Deser - może propozycje jakieś?

21. Data: 2005-08-28 20:34:10

Temat: Re: Deser - może propozycje jakie??
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Aug 2005 22:28:47 +0200, t...@g...pl (Kot) wrote:

22. Data: 2005-08-28 20:41:31

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

>On 28 Aug 2005 22:28:47 +0200, t...@g...pl (Kot) wrote:

>>>>Czego szukac?? :P
>>>>

>>>Zapytaj Kota.
>>>;-)))
>>>pozdr. Jerzy
>>>

>>Nie rozumiem o co Ci chodzi ;PPP
>>
>>Kot, spiacy
>>

>On Rzony szukal...
>
>pierz, tez spiacy

No przeciez zrozumialam, nie? Tylko tak kit wciskam ;PP

Kot, jeszcze bardziej spiacy... jutro monrz (hrehre) ma, nietypowo,
wrocic na lunch, cos nie mam pomyslu co mu dac... A nastepny raz bedzie
dopiero za... miesiac, jade do Mamusi !!! i Ona bedzie mnie rozpieszczac
kulinarnie ;)

23. Data: 2005-08-29 09:35:03

Temat: Re: Deser - może propozycje jakieś?
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

driada leśna napisał(a):

> Mój mąż jest łasuchem bardzo lubiącym wszelkiego rodzaju owoce, ciasta,
> lody, smakołyki, czekoladki itd. Może polecilibyście mi jakiś przepis na
> dość łatwy (żebym nie mogła spartaczyć), nie za bardzo czasochłonny (żeby
> mąż się nie skapnął, że coś specjalnego w kuchni dla niego szykuję), ale za
> to smaczny deser?

Moze szarlotka sypana http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis126.html ?
Proste, szybkie, a sezon na jablka wlasnie sie zaczyna.

th

24. Data: 2005-08-29 09:36:22

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> A tu masz przepis na banalnie proste, ale smaczne ciasto, tzw. przez
> nas kempingowe, bo można zrobić w różnych warunkach, byle był dostęp
> do piekarnika i nie da zepsuć.
>
> Na jedną blachę:
> 6 jajek, 2 szklanki mąki tortowej, 1 szklanka cukru, 1 kostka masła,
> 1 cukier wanilinowy lub wanilia, 2 płaskie łyżeczki proszku do
> pieczenia, owoce (wczoraj zrobiłam ze śliwkami, bardzo się nadają).

Dokładnie to samo ciasto robiłam wczoraj i tez ze śliwkami :)), Tylko u
mnie nazywa się ono "szybki placek z owocami" :))
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*