Strona główna Grupy pl.misc.dieta Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu? Re: Dieta grup krwi (bylo: Re: Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu?)

Re: Dieta grup krwi (bylo: Re: Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu?)

Data: 2004-02-23 15:00:27
Temat: Re: Dieta grup krwi (bylo: Re: Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu?)
Od: "Hania " <v...@g...pl>

Barbara Anna <b...@o...pl> napisał(a):

> Bede cierpliwa

oo, milo ;-)

> Jak juz czepiamy sie slowek, to zajrzyj tu:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=36870

dzieki, juz lepiej

> A podsunelas mi jakies??
A dlaczego to ja Ci mam podsuwac??? W koncu to Ty BA wysunelas, ze Tobie nie
pasuje, skleroza?

> Tak, wiem, sa ksiazki (swoja droga, czytalas, czy po prostu "wiesz
> ze sa"?).
Ja Ci nie pisalam o ksiazkach-jednak skleroza.

>Byc moze nawet, jesli bede miala okazje, przeczytam.
;-)))

> Alez ja nie zamierzam Cie do niczego przekonywac, mowie co mysle.

A to nie Hyde park imo, tylko forum tematyczne, moze sie myle ;-)))

> Proponuje koniec dyskusji, w tej formie nie ma ona sensu. Walczysz
> z moim prawem do wlasnego zdania?
Z niczym nie walcze Barbaro, za to zaczynanie watku i tym samym konczenie go
stwierdzeniem "wolno mi, EOT" uwazam za smieszne. Szanujmy nawzajem swoj czas.

> Pozdrowienia,
Wzajemnie

> PS. Sprobuj cos zrobic ze swoimi podwojnymi postami moze?
gdybys przeczytala, to bys wiedziala, ze mam z netem klopot.

BTW, jaka diete stosujesz? Chcialabym uniknac ;-)))
Hania