Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.

21. Data: 2002-01-14 10:34:17

Temat: Re: Przepraszam ja nietutejszy (bylo: Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.)
Od: Paprycjusz <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SzNYCeL wrote:

>> w OSBO ich raczej nie znajde).
> -------^^^^ co to za ustrojstwo?

OSBO - Ogolnopolskie Stowarzyszenie Bractw Optymalnych

szczegoly na http://www.optymalni.pl

Patryk

22. Data: 2002-01-14 11:24:00

Temat: Re: Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybys _byl_ fizykiem, to bys zapewne przeczytal pare pozycji
> zdziedzin pokrewnych i wiedzial, ze mozg niestety jako zasilanie
> uzywa cukier...

Jeśli nie ma innego (lepszego) paliwa...
Kwaśniewski twierdzi , że "po przestawieniu" się organizmu, kiedy już
wszystkie narządy (w/g hierarchii) otrzymują właściwe zasilanie mózg jest
zasilany związkami wysokofosforowymi (np. ATP - ale tego nauka nie
potwierdza). Dr. Ponomarenko mówił też o fosfokreatynie ale to jest jeszcze
nie zbadane no bo i na kim mieli badać. Optymalni dopiero w ostatnich latach
zaczeli się "mnożyć". Ja nie zamierzam czekać na oficjalne potwierdzenie
działania DO . Po 2,5 roku "jedzenia inaczej" mogę powiedzieć , że "mi
pasuje" . Jem mało, rzadko no i tanio (jeszcze !). Optymalni przeciętnie
zjadają 50-60 g węglowodanów a w Biochemii Harpera pisze, że sam mózg
potrzebuje 120g węgli. Skoro "opty" żyją i mózgi nie pousychały z głodu to
pewnie jest jeszcze jakieś inne zasilanie.

"Jadarek" - Dariusz Kral

PS. Aha, Kwaśniewski zaleca dużo ruchu coby wytwarzać (w mięśniach) możliwie
dużo ATP... zresztą trudno się nie ruszać kiedy energia rozpiera ;-)

23. Data: 2002-01-14 11:31:52

Od: Daruma <d...@u...reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <a1ttnu$hr5$1@zeus.polsl.gliwice.pl> SzNYCeL napisał(a):

> a to ci dopiero ciekawostka....

Nie wiedziałeś tego? Myślałeś, że tłuszcz?

Daruma

--
Tomasz "Daruma" Góral mailto:d...@p...fm PGPkey ID 0x4068441B
http://www.ihar.edu.pl/~tgoral http://www.vege.pl ICQ:4389322

24. Data: 2002-01-14 11:34:16

Od: Daruma <d...@u...reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <a1t2up$e9u$1@news.tpi.pl> Leszek Serdyński napisał(a):

> To przed powtarzaniem skoryguj, a najpierw dowiedz się, czy rzeczywiście są
> to optymalni.

Właśnie.
Jak odróznić prawdziewego optymalnego od fałszywego?

Daruma

25. Data: 2002-01-14 11:36:45

Od: "SzNYCeL" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paprycjusz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
..

> OSBO - Ogolnopolskie Stowarzyszenie Bractw Optymalnych

o w morde ... a nosza maski jak KuKluxKlan (nie wiem jak sie pisze)
sorry jesli kogos obrazilem, ale niezle sie po tej wiadomosci usmialem

pozdrawiam
SzNYCeL

ps. sprzedajecie naszywki OSBO na fleki? flagi? (moze jest firmowy
wzor dziary....) -- jeszcze raz przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac

26. Data: 2002-01-14 11:41:28

Od: Daruma <d...@u...reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <5...@a...torun.dialup.inetia.pl> Paprycjusz
napisał(a):

> Pan Kwasniewski mowi duzo o wplywie jego diety na podwstawowe
> aspekty dzialania mozgu: inteligencje i cos co okresla pojeciem
> "jakosc myslenia" ("optymalny wie a nie wierzy", "optymalny odroznia
> dobro od zla, inni nie moga bo nie pozwala na to funkcjonowanie ich
> mozgow").

Sam to oceń. Rozejrzyj się wokoło i sprawdź czy ludzie nie będący na
DO nie odróżniają dobra od zła.
BTW. Jak Kwaśniewski definiuje pojęcia "dobro" i "zło"?

> 1. Nie wiadomo (medycyna nie wie) co mozg otrzymuje jako zasilanie

Ależ wie.

> - skad
> Kwasniewski wie ze tluszcze stanowia lepsze paliwo dla mozgu?

Nie mam pojęcia.

> 2. Czy istnieja obiektywne testy na IQ ludzi "opty" przed i w trakcie
> stosowania "ZO"?

Nie rozumem. Czy ludzie na ŻO wymagają innych testów niż kluskojady i
pastwiskowcy? Sugerujesz, że są oni odrębnym genetycznie gatunkiem?

> Tu male wyjasnienie: wiedza rozni sie od wiary dowodami. Tego mnie nauczono
> na studiach (wsrod fizykow jest najmniejszy odsetek ludzi religijnych).

Mylisz się. Wśród fizyków jest całkiem sporo ludzi wierzących.

> 4. Dlaczego intensywny wysilek intelektualny wymaga zwiekszonej ilosc
> weglowodanow?

Bo jest to najlepsze źródło enrgii dla mózgu przy tymże wysiłku.

Daruma

27. Data: 2002-01-14 11:57:35

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daruma" <d...@u...reply-to.invalid> napisał

| Jak odróznić prawdziewego optymalnego od fałszywego?

Ja tego nie wiem. Ale czytałam kiedyś instrukcje Kwaśniewskiego jak
rozpoznać wegetarianina. Jest ospowaty, ma nieświeżą cerę, trudności w
porozumiewaniu się...

siwa

28. Data: 2002-01-14 14:31:28

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daruma" <d...@u...reply-to.invalid> napisał w wiadomości

> Właśnie.
> Jak odróznić prawdziewego optymalnego od fałszywego?

Istnieją dwa sposoby:

!. Badania krwi. Optymalny ma bardzo niskie triglicerydy i bardzo dobry
stosunek HDL do LDL.

2. Zaglądanie do garnka, a właściwie do żołądka. Ile je BTW. Nie tylko
proporcje, ale ilościowo ogółem.

Powinien też mieć dobrą sylwetkę, nie za otyły, ani za chudy, dobrą cerę i
otwarty umysł.

Pozdrawiam
Leszek

29. Data: 2002-01-14 14:34:00

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

| Powinien też mieć dobrą sylwetkę, nie za otyły, ani za chudy, dobrą cerę i
| otwarty umysł.

A te pryszczate bidaki z grupy optymalnej? Tam sie kilka osób żaliło, że na
d.o. im się pogarsza...
Z otwarty umysłem to troszkę przywaliłeś...

siwa

30. Data: 2002-01-14 14:34:05

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzNYCeL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości