Re: Dieta Optymalna

Data: 2002-03-06 11:40:05
Temat: Re: Dieta Optymalna
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl>

Użytkownik AnieszkaP <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a64t9d$d7u$...@n...tpi.pl...
> IMO jest to subiektywna opinia.

juz na poczatku ostrzegalem ze subiektywna

> Rzadko komu jego wlasne odchody smierdza.
> Mysle ze oni to samo moga napisac o Tobie.

Aby sprecyzowac ten delikatny problem
badawczy, podam, ze nie jestem jedynym
wege jakiego znam. :)

> bakterii

> A jaka jest moja racja????? Starałam Ci sie udowodnic, ze nie mozesz
> uogolniac i mowic ze mieso gnije w jelitach.

Czyli ze to Ty masz racje :)) dokladnie o tym mowilem.

> Przeciez napisalam ze czesciowo sie z Toba zgadzam;-). Nie lubie uogolnien,
> ktorych czesto uzywaja osoby nie jedzace miesa i podzialu ze miesozerni to
> wegetarianie tamto.

Bede sie ograniczal ;) ale zrozum, ze z Leszkiem to my sobie
dyskutujemy jak laik z laikiem.

> [...]
> przez czasteczki tluszczu i pepsyna w zoladku nie moze sie dostac do tego
> bialka najpierw lipaza zoladkowa musi strawic ten tluszcz, zeby pepsyna
> mogla zaczac trawic bialko, pokarm nie przebywa tak dlugo w zoladku zeby ten
> proces byl przeprowadzony do konca, a kolejne enzymy w przewodzie pokarmowym
> sa na tyle specyficzne ze nie trawia calego bialka tylko dwu, tri peptydy,
> a wiec bialko w postaci nie strawionej laduje w jelicie. Czy ono tam gnije
> tego nie wiem, wiem natomiast ze w procesie trawienia tego bialka przez
> bakterie powstaja N- nitrozoamniy ktore sa rakotworcze.

To Cie prosze abys zostala jeszcze na grupie,
bo potrzeba nam niezaleznego ciala experckiego.

pozdrawiam Chaciur