Diane 35 środek antykoncepcyjny czy może lek na cerę?????

1. Data: 2005-06-23 14:29:44

Temat: Diane 35 środek antykoncepcyjny czy może lek na cerę?????
Od: "Skoren_19" <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

co o tym sądzicie??

2. Data: 2005-06-23 15:48:48

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co o tym sądzicie??

i to i to .
p.

3. Data: 2005-06-23 15:55:52

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> > co o tym sądzicie??
>
> i to i to .
> p.

Ale co bardziej?? i w czym jest bardziej skuteczniejsze??

4. Data: 2005-06-23 16:07:15

Od: Lizzan <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

S...@p...fm napisał(a):

> Ale co bardziej?? i w czym jest bardziej skuteczniejsze??

a jaka funkcja cie interesuje bardziej ? ;)

lizzan

5. Data: 2005-06-23 17:19:05

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

S...@p...fm napisał(a):

> Ale co bardziej?? i w czym jest bardziej skuteczniejsze??

i w tym i w tym , ale do czasu (przynajmniej u mnie )
powiem ci tak , nie jest (nie powinien) być przepisywany jako antykoncepcja

pozdr Magda

6. Data: 2005-06-23 20:42:49

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <S...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ale co bardziej?? i w czym jest bardziej skuteczniejsze??

wystarczy sobie troche poczytac, masa inf na ten temat w necie, powiem tylko
jedno to NIE jest srodek antykoncepcyjny /nawet w ulotce jest to napisane/
ani "lek" na cere, to jest lek na zaburzenia hormonalne - ktorych wynikiem
sa wlasnie m. in. problemy z cera, ma dzialanie antykoncepcyjne, i jest pod
tym wzgledem tak samo skuteczny jak inne tabletki hormonalne, ale nie po to
sie go przepisuje pacjentkom /niestety wielu ginekologow tak robi bez
podstawowych badan - przede wszystkim na poziom hormonow i proby watrobowe/,
rece mi opadaja jak czytam wypowiedzi dziewczyn "wyskakuja mi czasami
pryszcze na twarzy, kolezanka mowila mi ze sa takie tabletki Diane po
ktorych bede miec super cere, jutro ide po recepte do lekarza" i najgorsze
jest to ze tak wielu lekarzy wypisuje je ot tak

7. Data: 2005-06-25 20:28:48

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktorych bede miec super cere, jutro ide po recepte do lekarza" i najgorsze
> jest to ze tak wielu lekarzy wypisuje je ot tak

Czyli kochając się "bez gumki" moge być spokojny??

8. Data: 2005-06-26 07:30:17

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

S...@p...fm napisał(a):

> Czyli kochając się "bez gumki" moge być spokojny??

teoretycznie...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

9. Data: 2005-06-26 10:22:30

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> teoretycznie...
>
> --
> E_m_i_
>
> "Ci co poznali mrok, światło kochają,
> Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

a w praktyce??

10. Data: 2005-06-26 12:21:40

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a w praktyce??

tak , bo jest to jednocześnie środek anty...
brałam to półtora roku i jakoś nie zaciażyłam :)

pozdr Magda

Zapalenie ucha
bledy lekarskie = niewiedza, niedouczenie
kofeina, inozytol, tauryna - napoje energetyczne
Ścięgno Achillesa
pękające naczynka co z tym robić?