Dieta Atkinsa - 2 tygodnie i co potem?

11. Data: 2005-01-24 22:31:17

Temat: Re: Dieta Atkinsa - 2 tygodnie i co potem?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulaaa" <uzaj[wytnij_to]@wl.sggw.waw.pl> napisał w wiadomości
news:ct3sbu$h6h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Uwazam tylko, ze koniecznosc zrzucenia 40 kg nie oznacza stanu pelnej
> zdrowotnosci i witalnosci. Nic wiecej.

czyli juz nie chory tylko niepełna zdrowotnosć?:)))-mozna mieć znaczną
nadwage i byc w pełni zdrowym i witalnym

a teraz pytanie . co zaleci dietetyk w poradni???

12. Data: 2005-01-24 23:15:33

Od: "ulaaa" <uzaj[wytnij_to]@wl.sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli juz nie chory tylko niepełna zdrowotnosć?:)))-mozna mieć znaczną
> nadwage i byc w pełni zdrowym i witalnym

Jesli jest ktos w niepelnej zdrowotnosci oznacza, ze NIE jest zdrowy.
Co do drugiego zdania, po prostu nie ma dyskusji. To po jaka cholere ludzie
chca sie odchudzac? Tylko po to by byc ladnym? By zmiescic sie w standardowy
rozmiar?
A moze tez po to by zmniejszyc nadcisnienie, opuchlizne nóg, żylaki,
cholesterol, ilosc glukozy we krwi, zadyszke przy wejsciu na kilkanascie
stopni i wiele wiele innych?
Nie pocieszaj sie. Ludzie ze "znaczna nadwaga" to nie sa ludzie zdrowi.

13. Data: 2005-01-25 08:09:26

Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 40kg schudnac?
> Zdecydowanie polecma isc najpierw do lekarza-dietetyka.
> To nie zarty.

chyba jednak żarty!
Atreides - poczytaj najpierw w archiwum grupy o
pożal-się-Boże-lekarzach-dietetykach z IŻŻ itp.
i ich sztampowym podejściu do pacjenta, a raczej
klienta.

3m sie chłopie
Hoody

14. Data: 2005-01-25 10:05:12

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hoody" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Atreides - poczytaj najpierw w archiwum grupy o
> pożal-się-Boże-lekarzach-dietetykach z IŻŻ itp.
> i ich sztampowym podejściu do pacjenta, a raczej

ja mam lekarza dietetyka z IZZ i jest OK. Bardzo mi pomogl kiedy byly male
chwile slabosci
Nie wiem jak inni lekarze z tego instytutu bo chodze prywatnie i moze to
zmienia ich podejscie
W kazdym razie wszystko jest na dobrej drodze i nawet jak zaproponowalem
swoje rozwiazania to nei zostaly zbanowane
tylko zaproponowano mi rozwiniecie moich mysli
a waga malo bo malo ale idzie w dol - takie nadeszly czasy :)

15. Data: 2005-01-25 11:38:25

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jest ktos w niepelnej zdrowotnosci oznacza, ze NIE jest zdrowy.

nie kazdy otyły jest nie w pełni zdrowy

> [...]
ludzie
> chca sie odchudzac? Tylko po to by byc ladnym? By zmiescic sie w

takie są też powody dla ktorych ludzie pozbywaja sie kilogramów

> A moze tez po to by zmniejszyc nadcisnienie, opuchlizne nóg, żylaki,
> cholesterol, ilosc glukozy we krwi, zadyszke przy wejsciu na kilkanascie
> stopni i wiele wiele innych?

nie wszyscy ze znaczna nadwaga posiadają takie objawy

> Nie pocieszaj sie. Ludzie ze "znaczna nadwaga" to nie sa ludzie zdrowi.

nie wiem dlaczego miałbym sie pocieszać ,ale ty mozesz obrazić pare osób z
nadwaga ,ktore sa zdrowe ale wg ciebie sa to osoby chopre

16. Data: 2005-01-25 11:41:51

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Charazinski" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:sRoJd.9776$2e4.4818@news.chello.at...

> [...]
> tylko zaproponowano mi rozwiniecie moich mysli
> a waga malo bo malo ale idzie w dol - takie nadeszly czasy :)

zauważ ,że przy sposobi propagowanym przez izz wystepuja skutki uboczne to
nawet bardzo powazne.fakty są takie ,że izz to instytucja zapozniona w
stosunku do postepów nauki.nowinki sa tam przyjmowane niechetnie gdyż
podwazaja autorytety osób które okopały sie tam na ciepłych posadkach.

