[Dieta ] [Dzieci] Chwalę :-)

11. Data: 2010-09-02 20:57:08

Temat: Re: [Dieta ] [Dzieci] Chwalę :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Sep 2010 22:50:53 +0200, konieczko napisał(a):

> Popij to wszystko woda z kibla "kropla beskidu" made in Coca Cola.

Cham :-)

12. Data: 2010-09-02 20:57:49

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-02 22:56, Ikselka pisze:
> [...]
8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=f
irefox-a
PY (w sklepach

> Cham :-)

Moze i jestem cham ale ty napewno jestes glupia pizda

13. Data: 2010-09-02 21:01:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Sep 2010 22:57:49 +0200, konieczko napisał(a):

8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=f
irefox-a
PY (w sklepach

> Moze i jestem cham ale ty napewno jestes glupia pizda

NA PEWNO jesteś chamem. Który w dodatku nie zna procesu produkcyjnego -
gdybyś miał rację, należałoby przeznaczyć do utylizacji wszystkie
kaszki/odżywki ryżowo-mleczno-owocowe dla dzieci itp istniejące na rynku
gotowe produkty. Słyszałeś o liofilizacji?

14. Data: 2010-09-02 21:10:57

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kaszki/odżywki ryżowo-mleczno-owocowe dla dzieci itp istniejące na rynku
> gotowe produkty. Słyszałeś o liofilizacji?

Jestem technologiem zywienia w znanej firmie i recze glowa za to ze to
co jesz kretynko to najgorsze gowna z ladna reklama.

Kropla Beskidu tak super reklamowana ostatnio to to samo gowno z kranu
co kilka lat temu, myslisz ze oni to pompuja ze zrodel ?

15. Data: 2010-09-02 21:49:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Sep 2010 23:10:57 +0200, konieczko napisał(a):

> Jestem technologiem zywienia w znanej firmie i recze glowa za to ze to
> co jesz kretynko to najgorsze gowna z ladna reklama.

Poręka chama jest g... warta.

> Kropla Beskidu tak super reklamowana ostatnio to to samo gowno z kranu
> co kilka lat temu, myslisz ze oni to pompuja ze zrodel ?

Czy coś pisałam o Kropli Beskidu, chamie?

16. Data: 2010-09-03 08:00:28

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jestem technologiem zywienia w znanej firmie i recze glowa za to ze to co
> jesz kretynko to najgorsze gowna z ladna reklama.

Robisz pasztety strasburskie? Tylko to jestem w stanie wymyślić jako zajęcie
dla technologa ŻYWIENIA, bo w pasztecie strasburskim właśnie żywienie jest
podstawą produkcji. Za produkcję innego asortymentu może się brać jedynie
technolog ŻYWNOŚCI.

17. Data: 2010-09-03 09:29:43

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Produkt
> rekomendowany przez Centrum Zdrowia Dziecka. Myślisz, że dali łapówkę za
> rekomendację?

Tak sie dzieje, niestety. Sponsoring sie to nazywa, czyli taka
zakamuflowana lapowka.
I.

18. Data: 2010-09-03 09:37:59

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:i5qf6i$664$2@inews.gazeta.pl...

> Tak sie dzieje, niestety. Sponsoring sie to nazywa, czyli taka
> zakamuflowana lapowka.

Po co zakamuflowana? Normalnie - dajesz swój wyrób do oceny, płacisz tyle
ile napisane w cenniku i masz atest. Atest nie Zaleca spożycia tylko
DOPUSZCA do spożycia. Po uzyskaniu atestu twój pi-arowiec przystępuje do
tworzenia etykiety produktu i materiałów promocyjnej. Gryząc nadpleśniałe
pestki słonecznika wstukuje w klawiaturę: "ma atest IMiDz" i idzie spać.
Rano poprawia na "ma pozytywny atest IMiDz" i puszcza drukarkę. Rano wydruk
trafia na biurko kierownika działu PR. Ten - stary wyga - bierze do ręki i
nanosi poprawkę: "ma rekomendację IMiDz". Niby to samo, ale jak brzmi!
Szklanka jest do połowy pełna!

19. Data: 2010-09-03 12:24:56

Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Crispy natural - suszone plasterki jabłka o smaku banana, z cynamonem,
> naturalny smak jabłka, marchewka o smaku papryki

Wszystko na ten temat, marchewka o smaku papryki. Ciekawe czego tam nie ma z
tablicy Medelejewa.
Ty przypadkiem nie występujesz pod pseudonimem Antenka na polityce. Też taka
głupia...

20. Data: 2010-09-03 12:27:39

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jestem technologiem zywienia w znanej firmie

Masz na myśli którąś z restauracji Gesslerowej? ;-)

Pozdrawiam
JW

Zielona herbata - pić czy nie?
tibco Video Tutorials