Diane 35

1. Data: 2003-09-03 18:51:37

Temat: Diane 35
Od: "Kropka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie pytanie. Czy Diane 35 jest środkiem antykoncepcyjnym? Bo wkońcu
sama nie wiem. Na ulotce jest napisane żeby nie sosować jako środka
antykoncepcyjnego. Więc jak to jest?
Z góry dziekuje za odpowiedzi

2. Data: 2003-09-03 18:55:29

Temat: Re: Diane 35
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam takie pytanie. Czy Diane 35 jest środkiem antykoncepcyjnym? Bo wkońcu
> sama nie wiem. Na ulotce jest napisane żeby nie sosować jako środka

Witaj,
Diane35 jest środkiem antykoncepcyjnym, ale starszej generacji - substancje
w tych tabletkach, które działają antykoncepcyjnie mają jednocześnie
działanie lecznicze, ale też pewne skutki uboczne. Jeśli nie ma wskazań do
leczenia, to jako sam śr. anty Diane będzie przysłowiową bombą atomową na
mrówkę. Więcej znajdziesz na pewno w necie, google są pełne tych informacji.
Pozdrawiam,
Ula

3. Data: 2003-09-03 19:41:04

Od: "wojtek" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Diane 35 jest środkiem antykoncepcyjnym?

Generalnie Diane 35 jest przeznaczone do leczenia zaburzeń hormonalnych. Ma
działanie antyandrogenowe (obniża poziom hormonów tzw. męskich). Nie jest
środkiem antykoncepcyjnym w ścisłym sensie. Ma jednak to działanie i
kobietom leczonym tym preparatem nikt nie zaleca dodatkowej antykoncepcji.
pozdr
ela

4. Data: 2003-09-03 23:18:57

Temat: skutki uboczne
Od: "trooper" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra akuratnie po D35 zdecydowanie straciła na wyglądzie: pryszcze
zniknęły, ale za to ciało miała nabite że ho-ho. W ogóle jest tęgawa, ale
wtedy była jakby spuchnięta. Odstawiła i od razu widoczna poprawa. Trąd też
wrócił niestety...

5. Data: 2003-09-04 06:12:33

Temat: Re: skutki uboczne
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trooper" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zniknęły, ale za to ciało miała nabite że ho-ho. W ogóle jest tęgawa, ale
> wtedy była jakby spuchnięta. Odstawiła i od razu widoczna poprawa. Trąd

Kiedy ja to brałam, nie zauważyłam jakiejś dużej poprawy cery, a wyjątkowo
łatwo mi się chudło (chociaż mam tendencje do zaokrąglania się tu i ówdzie
:-) Widać na każdego działa inaczej, jedni wychwalają Diane pod niebiosa,
inni wręcz przeciwnie.
Pozdr.,
Ula

6. Data: 2003-09-04 08:38:32

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(n...@p...onet.pl) napisał(a):

> [...]
> się tu i ówdzie
> :-) Widać na każdego działa inaczej, jedni wychwalają Diane pod

Hej, ja z tych co wychwalaja :))
Pryszcze zniknely, waga stoi w miejscu, miesiaczki ograniczyly sie do kilkudniowego
poplamiania i delikatnego
krwawienia (kiedys musialam kilkakrotnie w nocy wstawac). Po roku chcialam zrobic
przerwe, ale jeszcze szybciej do
Diany wrocilam, niz ja rzucilam...

pozdr.nann, od 6 lat na Dianie 35

7. Data: 2003-09-04 10:01:24

Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nann" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Diany wrocilam, niz ja rzucilam...
>
> pozdr.nann, od 6 lat na Dianie 35

ginekolog powiedziała mi że można jej brać najdłużej przez 8 - 9 miesięcy, bo
robią się guzy na wątrobie. Rozumiem że ty nie masz żadnych problemów z
brzusiem i innych mimo tych 6 lat?

DIDLO

8. Data: 2003-09-04 12:34:09

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DIDLO (d...@n...gazeta.pl) napisał(a):

> ginekolog powiedziała mi że można jej brać najdłużej przez 8 - 9
> miesięcy, bo robią się guzy na wątrobie. Rozumiem że ty nie masz
> żadnych problemów z brzusiem i innych mimo tych 6 lat?

Nie zauwazylam. Watrobke badam raz w roku (proby watrobowe, morfologia,
cholesterolek). Moj lekarz twierdzi ze Diane
mozna brac latami jesli sie ja dobrze toleruje.

pozdr.nann

9. Data: 2003-09-04 21:22:05

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co ja wiem, to nie jest srodkiem antykoncepcyjnym. Co wiecej, ja po
Diane utylam 10 kg a po zakonczeniu kuracji wyrosly mi wlosy na piersiach, pod
nosem i na brodzie. Usuwalam je bardzo dlugo za pomoca koagulacji (wbijanie
igly i puszczanie pradu, aby zniszczyc cebulke wlosowa).
Na dodatek Diane nie dala zadnych rezultatow. U mnie chodzilo o wzbudzenie
miesiaczkowania - owszem, dopoki bralam Diane mialam okres. Ale jak skonczylam
brac Diane, okres tez sie skonczyl.
Ze swojej strony uwazam, ze Diane to syf.

10. Data: 2003-09-05 14:40:59

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja brałam Diane 35 przez 7 lat, ze względów leczniczych, było super, nie
przytyłam ani grama , poprawiła się cera, włosy przestały się przetłuszczać,
generalnie Ok, ale nie jeśli na kogoś działa "źle" to ozn. że lek jest źle
dobrany więc wtedy radzę odstawić pozdrawiam A
Użytkownik "pipi" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
skonczylam
> brac Diane, okres tez sie skonczyl.
> Ze swojej strony uwazam, ze Diane to syf.

ból w plecach dlaczego dalej boli...?
Nerwica lękowa i co dalej...?
Artroskopia Kolana - prosze o wrażenia jeśli ktoś to miał
Zajady
staż za granica