Re: Dieta niskotluszczowa - co jesc

Data: 2013-11-20 11:27:19
Temat: Re: Dieta niskotluszczowa - co jesc
Od: Marek <p...@s...com>

W dniu 2013-11-20 10:27, Tomasz pisze:

> Ludzie ktorzy nie stosuja zadnej diety na ogol zjadaja duzo wiecej
> bialka niz podalem.

U mnie problem jest odwrotny. W sporcie jaki uprawiam, zbilansowana
dieta z naciskiem na sporą ilość białka to podstawa. No i przyznam Ci
się, że z białkiem kompletnie sobie nie radzę. W naturalny sposób jestem
zjeść połowę tego co mi potrzebne. Powinienem ok 120g a nawet niektórzy
twierdzą, że 160. Ja nie daję rady 80ciu. Suplementy też mi nie
wystarczają gdyż nie powinno przekraczać się 30%. Nie wiem jak to inni
robią, że nie mają z tym problemu.

> Przy omawianej przeze mnie diecie nalezy zachowac proporcje miedzy
> bialkiem tluszczem i weglowoganami : na 1 g bialka nie wiecej niz 0.4 g
> tluszczu i nie mniej niz 4g weglowodanow.

To też zależy od predyspozycji organizmu, rodzaju węglowodanów itp. Np.
wypraktykowałem, że mnie tuczą węglowodany a dużo mniej tłuszcz.
Jednakże po treningu muszę stosować węglowodany bo inaczej brak jest efektów

Marek