Dieta Dukana

51. Data: 2012-03-16 19:45:16

Temat: Re: Dieta Dukana [OT]
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-16 17:48, Fragile pisze:

> Mogę na priva napisać wieczorkiem? To bym się Ciebie poradziła, i
> swobodniej szczegóły mogła opisać...

Oczywiście :)

52. Data: 2012-03-19 07:38:22

Temat: Re: Dieta Dukana
Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może mają szybką przemianę materii. Albo tasiemca ;)))

Szybsza przemiana materii to to samo co... "szybciej jestem głodny, muszę
coś zjeść" ;)
Jeden na pewno, sportowiec amator, drugi cały dzień przed kompem, ale za to
oszczędny. Jak kupi Margarynę Roślinną (MR) to mu przynajmniej na pół roku
musi wystarczyć, a pomidora to tak kroi, aby plaster miał na tyle
widocznosci, aby wiedział że i gdzie go kładzie ;)

> Ale znam przypadek osoby szczupłej, która jednak miała podwyższony
> cholesterol, bo sobie np. śmietankę do kawy serwowała zamiast mleka.

Ano, jak najbardziej możliwe że osoba szczupła może mieć problemy z
cholesterolem. Ale nie daję wiary, że przyczyną była śmietanka do kawy,
właśnie czytam co jest na mojej... 10g (10% tłuszczu) czyli tłuszczu 1g a to
9kcal i jakieś 0,4mg cholesterolu, czyli przeciętnemu człowiekowi nie
powinno zaszkodzić 425 takich śmietanek (dla normy 170mg cholesterolu) ;)
Z ciekawostek: cholesterol jest nam rónież niezbędny do funkcjonowania, z
niego organizm wytwarza testosteron (komórki Leydiga), także śmietanka do
kawy nam bardzij pomoże niz zaszkodzi ;)

Gdzie można kupić soli ważonej , nie jodowanej, drobnoziarnistej....
Noże ze stali damasceńskiej?
Parowar - refleksje.
Tematu obieraczek finalizacja.
Dla Pan na tej grupie i osobiscie dla XL-elki