Diane 35 środek antykoncepcyjny czy może lek na cerę?????

11. Data: 2005-06-26 15:07:41

Temat: Re: Diane 35 środek antykoncepcyjny czy może lek na cerę?????
Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> tak , bo jest to jednocześnie środek anty...
> brałam to półtora roku i jakoś nie zaciażyłam :)
>
> pozdr Magda
a po tym półtora roku miałaś jakieś niemiłe komplikacje??

12. Data: 2005-06-26 15:25:35

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

S...@p...fm napisał(a):

> a w praktyce??

w praktyce to tak, ze jak wiadomom nie ma środka dającego 100% pewności...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

13. Data: 2005-06-26 16:23:58

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po tym półtora roku miałaś jakieś niemiłe komplikacje??

tzn.?

niektóre niemiłe komplikacje po odstawieniu pigułek/leków hormonalnych
są naturalnym zjawiskiem , możesz sie blizej określić ?

pozdr Magda

14. Data: 2005-06-26 16:37:35

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> tzn.?
>
> niektóre niemiłe komplikacje po odstawieniu pigułek/leków hormonalnych
> są naturalnym zjawiskiem , możesz sie blizej określić ?
>
> pozdr Magda

No wyczytałem gdzieś że po odstawieniu Diane 35 zaczęły u niektórych wyskakiwać
jakieś mega syfy na twarzy rękach i po pachami itd:) mam nadzieje że Ciebie to
nie dotkneło??

15. Data: 2005-06-26 16:38:23

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> E_m_i_
>
> "Ci co poznali mrok, światło kochają,
> Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

I tu masz 100% racje:D

16. Data: 2005-06-26 18:30:34

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wyczytałem gdzieś że po odstawieniu Diane 35 zaczęły u niektórych wyskakiwać
> jakieś mega syfy na twarzy rękach i po pachami itd:) mam nadzieje że Ciebie to
> nie dotkneło??

po odstawieniu leków hormonalnych potrzeba ok 3 miesięcy aby gospodarka
hormonalna zaczeła powracać do normy , w tym czasie każdy organizm
przeżywa "burze", i moga sie dziac różne rzeczy i powracać dolegliwaosci
zniesione przez lek , przyznam się że ja dostawałam świra przez piewsze
dwa miesiące , pomijając już problemy skórne (ale nie jakieś mega syfy
jak piszesz , nic z tych rzeczy)raczej związane ze wzmożonym łojotokiem
, bóle podbrzusza , spadek libido , senność, ale miałam takie huśtawki
nastrojów że nie potrafiłam sobie z tym poradzic , raz płakałam a za
chwile się śmiałam , wyładowywałam złość na bliskich , to było coś
takiego jak zespół napięcia przedmiesiączkowego z potrojoną
(przynajmniej) siłą
Nie wiem czy dokońca to wszystko zrozumiesz , ale taka to jest kobietka
, dość złożona :))

pozdr Magda

17. Data: 2005-06-26 20:05:18

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (przynajmniej) siłą
> Nie wiem czy dokońca to wszystko zrozumiesz , ale taka to jest kobietka

Zrozumiałem wszystko, nawet aż za bardzo:) Dzięki i również pozdrawiam Kamil:)

18. Data: 2005-06-27 08:48:06

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (przynajmniej) siłą
> Nie wiem czy dokońca to wszystko zrozumiesz , ale taka to jest kobietka

a mam jeszcze jedno pytanko, kiedy wkońcu zaczyna działac ta tabletka po
pierwszej juz czy dopiero po tygodniu stosowania??

19. Data: 2005-06-27 09:03:54

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mam jeszcze jedno pytanko, kiedy wkońcu zaczyna działac ta tabletka po
> pierwszej juz czy dopiero po tygodniu stosowania??

natychmiast po wchłonięciu z przewodu pokarmowego dochodzi do zahamowania
procesu dojrzewania komórek jajowych, w czasie stosowania nie dochodzi
do jajeczkowania , a po odstawieniu płodność powraca z reguły po 1-2
miesiącach . Dotyczy to wszystkich pigułek anty...

pozdr Magda

20. Data: 2005-06-27 09:43:52

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do jajeczkowania , a po odstawieniu płodność powraca z reguły po 1-2
> miesiącach . Dotyczy to wszystkich pigułek anty...

Dzieki jesteś jedną z niewielu osób na tym forum, od której się czegoś
dowiedziałem:D:)

Zapalenie ucha
bledy lekarskie = niewiedza, niedouczenie
kofeina, inozytol, tauryna - napoje energetyczne
Ścięgno Achillesa
pękające naczynka co z tym robić?