Dieta cud - zakladanie farmy

11. Data: 2005-07-10 21:32:16

Temat: Re: Dieta cud - zakladanie farmy
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...net> napisal w wiadomosci
news:11d2gsdokchsj97@corp.supernews.com...
> Trzymajcie za mnie kciuki, po festiwalu nadam jakies zdjecia i opowiem,
> jak bylo.

> Magdalena Bassett

Opowiadaj, bo juz mnie kciuki bola.
:-))
Zyczac powodzenia
Pozdrawiam pogodnie
skryba

12. Data: 2005-07-10 21:59:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego dobrego:)

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2005-07-11 00:51:18

Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Zaraz napisze list do Wujka zeby koniecznie do Was przyjechal na farme
> nie kupowal w miescie na straganie :-)
> Bardzo jestem ciekawa jego wrazen :-)

A co właściwie przeciętny człowiek robi z lawendą kupioną w postaci zielska?

moon-co-jeszcze-w-życiu-lawendy-nie-kupił

14. Data: 2005-07-11 06:36:12

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zbudowac farme lawendowa!
>
> Kochani, w przyszly weekend nasz wielki festival, do ktorego szykujemy
> sie od stycznia.
> Zrobilismy ogromna robote, i mamy nadzieje, ze farma nas nie zabije
> zanim stanie sie oplacalna. W ten weekend, od piatku do niedzieli,
> oczekujemy gosci. Liczymy na okolo 50 - 75 samochodow dziennie, jak inne
> farmy, ktore sa podobnej wielkosci do naszej. RownieZ mamy kiermasz na
> jarmarku miejskim dla tych tysiecy ze Seattle, ktorym nie chce sie na
> farme, tylko chce sie kupic lawendowe produkty.
Witaj!
Zyczę udanego Festivalu.A farmę może zobaczę osobiscie , bo po 20 sierpnia będę
w Seattle.
Trzymaj sie !! Pozdrawiam, Elzbieta

15. Data: 2005-07-11 07:11:23

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@o...net> wrote in message

> [...]
> Zbudowac farme lawendowa! [...]
> Kochani, w przyszly weekend nasz wielki festival, do ktorego szykujemy

Trzymam :) Niech zwiedzajacy nie zatratuja Ci wszystkiego ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

16. Data: 2005-07-11 15:13:08

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Zyczę udanego Festivalu.A farmę może zobaczę osobiscie , bo po 20
sierpnia będę
w Seattle.
Trzymaj sie !! Pozdrawiam, Elzbieta

Serdecznie zapraszamy. Jestesmy otwarci w weekendy do konca wrzesnia.
MBassett

17. Data: 2005-07-11 15:17:36

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> Użytkownik "Milka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A co właściwie przeciętny człowiek robi z lawendą kupioną w postaci
> zielska?
>
> moon-co-jeszcze-w-życiu-lawendy-nie-kupił

Zielsko suszone do gory nogami zachowuje swoj ksztalt, zapach i kolor,
wiec nadaje sie do suszonych bukietow. Paczki kwiatowe po ususzeniu
mozna latwo oddzielic od szypulek, napakowac w bawelniany woreczek czy
zawiazac w chusteczke i umiescic w szafach, szufladach czy innych
pomieszczeniach, ktore nabiora od lawendy zapachu. Zapach lawendy
odstrasza mole i inne insekty.

MBassett

18. Data: 2005-07-11 19:46:19

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co właściwie przeciętny człowiek robi z lawendą kupioną w postaci
zielska?

> moon-co-jeszcze-w-życiu-lawendy-nie-kupił

W zasadzie wystarczy że uściśnie Magdalenie rękę na powitanie i to
będzie tak jakbym to ja zrobiła :-)

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-07-12 00:18:52

Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...net> napisał w wiadomości

> [...]
> w chusteczke i umiescic w szafach, szufladach czy innych pomieszczeniach,

O matko.
To chyba trudny kawałek chleba, te bukieciki:)
A oddzielanie od szypułek i ładowanie w bawełniane woreczki (kto je szyje?!)
to już chyba lawendowy gułag.

ale powodzenia życzę!

flavorful moon

20. Data: 2005-07-12 08:45:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:
(...)
> A oddzielanie od szypułek i ładowanie w bawełniane woreczki (kto je
> szyje?!) to już chyba lawendowy gułag.

To nie jest obowiązkowe :) Nie mam czasu, więc zwyczajnie owijam
wiecheć sciętej lawendy gazą opatrunkową, obwiązuję, żeby
pakunek się nie rozleciał i wrzucam do szafy. Zapach piekny,
a mole rzeczywiście mają inny gust ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

cytryna
[pomocy] Uchodzi woda z oczka