Re: Dieta - inaczej...? :)

Data: 2003-12-31 11:22:45
Temat: Re: Dieta - inaczej...? :)
Od: "akim" <u...@...sygnaturki.com>

Evunia [z adresu e-mail h...@n...year.pl] napisał(a):

: Oczywiście Ty decydujesz, bo to Twoje życie, Twoje ciało itd., ale
: zastanów się jednak dobrze, czy warto. Miliony ludzi na świecie marzą
: o tym, żeby być szczupłymi osobami. Bycie szczupłym, to nie tylko
: lepszy wygląd, to przede wszystkim większa sprawność ruchowa, mniej
: obciążony kościec, układ krążenia i pewnie inne też. To większa
: wydolność fizyczna, brak zadyszki itp. Chudzielec kupi na siebie
: fajne ubrania bez większego wysiłku, modne i jakie zechce, grubszy ma
: z tym bez porównania więcej kłopotu.

Doskonale wiem o tym, ale chciałbym mieć w pasie parę cm więcej niż mam
teraz [mam 165 cm wzrostu i 71 w pasie]

: No i jeszcze, pięknie wygląda ciało bez grama tłuszczu, IMO ;)

Ja tam chciałbym być przyjemnie zaokrąglony, a nie udaje mi się przytyć
rozsądnie od paru lat. Ważę jedynie 55 kilo :(

: Przepraszam, że nie podaję recepty na przytycie, ale dla mnie
: wszystko jest tuczące... ;/

Spoko... ;)

--
pzdr,