doskonałym środkiem
>zapobiegawczym, a nawet leczącym depresję. Wiem to z własnego
doświadczenia.
>Organizm nie chce jakichkolwiek tabletek, organizm potrzebuje tylko
dobrego,
>pełnowartościowego, w optymalnych ilościach jedzonka, wtedy jest
zadowolony,
>a życie znowu odzyskuje sens...

Hm, moze niech pani opublikuje te rewelacje w prasie albo
najlepiej w telewizji.
Bedzie pani cholernie bogata.

K.

12. Data: 2002-01-01 22:15:26

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobrego,
> pełnowartościowego, w optymalnych ilościach jedzonka, wtedy jest

No niestety ale depresji nie da sie wyleczyc dieta.Jest to bardzo powazna
choroba ktora leczy psychiatra czasami razem z psychologiem.Rozumiem ze ty
sie czujesz lepiej po zmianie diety (co zreszta skwapliwie podkreslasz w
kazdym poscie)ale nie ma leku ,terapii itd "dzialajacej na
wszystko".Przypomina to slynna reklame "prosze te tabletki co pomagaja
Gozdzikowej".A proponowanie tego samego na wszystkie prozby o rade jest
nieodpowiedzilne a ton odpowiedzi infantylny.Nie dziwie sie ze moja
imienniczka jest zlosliwa....
Pozdrawiam Karolina

13. Data: 2002-01-02 08:07:45

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna ma dwubiegunową...
----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

14. Data: 2002-01-02 23:04:22

Od: "Sabinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Proszę bardzo! Właśnie dieta optymalna jest doskonałym środkiem
> zapobiegawczym, a nawet leczącym depresję. Wiem to z własnego
doświadczenia.

A jaka dieta jest optymalna?

Sabinka

15. Data: 2002-01-02 23:06:40

Od: "Sabinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sie czujesz lepiej po zmianie diety (co zreszta skwapliwie podkreslasz w
> kazdym poscie)ale nie ma leku ,terapii itd "dzialajacej na

A ja mysle, ze zdrowe odzywianie moze pomoc doslownie na wszystko,
przynajmniej jesli chodzi o zdrowie.

Sabinka.

16. Data: 2002-01-03 12:12:48

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Gozdzikowej".A proponowanie tego samego na wszystkie prozby o rade jest
> nieodpowiedzilne a ton odpowiedzi infantylny.Nie dziwie sie ze moja

Ech, te skłonności do "podsumowywania" i kwitowania nie pasujących do
ogólnie wyznawanych norm epitetami, złośliwościami...
Nie dziwisz się, że jest złośliwa? Ja też się nie dziwię - tylko że z
zupełnie innych powodów. Ty i wielu innych czeka właśnie (mniej lub bardziej
podświadomie) na te cudowne tabletki typu "Goździkowej". Czekaj sobie dalej,
jeśli tak bardzo chcesz, by psychiatra z psychologiem i paru innymi
specjalistami przetestowali je wszystkie na Tobie - Twój wybór... ale kto
jest infantylny CZAS pokaże...

P.S. Zauważ, że ja nie obdarowuję Grupowiczów, mimo częstych prowokacji,
złośliwościami. Przecież to nic trudnego wystukać je na klawiaturze. A
teksty świadczą o autorze...

Pozdrawiam
Krystyna

17. Data: 2002-01-03 13:08:40

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> doświadczenia.
>
> A jaka dieta jest optymalna?
>
> Sabinka

Jeśli jeszcze nic o niej nie wiesz, możesz zajrzeć np. na stronę:
http:// republika.pl/optymaln , tam podane są także inne linki,

jeśli chcesz poczytać grupę:
slawin.lublin.pl > dieta.optymalna <

a jeśli interesują Cię różne diety, to właśnie powstała grupa na:

news.onet.pl > pl.misc.dieta <

Pozdrawiam
Krystyna

18. Data: 2002-01-03 13:20:53

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna *Opty* <k...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a11i13$jso$...@n...onet.pl...

> [...]
>
> P.S. Zauważ, że ja nie obdarowuję Grupowiczów, mimo częstych prowokacji,
> złośliwościami. Przecież to nic trudnego wystukać je na klawiaturze. A

Nie zamierzam dyskutowac bo juz fani diety optymalnej maja swoja grupe.Nie
napisalam ze jestes infantylna tylko twoje wypowiedzi - to chyba
roznica.Nikt nie kwestinuje ogromnego wplywu wlasciwej diety na nasze
zdrowie ale zapewniam cie ze nie jest to lek na wszystko.Co zaproponujesz
dziecku z mukowiscydoza?boczek?Na zapalenie ucha srodkowego rosol?depresja
jest bardzo powazna choroba wymagajaca czesto hospitalizacji i zadna dieta
tu nie pomoze .
Mozliwe ze to nic trudnego byc sarkastycznym ale zapewniam cie ze trudniej
jest udzielic fachowej porady ( jak zapewnie zauwazylas ze nikt z lekarzy
sie tu nie wymadrza i wszyscy staraja sie pisac jasno i zrozumiale dla
innych) a nie w wystukuja w kolko dieta optymalna i dieta optymalna.....
Pozdrawiam Karolina

19. Data: 2002-01-03 13:25:40

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> Jeśli jeszcze nic o niej nie wiesz, możesz zajrzeć np. na stronę:
> http:// republika.pl/optymaln , tam podane są także inne linki,
Dla wyjaśnienia dodam, że o ile wpływ d.o. na zdrowie fizycznie jest
nieznany (zwolennicy są przeciwni wykonywaniu stosownych doświadczeń,
chociaż zapewniają, że d.o. powoduje chudnięcie i tycie - w zależności od
potrzeby, leczy chorobę św. Wita, miażdżycę i parchy), to oczywisty,
przynajmniej dla czytelników p.s.m., jest wpływ na psychikę. Z całą
pewnością d.o. podowuje obniżenie krytycyzmu, radykalne podniesienie
samooceny, utratę zdolności rozumienia argumentów i inne deficyty.

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

20. Data: 2002-01-03 13:31:02

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...156.4.11...
> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> Dla wyjaœnienia dodam, że o ile wpływ d.o. na zdrowie fizycznie jest
> nieznany (zwolennicy sš przeciwni wykonywaniu stosownych doœwiadczeń,
> chociaż zapewniajš, że d.o. powoduje chudnięcie i tycie - w zależnoœci od
> potrzeby, leczy chorobę œw. Wita, miażdżycę i parchy), to oczywisty,
> przynajmniej dla czytelników p.s.m., jest wpływ na psychikę. Z całš
> pewnoœciš d.o. podowuje obniżenie krytycyzmu, radykalne podniesienie
> samooceny, utratę zdolnoœci rozumienia argumentów i inne deficyty.

> [...]
Dzieki Krzysztof za wsparcie bo juz zaczelam sie zastanawiac nad zmiana
diety bo to niechybnie by mi poprawilo charakter....(na mniej zlosliwy rzecz
jasna)
Pozdrawiam serdecznie Karolina

Koło ginekologiczne
spotkanie
Falck
7 alternatyw dla EBM. Było: Walka o LEP...
Hamowanie objawow Alzheimera oraz leczenie?