Deser

1. Data: 2001-06-01 15:26:33

Temat: Deser
Od: "Staszek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktos przepis na deser, ktory byl robiony w Big Brotherze przez Gosie
i Gulczasa.
Nieogladam tego, tak nie wiem o co dokladnie chodzi, ale siostra (dla ktorej
szukam ten przepis :) mowila, ze nazwali to jakos Piramizu, uzywali do tego
biszkoptow, kawy do masy a potem dali to lodowki.
I bylo gotowe :)
Z gory thnx

1. Data: 2001-06-01 16:44:27

Temat: Re: Deser
Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Tiramisu - wloski klasyk deserowy?

Slav

1. Data: 2001-06-01 20:57:47

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

Przepis na Tiramisu(bez serka Mascarpone) podawala w koncu marca tego roku
Magdalena Basset.Poszukaj w archiwum.
Dotka

Akacje
Mozarella