Dieta niskowęglowodanowa

1. Data: 2004-01-29 08:45:22

Temat: Dieta niskowęglowodanowa
Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry, witam wszystkich jako, że piszę tu po raz pierwszy. Chciałabym
trochę schudnąć. No, tak prawdę mówiąc to już od baaardzo dawna tak bym
chciała. Przez lata całe próbowałam ograniczać kalorie - za każdym razem
było okropne jojo, pół roku po kuracji ważyłam zazwyczaj 3-4 kg więcej niż
przed. Jakiś czas temu próbowałam MM. Przez 3 miesiace straciłam 5 kg i
stanęło, przez następne 3 nie straciłam nic i się zniechęciłam. Teraz od
prawie dwóch tygodni stosuję dietę niskowęglowodanową, ale efekt jest żaden,
pół kilo w dól, pół kilo do góry. No i dziś się wkurzyłam, na śniadanie
zjadłam bułkę z szynką. Czy ktoś z Państwa stosuje dietę niskowęglowodanową?
Może mógłby się podzielić ze mną jakimiś spostrzeżeniami, coś poradzić?
Dziękuję, pozdrawiam - Agnieszka

2. Data: 2004-01-29 08:50:34

Temat: Re: Dieta niskowęglowodanowa
Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zjadłam bułkę z szynką. Czy ktoś z Państwa stosuje dietę
niskowęglowodanową?
> Może mógłby się podzielić ze mną jakimiś spostrzeżeniami, coś poradzić?

Szukać, czytać, myśleć... i wyciągać wnioski, obserwować własny organizm, w
razie potrzeby podeprzeć się podstawowymi badaniami (krew, mocz) i "dobrymi
radami" grupowiczów ;-).

Powodzenia

"Jadarek" - Dariusz Kral (-28 kg - ponad 4-ry lata na DO)

3. Data: 2004-01-29 10:42:03

Od: Ed Colanski <e...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:
> [...]
> Może mógłby się podzielić ze mną jakimiś spostrzeżeniami, coś poradzić?

Mam te same spostrzeżenia, jak dla mnie MM i niskowęglowodanowa to
całkowite chybienia... :-((

Od wakacji wiele rzeczy musiałem się wyrzec, z mizernym efektem... :-(

--
EC

4. Data: 2004-01-29 13:08:05

Od: "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - ja jestem na tej diecie od 10 dni - przez pierwszy tydzień schudłam
2 kg, wczoraj przybyło 1 kg, mimo, że w menu nic się nie zmieniło. Jeśli tak
dalej będzie - to bez sensu, ale postanowiłam dać sobie 3 miesiące i
kontrolować wyniki badań co 1-2 m-ce. Jeśli po 3 m-cach nic nie schudnę albo
śladowo, to zniecham. Tak jak w tym dowcipie jak facet prosi Boga o milion,
a Bóg mu na to - Daj mi szansę, wypełnij chociaż kupon!
Wypełniam więc kupon i czekam - pozdrawiam

5. Data: 2004-01-29 13:23:16

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello batory,

Thursday, January 29, 2004, 9:45:22 AM, you wrote:

b> Dzień dobry

Hej :) Chyba spotykam Cię też na prk :)

b> Teraz od
b> prawie dwóch tygodni stosuję dietę niskowęglowodanową, ale efekt jest żaden,
b> pół kilo w dól, pół kilo do góry. No i dziś się wkurzyłam, na śniadanie
b> zjadłam bułkę z szynką. Czy ktoś z Państwa stosuje dietę niskowęglowodanową?
b> Może mógłby się podzielić ze mną jakimiś spostrzeżeniami, coś poradzić?

Ja jestem na atkinsie, ale dopiero 4 dni. Waga jeszcze nie drgnęła.
Mam wrażenie, że muszę odmawiać sobie wszystkiego i mimo, że nie
chodzę głodna, brakuje mi normalnych surówek (z cukrem !), owoców,
chleba razowego lub choćby Wasa (bo białego od dawna nie jadam).
Wczoraj, trzeciego dnia, miałam jakiś kryzys chyba, szaleństwo mnie
ogarnęło w sensie pożądania słodyczy. Cały dzień z tym walczyłam, ale
wieczorem pękłam i zjadłam ok 15 dag herbatników w czekoladzie.
Od razu poczułam się lepiej, i gorzej jednocześnie, bo sumienie mnie z
lekka dołowało ;)
Nie rezygnuję z tej diety. Jej założenia wydają mi się zasadne.
Jednak mam wrażenie, że żeby mieć efekty, trzeba rzeczywiście ściśle,
bardzo ściśle, przestrzegać zaleceń i rzeczywiście uważać na wszelkie
węgle, także te w warzywach.

Informacje na temat tej diety ma na swojej stronie misiczka i hafsa.
Nie pamiętam w tej chwili ich adresów, ale myślę, że Ci podadzą, albo
znajdziesz w archiwum.
Ja zaczęłam robić stronę o diecie Atkinsa, ale opieram się chwilowo
tylko na jego jednej (chyba najnowszej) książce a moja wiedza jest
zbyt mała, żeby dorzucać coś od siebie, czyli wszystko, co tam
umieszczam, to są cytaty z jego książki, albo żywcem przepisane
zalecenia itp. http://uznam.net.pl/~shine/special/atkins.htm
Może Ci się przyda, zanim znajdziesz coś więcej :) Strona nie jest
skończona, problemy natury technicznej się pojawiły. Mam nadzieję, że
wkrótce ją dokończę.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2004-01-29 14:35:08

Od: "daniel figlarz" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapoznaj się z Żywieniem Optymalnym.

7. Data: 2004-01-30 22:25:14

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś z Państwa stosuje dietę niskowęglowodanową?

Wydaje mi się, że większość z nas stosuje różne diety
z generalnej grupy diet nisko-ww (jakkolwiek różnice między
nimi są istotne).
I to z dobrym skutkiem - o jojo tu niełatwo :)

> Może mógłby się podzielić ze mną jakimiś spostrzeżeniami, coś poradzić?

Czytać, czytać i jeszcze raz czytać...
Jeśli pozostaną jakieś wątpliwosci, to dopiero wtedy pytać!

Serdeczne pozdrowienia
Hoody

MM Spaghetti
[OT] Pół żartem ;]
Czy drobna kobieta może jeść 4000kcal i taką pozostać?
archiwum grupy
Chcialbym troszke schudnac...