Dermatolodzy i moja wysypka

1. Data: 2004-09-15 08:11:31

Temat: Dermatolodzy i moja wysypka
Od: "Ajemajo" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki problem. Dostalem wysypki na calym tlowiu rekach od strony
wewnetrznej, co podobno wazne - nieswedzace. Poszedlem do dermatologa, a
raczej juz kilku. Pierwszy dal mi zyrtek i oxykort,... oczywiscie nic nie
uleglo zmianie po tygodniu drugi dal sterydy,.. no i nie bylo wyjscia
zaczelo znikac, ale niepokoilem sie "brakiem rozpoznania". Poszeldem do
trzeciego i jedynego ktory w moim mniemaniu raczyl mnie zbadac. Ten
niepocieszony dzialaniami innych dal antybiotyk i powiedzial, ze to ***
(nazwa jakiej nie potrafilem zapamietac), rodzaj alergi. Rzadka choroba.
Upewnic sie nie moze, bo trzeba by wziasc probki do badania, ale jego
poprzednik skutecznie uniemorzliwil to leczeniem sterydami. I tak sobie
mysle. Ze moze dowiem sie czegos o tej chorobie (wiem wiem, nie napisalem
jak sie nazywa, a chce sie o niej dowiedziec). Dla rozjasnienia doadam, ze
pani pytala czy choruje (bo czesto przy chorobie mozna dostac takiej
wysypki), czy mam zdrowe zemby, czy watrobe,...
Biore 5 dzien (mam brac 10) ten antybiotyk i wszystko raca do normy bez
sterydow, wydaje sie, ze trafila w 10. Ale ja i tak sie martwie.

--
Ajemajo

2. Data: 2004-09-15 10:49:22

Temat: Re: Dermatolodzy i moja wysypka
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to był półpasiec?
pozdrawiam
barbarella

3. Data: 2004-09-15 12:16:34

Od: "Souad" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajemajo" <c...@c...org> napisał w wiadomości

> Mam taki problem. Dostalem wysypki (...)

Miałam ten sam problem. Wysypka, kuracja niemal półroczna, po drodze kilku
dermatologów. Stosowałam mnóstwo specyfików i dopiero krem sterydowy
pomógł.
Też nie wiem co to było i z jakiego powodu. Prawdopodobnie kandydoza,
grzybica wywołana przez candida albicans.

D.

4. Data: 2004-09-16 05:52:11

Od: "Ajemajo" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to był półpasiec?
> pozdrawiam

Nie,... to jest proste do zapamietania, nie byla to tez kandydoza. Jutro
wizyta u lekarza,... postaram sie sobie zapisac. ;-).
pozdro

Achondroplasia - wyciąganie kończyn
Zgaga a ciąża
Mieśniaki i góz na jajniku