Diagnoza cery -- warto?

1. Data: 2003-07-10 22:33:51

Temat: Diagnoza cery -- warto?
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kilka dni temu przyszła do mnie kolezanka i zaczela mi zachwalac pewien
zabieg. Podobno jest to rewelacyjna metoda badania i diagnozy skory twarzy.
Do pewnej pani przyjezdzaja jakies panie z jakims sprzetem. Cale badanie
trwa ok 45 minut, a jego koszt to 50 PLN. Po takim badaniu dobierane sa
odpowiednie kosmetyki firmy ARISTRY, ktora jest czascia Amwaya. Podobno nie
trzeba tych okropnie drogich kosmetykow kupowac, mozna poprzestac tylko na
samej diagnozie. I tu moje pytanie. Czy warto udac sie na takie badanie? Czy
ktoras z Was spotkala sie z czyms takim kiedys? Szczerze mowiac mnie to
przypomina sprzedaz i prezentacje tych wszystkich Amwayowskich produktow,
odkurzaczy czy innych garnkow do gotowania na parze. Poprosze o opinie na
ten temat.

--
***Gosia_KIKI***
http://mgosia.blog.pl

1. Data: 2003-07-11 06:58:27

Temat: Re: Diagnoza cery -- warto?
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odkurzaczy czy innych garnkow do gotowania na parze. Poprosze o opinie na

Diagnoze cery robi ci kosmetyczka na oczyszczaniu skory. Mowi ci jakich
kosmetykow uzywac ale nie mowi ci uzyj kremu firmy Kukuryku tylko powinnas
stosowac rano peling taki i siaki, potem krem nawilzajacy etc. Oczywiscie
mozesz polegac n ajej opini i zapytac jakiej firmy warto a jakiej nie - ale
to juz zalezy od ciebie. IMO taka diagnoza jak ty opisalas dla mnie jest nic
nie warta raczej. Wole isc na oczyszczanie - zrobic cos milego dla skory i
dowiedziec sie przy okazji co i jak.

Pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-07-11 07:32:11

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odkurzaczy czy innych garnkow do gotowania na parze. Poprosze o opinie na

witam
takie diagnozy to czyste wyciaganie kasy przez" szacowna firme X",
sama kiedys byłam na podobnym padaniu nie w tej firmie ale na jednym ze
stoiski i pani mi powiedziała,że mam cerę skłonną do wyprysków (bzdura)i
chciala mi wcisnąc cudowny kosmetyk na wszystkie moje problemy, za zakretem
w tym samym centrum handlowym stała druga pani i poszłam do nie i ona
stwierdziła ,żę mam cere skłonną do przesuszeń i teraz moja cera jest
odwodniona (bzdura)bo akurat moja cera była iealanie nawilżona i nie miałam
żadnych placków przesuszonej skóry,oczywiście pani chciała mi sprzedać
cudowny kosmetyk.

nie zdziwiłabym sie gdyby te panie miały ten sam kosmetyk z inna naklejką :)
zwykłe wsiskanie kitu i robienie wody z mózgu z czego własnie takie firmy
jak przedstawiona przez ciebie słynie.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-07-11 07:45:13

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nic
> nie warta raczej. Wole isc na oczyszczanie - zrobic cos milego dla skory i
Dokładnie. Inaczej zawsze Ci wmówią, że kosmetyki ich firmy są najlepsze i
niezbędne do specjalistycznej pielęgnacji Twojej wyjątkowej cery. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-11 09:15:10

Temat: Re: Diagnoza cery -- warto? Parę słów o Amway
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim porażająca jest cena tego badania, bo w aptekach
firma x czy firma y robi je za darmo. Podejrzewam, że na badaniu się
nie skończy, bo Pani z Amwaya będzie Ci wciskać super specyfiki, tylko
dla Ciebie, po co prawda trochę wygórowanej cenie, ale za to
najlepszej na świecie jakości...;)
A co do Amwaya, to radzę uciekać na 100 km albo jeszcze dalej.
Nie wiem czy wiesz, ale są oni wpisani na listę sekt działających w
Polsce.
http://www.sekty.net/Plugins/News/item.php?n_id=119&
item=1

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-11 09:33:08

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A co do Amwaya, to radzę uciekać na 100 km albo jeszcze dalej.
> Nie wiem czy wiesz, ale są oni wpisani na listę sekt działających w
Tego nie wiedziałam, ale z przyjemnością przeczytam!!! Moi rodzice daaaaawno
temu należeli do Amwaya, na szczęście im przeszło. :) Nie powiem, niektóre
produkty były świetne i bardzo wydajne. Mam do dziś chwali sobie l.o.c.,
zoom'a czy pre-wash'a. Garnki też były fajne, tyle, że piekielnie drogie
(jak zresztą wszystko w Amway'u). Za to te spotkania motywacyjne, spędy,
meetingi, radosna muzyczka... Naprawdę sekta. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-11 10:51:16

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a skad wiadomo ze te kosmetyki naleza do amwaya?
pierwszy raz sie spotkalam z taka informacja.
przepraszam ze odpisuje pod tym postem, ale poprzednie skasowalam.
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

1. Data: 2003-07-11 11:05:16

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:Xns93B545CC57FD9vanilla1@213.180.128.20...
| a skad wiadomo ze te kosmetyki naleza do amwaya?

Tak wynika z postu Gosi.
Cytuje: "Po takim badaniu dobierane sa

1. Data: 2003-07-11 11:18:56

Od: "mandra" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie wiem czy wiesz, ale są oni wpisani na listę sekt działających w
> Polsce.
> http://www.sekty.net/Plugins/News/item.php?n_id=119&
item=1

i co z tego?
warto chyba tytulem waznego (moim zdaniem) uzupelnienia dodac, kto prowadzi te
strone. otoz jest to sajt dominikańskiego osrodka informacji o nowych ruchach
religijnych i sektach. a to juz duzo moze powiedziec o kategoryzacji ruchow z
ich listy....w kazdym razie z religioznawstwem ma to niewiele wspolnego ;)

na tej liscie sa sekta.
na rzadowych - jesli nawet, to niegrozna. w kazdym razie na pewno nie dla
klientow...

witajcie w zyciu ;)

1. Data: 2003-07-11 11:58:48

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandra" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ruchow z
| ich listy....w kazdym razie z religioznawstwem ma to niewiele

I to z tego, że gdybyś to uważnie przeczytała, to dowiedziałabyś się,
że nie jest to sekta o podłożu religijnym. Ważny jest tu wpływ jaki
firma Amway wywiera na swoich członków, w jaki sposób motywuje ich do
działania, a robi to w sposób sekciarski.(mam tu na myśli
manipulacyjne metody przekonywania, pranie mózgu itp.) Członkom Amway
nie wolno się kontaktować z mediami bez zgody przełożonego. Podobno
odradza się takze czytania gazet i oglądania TV. "Wchodząc" tam
dostajesz wręcz gotową instrukcję jak powinnaś się zachować.
Poza tym w sektach rzadko tak naprawdę chodzi o Boga/religię - raczej
o wielką kasę.

| na tej liscie sa sekta.
| na rzadowych - jesli nawet, to niegrozna.

Nie ma niegroźnych sekt.

Pozdrawiam,
Kasia

Prosze o rade