17. Data: 2005-01-25 14:13:15

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stosunku do postepów nauki.nowinki sa tam przyjmowane niechetnie gdyż
> podwazaja autorytety osób które okopały sie tam na ciepłych posadkach.

a moge prosic o przyklady odnosnie skutkow ubocznych ??? ( moze byc na
priva )
jakis link lub podpowiedz gdzie szukac
chetnei poczytam i poprosze o weryfikacje mojego lekarza. jestem ciekawy co
odpowie na zarzuty ? o ile sa jakies do podwazenia
z gory dziekuje za pomoc

18. Data: 2005-01-25 16:14:40

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Charazinski" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:%tsJd.9859$2e4.7484@news.chello.at...

> [...]
co
> odpowie na zarzuty ? o ile sa jakies do podwazenia

problemy jakie pojawiają sie na dietach redukcyjnych niskokalorycznych to
przede wszystkim problemy z wątroba ,jej otłuszczeniem i niemozliwoscia
regeneracji z powodu małej ilości białka, dodaatkowo to spowolnieni
emetabolizmu i co za tym idzie efekt jojo- prawie zawsze.
problemy z dostarczeniem odpowiedniej ilości potrzebnych skladników
odzywczych przede wszystkim białka ,witamin i soli mineralnych co prwadzi
czesto do wyniszczeia organizmu.cały czas pisze o gubieniu duzej ilosci kg
na dietach niskokalorycznych co wymaga odpowiednio długiego czasu
o torturach psychicznych podczas stosowania diet niskokalorycznych nie bede
pisal

19. Data: 2005-01-25 19:53:19

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na dietach niskokalorycznych co wymaga odpowiednio długiego czasu
> o torturach psychicznych podczas stosowania diet niskokalorycznych nie

dzieki za informacje. czesc z tych rzeczy u mnie juz wystapila a czesc udalo
sie wykluczyc
jedyny wskaznik jaki mam wysoki to ferrytyna o ktorej juz kiedys pisalem,
nie wiemy (ja i hematolog) co mozna zmienic
zeby to zmniejszyc, z drugiej strony nie mamy przeciwagi czyli mozliwosci
zbadania drugiej osoby stosujacej inna diete
zeby porownac wyniki. wowczas mozna by bylo prawie 100% stwierdzic czy ze
mna rzeczywiscie jest cos nie tak?
dietetyk twierdzi ze przy zwiekszeniu kcalorycznosci produktow powinno mi
przejsc ale z drugiej strony moge znowu
przytyc. jesli chodzi o skladniki mineralne to sa one uzupelniane
odpowiednimi suplementami i jest z tym ok bo wyniki elektrolitow
sa idealne. jesli chodzi o jojo to jak na razie widze z wlasnych obserwacji
ze ide w druga strone - czyli moje laknienie jest coraz mniejsze
i nie potrzebuje jesc duzo. mam duzo ruchu, malo jedzenia, czego chciec
wiecej :) ?
czuje sie lepiej, jestem lzejszy i chodzenie po centrach handlowych jest
przyjemniejsze niz kiedys.
wszelkie wskazniki zwiazane z anemia czyli zelazo itp sa tez ok
bede walczyl z ferrytyna bo u mnie jest tak ze jesli norma wynosi do 600
(jakihs tam jednostek) to ja mam 900.
Czyli jest smieszniej ze mi go nie brakuje ale jest za duzo - i to jest
najwiekszy problem

pzdr
Adam

20. Data: 2005-01-25 20:31:31

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Charazinski" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:PsxJd.10197$2e4.7637@news.chello.at...

> [...]
> zbadania drugiej osoby stosujacej inna diete
> zeby porownac wyniki. wowczas mozna by bylo prawie 100% stwierdzic czy ze

a czy tak wysoki wskaznik utrzymujący się przez jakiś czas to cos złego???

> dietetyk twierdzi ze przy zwiekszeniu kcalorycznosci produktow powinno mi
> przejsc ale z drugiej strony moge znowu
> przytyc.

to jest wada diet niskokaorycznych

jesli chodzi o skladniki mineralne to sa one uzupelniane
> odpowiednimi suplementami i jest z tym ok bo wyniki elektrolitow
> sa idealne.

zdrowa dieta nie wymaga suplementacji

> [...]
> ze ide w druga strone - czyli moje laknienie jest coraz mniejsze
> i nie potrzebuje jesc duzo. mam duzo ruchu, malo jedzenia, czego chciec

czy całe zycie bedziesz na diecie niskokalorycznej?? a co bedzie jesi
spowolnisz sobie metabolizm?? zmniejszysz ilsc kalorii??

> czuje sie lepiej, jestem lzejszy i chodzenie po centrach handlowych jest
> przyjemniejsze niz kiedys.

ale masz hobby :))))

> [...]
> (jakihs tam jednostek) to ja mam 900.
> Czyli jest smieszniej ze mi go nie brakuje ale jest za duzo - i to jest

czy to jest coś zlego ??

Zamiennik pieczywa przy Atkinsie
20 kg do czerwca
Prażone orzeszki ziemnie ....